راه های افزایش فروش

۸ استراتژی فروش B2B

نگاهی به ۸ استراتژی فروش B2B بر کسی پوشیده نیست که فروش به کسب و کارهای دیگر، مهارت های خاص خودش را می طلبد. اگر فروش B2B را همان گونه که هست نبینید، هرگز نمی توانید در آن موفق شوید. فروش B2B فروشی در میزان بالاست که در مقایسه با فروش مستقیم به مشتری، مستلزم رویکردی کاملاً جدید است. به گزارش سایت chetor زمانی که فروش B2B به درستی انجام شود، می تواند به شدت سودآور و فوق العاده باشد. هشت استراتژی فروش که در ادامه بیان می شوند، توصیاتی کاربردی از متخصصانی هستند که به طور دائم فروش های ...

ادامه متن »

تکنیک های فروش

برنامه های ترویج فروش یا پروموشن های فروش، فعالیت هایی کوتاه مدت هستند که منجر به تحریک و تشویق مشتریان و افزایش تقاضا در یک بازه ی زمانی مشخص میشود و از یک طرف باعث ایجاد ارزش (افزایش سود، تسهیل فروش و …) برای صاحبان کسب و کار و از طرفی دیگر منجر به افزایش رضایت مشتریان و ارزش آفرینی برای آنان نیز می شود. برنامه های پیشبرد فروش به صورت های مختلف ممکن است انجام شود که در اینجا به مواردی از آنها اشاره می کنیم. تخفیف با مرز مشخص: در نظر گرفتن تخفیف برای محصولات بی شک یکی ...

ادامه متن »

ترفیعات فروش

-ترفیعات فروش شاید در بین آمیخته های بازاریابی چهارمین پی یا همان ترفیع، در نگاه اول درک مفهومش مشکلتر باشد. ترفیع آن دسته از اقداماتی است که به منظور ایجاد ارتباط با مشتری صورت میگیرد. این ارتباط به منظور ایجاد احساس و ادراک مثبت در مشریان هدف صورت میگیرد. در نگاه کاتلر و آرمسترانگ، ترفیع به مجموعه اقداماتی اطلاق میشود که به بیان و افشاء محصول میپردازد و با آن مشتریان هدف را به خرید محصول راضی مینماید. . از این رو ترفیع شامل مواردی چون برنامه های تبلیغاتی، سیاست–هایی جهت برقراری روابط مناسب با مشتریان، برگزاری نمایشگاههای تجاری، اعطای ...

ادامه متن »

تکنیک های طلایی افزایش فروش

تکنیک های فروش برخی تکنیک های معروف حوزه بازاریابی عباتند از : طراحی افزایش فروش برای افزایش فروش سه راه پیش رو داریم: اول افزایش تعداد موارد فروش فردی، دوم افزایش حجم فروش به هر مشتری و سوم، افزایش تعداد دفعات فروش به هر مشتری. مدل فروش قدیمی۴ بخش داشت: اول ابراز صمیمیت- تحویل گرفتن مشتری دوم صلاحیت دادن به مشتری – شما چقدر پول دارید یا چقدر می خواهید هزینه کنید سوم سخنرانی برای مشتری معرفی کالا چهارم، نهایی سازی فروش – کالا را بخر، مشتری!   تکنیک های نهایی سازی فروش (کی فروش به قطعیت می رسد؟) نهایی ...

ادامه متن »

قوانین مهم در افزایش فروش

چند قانون مهم برای افزایش فروش / توسعه ساختار کمیسیون فروش جذب تیم مناسب برای فروش می تواند دلیل تفاوت پیشرفت کسب وکارهایی باشد که رشد ثابت دارند و آنهایی که پله های پیشرفت را به سرعت طی می کنند. تیم های فروش دارای اثری مثبت و عمیق بر خطوط عملیاتی سازمان هستند و بهترین کارمند فروش از ارزش بالای خود در سازمان آگاه است. به همین دلیل است که شرکت هایی که نتیجه عملکرد خوب کارمندان شان را می بینند آن را مدیون ساختار کمیسیون فروش خود هستند و در پی جبران خدمات، مهارت و استعداد آنها هستند. اما ...

ادامه متن »

روش های افزایش فروش

ادامه متن »

موانع فروش و بازاریابی

دکتر علی خویه مشاور شرکت های معتبر ملی و بین المللی در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی

موانع رشد بازاریابی و مدیریت بازار در شرکت‌های ایرانی در یادداشت قبلی جایگاه بازاریابی و مدیریت بازار در صنایع، مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که در شرایط جهان امروز به دلیل تغییرات مداوم شرایط محیطی (اقتصادی، اجنماعی، فرهنگی و…) جوامع و افزایش روزافزون رقابت میان تولیدکنندگان، فلسفه و دیدگاه حاکم بر فعالیت‌های بازاریابی شرکت‌ها تغییر یافته و تولیدکنندگان امروزی اگر به ندای مصرف‌کننده عصراطلاعات پاسخ مثبت ندهند، از گردونه رقابت خارج خواهند شد و اصولاٌ نقطه آغاز هر فعالیت اقتصادی نیاز و خواسته مصرف‌کنندگان است، نه سلیقه و خواسته تولیدکنندگان. بدیهی است برای ارتقای جایگاه فعالیت‌های ...

ادامه متن »

استراتژی های افزایش فروش

افزایش تقاضا تلاشی برای افزایش قیمت و تقویت برند است.   الماس را در نظر بگیرید که  از کربن به وجود آمده و بسیار کوچک است اما هر فردی علاقه به این جسم کوچک و فریبنده دارد و صرف‌نظر از قیمت بالا، تقاضای برای آن بسیار زیاد است. یکی از دلایل ارزشمندی الماس، محدود بدون منابع و تامین کنندگان آن است. الماس خیلی هم کمیاب نیست اما به اندازه‌ای هم نیست که در سوپر مارکت فروخته شود. شرکت‌های تامین کننده الماس با نگه‌داشتن الماس و تزریق تدریجی این سنگ‌های قیمتی ، بازار را تشنه خرید الماس نگه‌داشته و عرضه را زیر ...

ادامه متن »

شروع عملیات بازاریابی و فروش

روش های افزایش فروش sales increase

نویسنده: پیتر جونز مترجم: غلامرضا کیامهر شما همچنین نیازمند ایجاد برند و هویت برای کسب و کار خود و تهیه طرح جزئیات بازاریابی برای یک سال آینده هستید و باید به برآورد هزینه‌ و درآمدی که در آن بازه زمانی به دست خواهید آورد، بپردازید. متاسفانه طی سالیان گذشته من بارها با کارآفرینانی سروکار داشته‌ام که بدون داشتن طرح و نقشه لازم برای بازاریابی از من دعوت به سرمایه‌گذاری روی ایده خود کرده‌اند. کاملا طبیعی است که هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به همکاری با چنین کارآفرینانی نمی‌شود. آنها موضوع بسیار مهم بازاریابی را که شیشه عمر هر کسب و کار محسوب ...

ادامه متن »

بزرگ ترین اشتباه های فروش

کتاب بر هم زدن معامله ی فروش ((KILLING THE SALE همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، تان دانکن ده اشتباه بزرگ را در هنگام فروش توسط فروشنده توضیح می دهد. این کتاب توسط محمد ابراهیم گوهریان و مریم میرجمالی به فارسی ترجمه شده است. تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش : «تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش » در اصطلاح استفاده کردن از محرک های بیرونی است. نظیر: کتاب های موفقیت نوارها فیلم های ویدئویی سمینارها و  محرک هایی از این قبیل تا انرژی بگیرید و اشتیاق خود را برای فروش حفظ کنید. بزرگ ترین ...

ادامه متن »