لوازم خانگی و آشپزخانه

بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی و تصویری | لوازم آشپزخانه | لوازم پخت و پز – ‎خرد کن و غذا ساز – ‎لوازم مکمل آشپزخانه | لوازم پخت و پز نوشیدنی ساز خردکن و غذاساز لوازم مکمل آشپزخانه یخچال و فریزر لوازم شست و شو و نظافت تهویه، سرمایش و گرمایش | صوتی و تصویری تلویزیون سینمای خانگی پخش کننده Blu-Ray پخش کننده DVD گیرنده دیجیتال DVB-T کنسول بازی بازی پخش کننده چندرسانه ای پرتابل دیتا-ویدیو پروژکتور ضبط کننده صدا پخش کننده خانگی سیستم صوتی و تصویری خودرو رادیو لوازم جانبی صوتی و تصویری آمپلی فایر | ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی جارو شارژی اتو بخار شو جارو شارژی خودرو سرامیک شوی و فرش شوی ابزار نظافت نظافت لباس لوازم اتو

Marketing and sales of household appliances | Audio and Video | Kitchen | Cooking Appliances – Food processing – accessories complement the kitchen | Kitchen appliances maker food and beverage industries complementary food processor kitchen appliances refrigerators washing, cleaning, conditioning, cooling and heating | Audio & Video TV Home Theater Blu-Ray player, DVD player, digital receiver DVB-T Multimedia portable game player game console data-video projector, sound recorder, video player, home audio systems, car radios and audio accessories Amplifier | Otto cordless vacuum cleaners washing machines and carpet steam cleaner vehicle charging ceramic Labelling Labelling cleaning tool cleaning ironing clothes

بازاریابی حرفه ای از زبان پیشتازان بازاریابی

روزنامه کسب و کار: بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. بعضی از این روش ها نشأت گرفته از استعدادهای ذاتی این اشخاص است و بعضی به صورت اکتسابی و به مرور زمان به عادات این اشخاص تبدیل می گردد. هر یک از سبک خاصی برای تشخیص نیاز مشتری و نحوه برآورده ساختن آن استفاده می کنند. مجله Enterpreneur در شماره اخیر خود این موضوع را بررسی کرده و پیشنهاد های این اشخاص را از زبان خودشان بیان می کند. ۱- جیسون فالز، کافه پرس من ذاتا به مردم و ...

ادامه متن »

روش های برقراری ارتباط با مشتری

چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟ برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر به برقراری این ارتباط خواهد شد؟ و چه زمانی باید از آنها استفاده کرد؟ پاسخ به این سوالات می ‌تواند به شما در برقراری یک ارتباط مناسب کمک کند. در این مقاله قصد داریم تا به ارائه نکاتی در خصوص ارتباط با مشتری بپردازیم. اگر فروشندگان درصدد برقراری ارتباطی مداوم با مشتریان خود باشند، فضای فروشگاه به فضایی مناسب و پسندیده تبدیل خواهد شد. نمای داخلی و بیرونی فروشگاه ...

ادامه متن »

برندسازی کالاهای صنعتی

برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت‌هایی که کالا و خدمات خود را به دیگر شرکتها می‌فروشند، نیاز دارند جهت تمایز از رقبا برندی منحصربفرد برای خود ایجاد کنند تا بتوانند در محیط رقابتی صنعت به بقا ادامه دهند. اما، توجه به تفاوت‌های ماهوی میان برندهای صنعتی، مشتریان، رقبا و محیط آنها با برندهای مصرفی بسیار کلیدی است. مطلب حاضر قصد دارد بطور مختصر به تبیین برخی از این تفاوتها بپردازد. واژه‌های B2B و B2C خلاصه عبارت‌های Business to Business و Business to Consumer است. هردو این واژه ها ماهیت فرایند فروش ...

ادامه متن »

روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی

بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم. ۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنید بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم. این رستوران در نمای خارجی هیچ تابلوی قابل توجهی نداشت. بسیاری از اشخاصی که از آنجا عبور می‌کردند نمی‌دانستند که در آنجا رستورانی وجود دارد. این رستوران هنگامی که تابلوی بزرگی از نمای داخلی رستوران را بر دیوار خارجی نصب کرد، تعداد مراجعین به رستوران بیشتر شدند. هر گونه نوشته یا علامتی از ...

ادامه متن »

علت کاهش فروش نمایندگان؟

علل کاهش سود و کاهش فروش

چرا نمایندگان ما نمی فروشند؟ چرا با وجود آنکه برخی از شرکت ها درصدی از هدف گذاری های واحد فروششان را در ابتدای سال مبتنی بر فروش نمایندگان خود در نظر می گیرند،اما در پایان سال این درصد محقق نمی گردد؟ ⬅️اگر در فروش سازمانی واحد نمایندگان وجود دارد؛ مطالب ذیل برایتان مفید است: ۱٫ نمایندگان را شریک استراتژیک خود نمیدانیم. اعتقاد به اینکه ما توانایی حضور موثر در تمام مناطق جغرافیایی محیط مورد هدف را نداریم منجر به این میگردد که حضور نمایندگان فعال در هر بخش از این بازار خود هدفی استراتژیک محسوب گردد. نمایندگان ما واحدهای جدا ...

ادامه متن »