دوره های بازاریابی و فروش

درسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، با توجه به اثربخشی و کاربردی بودن آموزش و مشاوره در محل، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید.

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و عضو هیات مدیره
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه در کارگاه های تولیدی، فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

شروع عملیات بازاریابی و فروش

روش های افزایش فروش sales increase

نویسنده: پیتر جونز مترجم: غلامرضا کیامهر شما همچنین نیازمند ایجاد برند و هویت برای کسب و کار خود و تهیه طرح جزئیات بازاریابی برای یک سال آینده هستید و باید به برآورد هزینه‌ و درآمدی که در آن بازه زمانی به دست خواهید آورد، بپردازید. متاسفانه طی سالیان گذشته من بارها با کارآفرینانی سروکار داشته‌ام که بدون داشتن طرح و نقشه لازم برای بازاریابی از من دعوت به سرمایه‌گذاری روی ایده خود کرده‌اند. کاملا طبیعی است که هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به همکاری با چنین کارآفرینانی نمی‌شود. آنها موضوع بسیار مهم بازاریابی را که شیشه عمر هر کسب و کار محسوب ...

ادامه متن »

۵اصل مهم بازاریابی

بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

اکثر بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، از عدم موفقیت خود شکوه دارند. در برخی از موارد هم فرآیند به گونه‌ای است که به ماهیت بازاریابی محتوا به دیده شک و تردید نگریسته می‌شود. اما این پرسش مطرح است که اگر بازاریابی محتوا شیوه‌ای است نوین و توسعه یافته به طوری که بیش از ۹۰ درصد صاحبان کسب‌وکار از آن استفاده می‌کنند، چرا برخی آن را شیوه‌ای بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند؟ آن‌طور که مشخص است، این روش از بازاریابی، شیوه‌ای نیست که در همه جا شکست خورده باشد. این تحلیل افراد بوده که آن را روشی ناکارآمد جلوه ...

ادامه متن »

دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری

  دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری -۱انواع مشتریان و نحوه ارتباط اثربخش با هر گروه -۲دسته بندی مشتریان -۳مهارتهای ارتباط با مشتریان که مخاطبان بد قلق و سرسخت -۴تکنیک های روانشناسی مشتریان -۵مهارت های روانشناسی ارتباط با مشتریان -۶شخصیت شناسی مخاطبان و نحوه برخورد با انواع شخصیت ها -۷ مهارت زبان بدن در ارتباطات -۸اصول اثرگذاری و اثر پذیری -۹آشنایی با قوانین NLP در ارتباط موثر با مشتری -۱۰ آشنایی با مهارتهای معجزه آفرین ارتباطات با مشتریان و مخاطبان -۱۱ مهارتهای ایجاد جذابیت ارتباطی  

ادامه متن »

تدریس مدیریت بازاریابی

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران - دانشجویان ارشد و دکتری

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران  دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی  

ادامه متن »

بسته بندی

بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

آخرین ترفند بازاریابی این مقاله موضوع بسته بندی را مورد بررسی قرار می دهد. تاریخچه و سابقه بسته بندی، ویژگی های بسته بندی مطلوب، طراحی بسته بندی، ابعاد هویتمندی، اجزا و حفاظت و دسترسی، مقرون به صرفه، طراحی گرافیکی بسته بندی، رنگ، فرم و طراحی خط مطالبی هستند که در این مقاله به آنها اشاره می شود. ۱- مقدمه بسته بندی چهره کالاست. در یک تقسیم بندى کلى، سه سطح اصلى مى توان براى هر کالا در نظر گرفت. اول خود کالا که خدمات مشکل گشا یا فواید اساسى آن را هنگام خرید انتظار دارند. شالوده کالا پاسخ به این ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی تکنیک های و مهارت های پخش و توزیع مویرگی

دوره ی آموزشی تکنیک های و مهارت های پخش و توزیع مویرگی مدرس : علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸۱۸سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی   استراتژی های نوین پخش ، ویزیت و فروش مویرگی در بازار پرتنش  دوره ی مدیریت توزیع و لجستیک اصول تخصصی سهم بازار ( راهکار های نفوذ در بازار و افزایش سهم بازار ) روانشناسی مشتری در پروسه ویزیت ( فروش و فاکتور گیری )  اصول پرزنتیشن محصولات و سبد پخش  دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش ...

ادامه متن »

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »