راه های افزایش فروش

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »

۸راه برای افزایش فروش (فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن)

ویدئوی گفتگو با فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی نوین)

۸راه برای افزایش فروش (فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن)

ادامه متن »

دلایل کاهش مشتری و کاهش فروش

در کتاب قدرت فروش مثبت، چاپ انتشارات بازاریابی، دلایلی برای عدم خرید مشتری از ما ذکر شده است. اما واقعا چرا مشتریان برای خرید از ما تصمیم نمی‌گیرند. به نظر میرسد عدم خرید مشتریان به دلایل زیر رخ می‌دهد: ۱- مشتری در گذشته تصمیمی گرفته که نتیجه معکوس داشته، بنابراین از تکرار اشتباه خود می‌ترسد. ۲- مشتری چیزی را که به آن می‌فروشید دوست ندارد، اما می‌خواهد با به تعویق انداختن تصمیم خود، از مواجهه با شما خودداری کند. ۳- مشتری، دلایل پنهانی برای ممانعت از تصمیم‌گیری دارد، مثلا انتظار پیشنهاد از طرف یکی از رقبای شما. ممکن است دلایل ...

ادامه متن »

۶ نکته ی مهم برای افزایش فروش

روش های افزایش فروش sales increase

فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش یعنی فروش محصول و نگه داشتن کاربر در وبسایت خب چه چیزی باعث میشه فروش شما بیشتر بشه قسمت اول : محصول خوب شما برای مشتریان بیشتر باید محصول خوب و بهتری بفروشید میدونیم که هیچ کس سراغ محصول بد نمیاد ولی قسمت سخت تر بهتر بودن هستش یعنی وقتی ما با رقیبا رودر رو میشید باید محصول بهتر رو رو کنید تا فروشتونبیشتر بشه قسمت دوم پشتیبانی پشتیبانی خوب ...

ادامه متن »

روشهای افزایش فروش

روش های افزایش فروش sales increase

روشهای کمک به افزایش فروش -بعضی از عادات خود را تغییر دهید – بخاطر داشته باشید که تلفن وسیله مهمی است که می توانید هر روز به نفع خود از آن استفاده کنید. بشرط آنکه آن را بطور موفقیت آمیز و مداوم بکار ببرید. صبح که از خواب بیدار می شوید، در طول مسیر محل کار نکات کلیدی فروش و اصول و قوانین را با خود مرور کنید. ( خود را برای فروش موفق گرم کنید.) -روز خود را با شکم خالی شروع نکنید. در اداره به خوردن نپردازید، اداره جای کار است نه مکان خوردن. شاید بپرسید ” اگر ...

ادامه متن »

راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش

راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش راه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش فروش تهیه و تدوین: علی خویه http://www.khooyeh.ir/ ، مدرس دانشگاه با ۱۸ سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس صدها کارخانه، مشاور و تدریس در بیش از ۳۰۰ شرکت مختلف در سراسر خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر دنیا، مولف ومترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، ...

ادامه متن »

سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

      سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی روشها، تکنیک ها، اصول و مبانی افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی مخاطبان دوره: فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. هدف از دوره: آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های خلاقیت، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های خلاقیت درکسب و کار و ...

ادامه متن »

مدل AIDA برای افزایش فروش

مدل AIDA  چیست؟ مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده است که فرآیند منطقی تصمیم‌گیری برای خرید می‌باشند. در هر مرحله از فروش که با مشکلی مواجه می‌شوید، به دلیل عدم موفقیت در یکی از این چهار بخش است. ۱- توجه مشتری را جلب کنید تا به حرف شما گوش کند. (Attention) اولین کلمه، توجه به این معنی است که قبل از این که چیزی را به کسی بفروشید، تمایلات او را بشکافید و کاری کنید که توجه او ...

ادامه متن »

۱۰۰ نکته ی بازاریابی برندسازی

کسب و کار: ۱۰۰ نکته بازاریابی را پشت سر هم برای کسب و کارهای خردوهم برای کسب و کارهای کلان. شکی نیست که تا به امروز از برخی از این نکات غافل بوده اید. ایده های کلی ۱- نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شوم. ۲- درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالانه بازاریابی تعیین کنید. ۳- هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آنها را ارزیابی و تنظیم کنید. ۴- یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید. ۵- هر روز و هر ساعت کارت ...

ادامه متن »

موانع فروش

موانع فروش مثبت وجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی نماید و مانع پیگیری و اجرای ایده های نو سایرین گردد. ۱- عدم تشویق و حمایت از پیشتازان و حامیان نوآوری ۲- نپذیرفتن ریسک شکست و اشتباه های کارکنان به عنوان مسئله ی اجتناب ناپذیر در پروسه ی نوآوری ۳- دسترسی نداشتن به منابع امکانات و تجهیزات ۴- نداشتن وقت آزاد برای فکر کردن درباره ایده ی نو ۵- دست به دست گرداندن پیشنهادها و ایده های نو برای ...

ادامه متن »