برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

بازاریابی املاک و مستغلات- مسکن، ساختمان، ویلا و برج

ازاریابی ملک و ساختمان :

بازاریابی ملک و ساختمان یعنی پاسخ به نیاز خریداران و فروشندگان . بازاریابی ملک و ساختمان یعنی جست و جو برای یافتن مناسب ترین ملک ساختمان و مشتریان مرتبط با آنها که افراد و سازمان های خریدار و فروشنده و واسطه ها می توانند به صورت مفید تر و موثرتر با یکدیگر تعامل داشته باشند و بتوانند پاسخگوی نیازها و خواسته های یکدیگر باشند .سازمان ها و افراد باید بازار و ملک هدف خود را بیابند تا بتوانند نیازهای آن را بهتر شناسایی کنند . بازاریابی ملک و ساختمان یعنی بخش بندی یا تقسیم بازارها و املاک برای مناسب ترین بازارها .برای نمونه برج بزرگی که برای پزشکان و مهندسان ساخته می شود.
بازاریابی املاک و مستغلات از دو دیدگاه می تواند مورد تعریف و بررسی قرار گیرد

: ۱- مصرف کنندگان یا خریداران

۱- سازندگان، تهیه کنندگان و فروشندگان برخی از روش ها و تکنیک های بازاریابی ملک و ساختمان را می توان به صورت زیر مطرح کرد:
-ارائه روش های پرداخت مناسب و اقساط و وام به ملک مورد نظر
-تبلیغ در روزنامه ها
-ارائه سمینار و کنفرانس درباره ملک موردنظر
-معاوضه با ملک ها و ساختمان های دیگر
-ارائه آن در میان مشاوران املاک و کانال های توزیع مختلف
-جست و جو تحقیقات میدانی برای ملک و ساختمان مورد نظر
تحقیقات بازار :

مطالعه بازار عبارتست از استفاده از یک مجموعه تکنیک ها برای جمع آوری اطلاعات درباره محیطی که شرکت در آن فعالیت می کند و پیش بینی روندهای آینده به نحوی که شرکت بتواند با موثرترین وضع، خود را با تغییرات پیش رو تطبیق دهد .مطالعات بازار آن هم بصورت پیوسته فرصت شناخت جایگاه خود و رقبا در بازار را فراهم آورده و اطلاعات به روز از بازار در اختیار مدیران سازمانی قرار می دهد تا در راستای اهداف و استراتژی های شرکت حرکت نمود .همچنین جهت شناسایی و جذب مخاطبان هدف نیاز به مطالعات بازار ضرورت دارد .لذا به این منظور مطالعات بازار پروژه اطلس مال با توجه به شرایط روز بازار تدوین و ارائه میگردد

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

سرمایه‌گذاری در بازار ملک و مستغلات

سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات از جمله واحدهای مسکونی، زمین، ویلا ...