کتاب های بازاریابی

کتاب های علی خویه بازاریابی

۴ گام اصلی تحقیقات بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی

افزودن نظر ۲۶ بازدید ۴ گام اصلی تحقیقات بازاریابی شکست در مورد استارتآپ ها امری و رایج و معمول است. عموما از هر ۱۰ استارتآپ ۹ تای آنها شکست می خورند. در واقع ۴۲ درصد شکست ها به این خاطر بوده که کسی محصول ساخته شده توسط آنها را نمی خریده است. به همین خاطر ما تاکید داریم پیش از ارائه محصول یا خدمت، حتما تحقیقات بازار را انجام دهید و فارغ از اینکه ایده شما چقدر خوب است دریابید که آیا کسی برای این برنامه و طرح شما اهمیتی قائل می شود یا نه. به همین دلیل در این ...

ادامه متن »

کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری

کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری ۵۳ اصل مذاکره شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۱۰۱۴۱۰ نویسنده: لی تامپسون مترجم : محمدرضا شعبانعلی مترجم : آرش قبایی ناشر: موسسه علمی فرهنگی نص قیمت: ۴۸,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۹۰ موضوع: مذاکره ارتباط بین اشخاص موقعیت بخش: دانشگاهی (پزشکی، فنی و …) سالن: ۲۱ راهرو: ۲ غرفه: ۵۸ ارتباط موثر و فنون مذاکره شابک: ۹۷۸۶۰۰۱۰۲۰۴۸۳ نویسنده: حسین علیان دلبر نیروشک ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی قیمت: ۱۰,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۸۹ موضوع: دانشجویان – راهنمای مهارتهای زندگی مذاکره ارتباط بین اشخاص موقعیت بخش: دانشگاهی (پزشکی، فنی و …) سالن: ۱۷ راهرو: ۲ غرفه: ۳۱۳ اصول مدیریت صادرات ...

ادامه متن »

کتاب های بازاریابی marketing book

۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها) شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳ نویسنده: فیلیپ کاتلر مترجم : اصغر اندرودی ناشر: دایره قیمت: ۳۸,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۸۸ موضوع: بازاریابی – مدیریت موقعیت بخش: عمومی سالن: شبستان راهرو: ۲۳ غرفه: ۱ ۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها) شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳ نویسنده: فیلیپ کاتلر ناشر: دایره قیمت: ۱۱۰,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۹۳ موضوع: بازاریابی – مدیریت موقعیت بخش: عمومی سالن: شبستان راهرو: ۲۳ غرفه: ۱ ۱۰۰ ایده بزرگ بازاریابی از شرکت‌های پیشرو موفق در سراسر جهان شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۰۲۶۱۳۵ نویسنده: جیم بلایث ؛ مترجم:محمد فاریابی ؛ مترجم:خلیل رضوی ؛ مترجم:لیاح غفوری ناشر: آراد کتاب ...

ادامه متن »

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ و ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های  khoooyehali@gmail.com, khooyehali@yahoo.comدر ارتباط باشند. در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ می باشد. برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای ...

ادامه متن »

مدیریت پورسانت

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، ...

ادامه متن »

بررسی رفتار مصرف کننده و روانشناسی خرید

  بررسی رفتار مصرف کننده و روانشناسی خرید          

ادامه متن »

همه ی کتاب های استاد علی خویه

جهت مشاهده ی همه ی کتاب های استاد علی خویه به آدرس زیر مراجعه کنید:   http://alikhooyeh.blogfa.com/page/books    

ادامه متن »

فهرست کتاب بازاریابی آموزشی

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی   آموزش و خدمات آموزشی مدیریت  بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی      بازاریابی  بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی   راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت آموزش و خدمات آموزشی مدرس : استاد علی خوبه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۱ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...

ادامه متن »

راه های افزایش فروش

کتاب الکترونیک راه های افزایش فروش و فروش موفق   دانلود کتاب۸۷ راه فروش موفق

ادامه متن »

کتاب اسرار تجارت بین الملل

    فهرست مطالب   فصل ۱ – مدیریت و مهندسی عوامل تجاری بیش از تجارت بین‌الملل ۱-۱- تصمیم‌گیری‌های اصلی ورود به بازارهای خارجی ۲۱ ۱-۱-۱- اول این که چرا باید شروع به تجارت بین‌الملل نمود؟ ۲۱ ۱-۱-۲- دوم این که چگونه وارد بازارهای بین‌المللی شد؟ ۲۱ ۱-۱-۳- سوم این که به کدام بازارها وارد شوند؟ ۲۲ ۱-۱-۴- چهارم این که در چه زمانی وارد شوند؟ ۲۲ ۱-۱-۵- پنجم این که در چه مقیاس یا اندازه‌ای وارد بازار خارجی گردند؟ ۲۲ ۱-۲- بازاریابی بین‌الملل و راهکارهای ورود به بازار بین‌المللی ۲۲ ۱-۲-۱- تعریف بازاریابی بین‌الملل ۲۳ ۱-۲-۲- چند روش تجارت ...

ادامه متن »