برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

ترفیعات فروش

-ترفیعات فروش
شاید در بین آمیخته های بازاریابی چهارمین پی یا همان ترفیع، در نگاه اول درک مفهومش مشکلتر باشد. ترفیع آن دسته از اقداماتی است که به منظور ایجاد ارتباط با مشتری صورت میگیرد. این ارتباط به منظور ایجاد احساس و ادراک مثبت در مشریان هدف صورت میگیرد.
در نگاه کاتلر و آرمسترانگ، ترفیع به مجموعه اقداماتی اطلاق میشود که به بیان و افشاء محصول میپردازد و با آن مشتریان هدف را به خرید محصول راضی مینماید. . از این رو ترفیع شامل مواردی چون برنامه های تبلیغاتی، سیاستهایی جهت برقراری روابط مناسب با مشتریان، برگزاری نمایشگاههای تجاری، اعطای جوایز و … است که همگی در جهت برانگیختن حساسیت مشتری و جذب وی به کالا یا خدمات ارائه شده میباشد نکته مهمی که صاحبان صنایع باید به آن توجه داشته باشند، این است که ترفیع یا پیشبرد ماهیتی بلند مدت و مستمر دارد و نباید به عنوان هزینه به آن نگاه کرد. اگر در این زمینه، راهبردی عاقلانه داشته باشند، در دراز مدت بهره وری را افزایش میدهد و مزیت رقابتی برای محصول ایجاد می نماید.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

الگو های بازاریابی برندهای بزرگ

برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / ...