بازاریابی و برندسازی تعاونی ها

مدیریت تعاونی ها
بازاریابی و برندسازی تعاونی ها

همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی

سخنرانی و آموزش در همایش رونمایی برند های شرکت آی تک تدریس و آموزش مدیریت برند و برندسازی تولد برند www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) • Instagram 7photos and videos دانلود اسلاید های همایش رونمایی برند در کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند مشاور برند www.t.me/branddoctor   دانلود کتاب جامع برندسازی و مدیریت برند http://khooyeh.com/کتاب-مدیریت–برند/ کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

ادامه متن »

ضرورت‌ برندسازی در دنیای کنونی

ضرورت‌ برند در دنیای کنونی تجارت و بازرگانی دهه‌های‌ اخیر بستر تحولات‌ عمیقی‌ در اقتصاد جهانی‌ بوده‌ است‌ و تحولاتی‌ که‌ نمود آن‌ در اقتصادهای‌ ملی‌ و منطقه‌ای‌ بیش‌ از پیش‌ به‌‌چشم‌ می‌خورد. امروز در دورانی‌ به‌سر می‌بریم‌ که‌ در آن ‌اقتصاد ملی‌ و منطقه‌ای‌ نیز معنایی‌ نمی‌یابد. حلقه‌ رقابت‌ در عرصه‌ تجارت‌ هر روز تنگ‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و خلق‌ مزیت‌ها و تولید و فروش‌ کالا محور فعالیت‌های‌ اقتصادی‌ قرار می‌گیرد. بدون‌ تردید آینده ‌ازآن‌ کسانی‌ خواهد بود که‌ با تدبیر و به‌‌کارگیری‌ مناسب‌ترین‌ روش‌ها و ابزار، گوی‌ سبقت‌ را از رقیبان‌ بی‌‌شمار و قدرتمند بربایند. ما نیز اگر ...

ادامه متن »

عوامل برندسازی

پنج بازیگر اصلی برندسازی پنج بازیگر اصلی جهان برندسازی عبارتند از: تبلیغ‌کننده[۱] آژانس برندسازی[۲] رسانه[۳] یاریگر[۴] مخاطبین[۵] تبلیغ‌کننده: برندسازی با تبلیغ‌کننده شروع می‌شود. تبلیغ‌کننده فرد، شرکت و یا سازمانی است که تصمیم نهایی را درباره مخاطبین، رسانه و بودجه برندسازی می‌گیرد. آژانس برندسازی: بازیگر دوم در جهان برندسازی آژانس برندسازی است، بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان آژانس‌های مستقل را به‌منظور انجام تمام یا قسمتی از فعالیت‌های برندسازی خود به خدمت می‌گیرند. این‌گونه فعالیت به‌عنوان مشارکت آژانس ـ مشتری شناخته شده است. بعضی از تبلیغ‌کننده‌ها از آژانس‌های برندسازی خارجی (بیرون) استفاده می‌کنند زیرا اعتقاد دارند این‌گونه آژانس‌ها به‌واسطه تجربیات خود و همچنین پرسنل ...

ادامه متن »

برندینگ Branding برندسازی

branding- برندسازی- ساخت برند

  برند چیست تاریخچه گونه های مختلف برند نکات مهم در طراحی برند مراحل طراحی برند تصویر برند وظایف برند وجوه برند انواع برند توسعه برند     عناوین نام گذاری محصول و انتخاب برند مراحل برند سازی روش های ارزش گذاری برند جشنواره انتخاب یکصد برند برتر ایران معیارهای ارزیابی برندهای خارجی در ایران ویژگی های نام های تجاری موفق چرا برند در فضای کسب‌وکار ایرانی از اهمیت منطبق یا در مقیاس منطقه‌ای برخوردار نیست؟ برای اهمیت یافتن برند به عنوان یک دارایی معنوی برای بنگاه‌های ایرانی باید چه تدابیری اتخاذ کرد. برند رهبری برند چیست   از دیدگاه ...

ادامه متن »

ایجاد جایگاه برند خود در ذهن مشتری

ایجاد جایگاه برند خود در ذهن مشتری برای ایجاد جایگاه خود در ذهن مشتری ، باید از درون کسب و کار خود شروع نمایید. هر عضو از سازمان که با مشتری در ارتباط است باید نمادی کامل و بی‌نقصی از جایگاه برند باشد . تا زمانی که همه به‌ گونه‌ای با مشتری در ارتباط هستند، باید بهترین بیان و تجلی را از جایگاه را داشته باشند. حالا به قسمت سخت ماجرا می‌رسیم. هر آنچه را که نشان‌دهنده برند شماست، روی دیوار قرار دهید. تمام شرایطی که از طریق آن با مشتریان خود در تعامل هستید را لیست کنید. چگونه می‌توانم ...

ادامه متن »