فروشگاه زنجیره ای

شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و …
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ….
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و…
20- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ….

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف

دوره ی خرده فروشی مرچندایزینگ

این دوره طیف وسیعی از آموزش ها جهت کسب مهارت در بازاریابی ، مرچندایزینگ ، توزیع و مدیریت فروشگاه ، خرید ، افزایش فروش ازطریق تبلیغات ، منابع انسانی را دراختیار دانشجویان قرار می دهد وهمچنین امکان گذراندن دوره های کارآموزی و مسافرت به مراکز خرده فروشی دنیا را فراهم می کند وتا ازتجربیات آنها استفاده شود . مدرس: علی خویه برخی عناوین دوره : مقدمه ای بر ایده پردازی    Introduction to Design Thinking راه حلهای خلاق مسئله    Creative Problem Solving طراحی وعملکرد بصری   Design and Visual Presentation دوره های خرده فروشی مرچندایزینگ   Retail Merchandising Courses ...

ادامه متن »

چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید

طراحی و چیدمان فروشگاه دکوراسیون فروشگاه مرچندایزینگ بازارپردازی

طراحی و چیدمان فروشگاه، هایپرمارکت آموزش چیدمان فروشگاه هاطراحی و چیدمان فروشگاهمدیریت و چیدمان فروشمهندسی و چیدمان فروشهایپرمارکتچیدمان فروشچیدمان فروش فروشگاه مداری مدیریت فروشگاه زنجیره ایچیدمان فروش و چیدمان فروشگاه فرش وچیدمان فروشگاه     انبارداری و چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید  ساعات آموزش ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی  تست و امتحان ۱ آشنایی با انبار و انواع آن  در فروشگاه و مرکز خرید  ها آشنایی با مفاهیم اولیه چیدمان فروشگاه اصول استاندارسازی چیدمان ۲ _ ۲* اصول تست و امتحان ات انبارداری (روش کار در انبار ، دفاتر انبار ، فرم های سفارش و ورود کالا ...

ادامه متن »

خرده فروشی مرچندایزینگ

عنوان رشته: Retail Merchandising درباره دوره : : این دوره طیف وسیعی از آموزش ها جهت کسب مهارت در بازاریابی ، مرچندایزینگ ، توزیع و مدیریت فروشگاه ، خرید ، افزایش فروش ازطریق تبلیغات ، منابع انسانی را دراختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.   مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش khooyeh.ir   عناوین دوره : ...

ادامه متن »

مدیریت خرده فروشی

عنوان دوره:مدیریت خرده فروشی Retail Management درباره دوره : مهارتهای فنی لازم برای مدیریت موفق در بازار رقابتی امروز را به دست می دهد وآموزش در این زمینه باعث افزایش مهارت آنالیز و توانایی خلاقیت و نوآوری می شود وهمچنین تاثیر بالایی بر تجارت وبازاریابی و تبلیغات می گذارد.     مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ...

ادامه متن »

استراتژی های خرده فروشی و عمده فروشی

توزیع و پخش مویرگی

Marketing: Retail Strategy مخاطبان دوره : مدیران حسابداری ، مدیران بازاریابی ، مدیران مالی ، مدیران کنترل موجودی ، محققان بازار ، برنامه ریزان واسطه ها ، مدیران روابط عمومی ، مدیران فروش خرده فروشی ، مدیران سازمان های غیرانتفایی     برخی عناوین درسی: مهارت های اصلی تجارت Essential Business Skills شاخص آمار تجارت کاربردی Applied Business Statistics مدیریت استراتژیک یکپارچه Integrated Capstone-Strategic Management رفتار خریدار Buyer Behavior ارتباطات بازاریابی Marketing Communications تحقیقات بازاریابی Marketing Research کانال های بازاریابی Marketing Channels کارآموزی در بازاریابی/ لجستیک Internship in Marketing/Logistics مشکلات استراتژیک بازاریابی Strategic Marketing Problems مقدمه ای بر صنعت مدرن Introduction ...

ادامه متن »

کتاب مدیریت فروشگاه، خرده فروشی،چیدمان فروش

به نام هستی بخش هستی آفرین     مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی retail management چیدمان فروش merchandising  مدیریت مراکز خرید mall اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store های مختلف   مولف ومترجم: علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش ...

ادامه متن »

اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی

طراحی و چیدمان فروشگاه دکوراسیون فروشگاه مرچندایزینگ بازارپردازی

طراحی و چیدمان فروشگاه طراحی و چیدمان فروشگاه “اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی“ مقدمه :  باتوجه به پیدایش وایجاد ساختار جدید و فن آوری نوین در بخش خرده فروشی و فروشگاهی ، شدت رقابت در بین آنها در حال افزایش است . علاوه برآن ، وجود تغییرات وسیع در نیازها و خواسته های  مشتریان ، فروشگا هها و برنامه ریزان را مجبور به توجه بیشتر به برنامه های بلند مدت و تفکر در خصوص برنامه استراتژیک نموده است . استراتژی فروشگاهی :  اصطلاح استراتژی فروشگاهی عبارت است از میزان و فراوانی فعالیتهایی که در یک واحد فروشگاهی انجام می ...

ادامه متن »

طراحی چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش

جذب مشتری و افزایش فروش-افزایش مشتری

هدف از طراحی چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش چید مان تسهیلی به ارنج کردن ماشین ها ، ادارات ، ایستگاه های کاری ، محوطه های انبار راهروها و محوطه های عمومی در یک مکان موجود یا پیشنهاد شده اطلاق می شود . چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش  استلزام گسترده ای برای کیفییت ،بهره وری و قابلیت رقابت یک شرکت دارد . تصمیمات چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش ی به طور قابل ملاحظه ای بر میزان کارآمدی کارگران در انجام کارهایشان ،سرعت تولید کالاها ،سختی ماشینی کردن یک سیستم وجوابگو بودن یک سیستم در تغییر محصول یا طرح خدمات ،ترکیب محصول ...

ادامه متن »

چیدمان اجناس فروشگاه و مرچندایزینگ

از آثار مثبت پروموشن  promotion سمپلینگ sampling و مرچندایزینگ Merchandisingمی توان به موارد ذیل اشاره نمود : ۱- فرهنگ استفاده درست از محصول یا خدمت ۲- ایجاد تجربه استفاده از محصول یا خدمت برای مخاطب هدف ۳- ترغیب مصرف کنندگان به تغییر مارک مصرفی خود ۴- ایجاد وفاداری مصرف کننده نسبت به برند ۵- افزایش فروش ۶- ایجاد رابطه تعاملی بین مصرف کننده نهایی، تولید کننده و عرضه کننده   بازارپردازی (مرچندایزینگ Merchandising)  روشی است که درفروشگاه ها ، کالاها را به مشتریان نشان میدهند. بازارپردازی (مرچندایزینگ Merchandising)  یک زبان یا ابزار ترغیب مشتری به خرید است که خرده فروشان ...

ادامه متن »

جلب نظر مشتری در فروشگاه

عوامل مورد نظر مشتری دربازارپردازی (مرچندایزنگ Merchandising) ۱ – علائم: هدف ازبکاربردن علائم ، جلب توجه بیشتر مشتریان درهنگام حرکت ازجلوی قفسه ها ودادن آگاهی به ایشان می باشد. ۲ – در دسترس بودن: بهترین نقطه ازنظرمشتری در سطح چشم است. این ناحیه درخرده فروشی به ناحیه طلائی معروف است . ناحیه طلائی بهترین ناحیه برای محصولات جدید وناشناخته است . مشتری انتظاردارد ، همواره کالای معینی رادرقفسه معین پیدا کند. ۳ – سرعت درتشخیص: قیمت ها باید به صورت واضح و خوانا بر روی اتیکت یا جعبه محصول نوشته یا قرارداده شود تا مشتری بتواند قیمت ونام کالا را درکوتاه ترین زمان ...

ادامه متن »