جذب مشتری

خدمات احساسی به مشتریان {مشتریان را عاشق کنید}

یک لحظه در مورد بهترین خدمات مشتری که گرفته‌اید، فکر کنید. به آن زمانی فکر کنید که آنقدر هیجان‌زده بودید که دوست داشتید همه دنیا را باخبر کنید. حالا از خودتان بپرسید، آن اتفاق برای شما چقدر هزینه‌ داشت؟ من این سوال را صدها بار از هزاران نفر در موقعیت‌های مختلف در سراسر دنیا پرسیده‌ام. معمولا پاسخ این است که گرفتن خدمات خوب هیچ‌ هزینه‌ای دربرنداشته است. دلیل اینکه یک خدمت برای مشتری توانسته بسیار جالب و فراموش‌نشدنی باشد این است که احساسات او را تحریک کرده است. وقتی چنین ارتباطی برقرار می‌شود، شادتر هستید و بیشتر تمایل دارید دست ...

ادامه متن »

۳ روش برای وفادارسازی مشتریان

۳ راه وفادارسازی مشتریان «این محصول به درد شما نمی خورد»؛ بسیاری از تجار به مشتریانی که در زمره موردنظر و اصلی آنها قرار نمی گیرند، این عبارت را می گویند. در اکثر مواقع، این روش بیانگر رفتار غیرمحترمانه و سلطه جویانه شرکت ها نیست. این اعمال و رفتارها در حقیقت با ارسال سیگنال به این مشتریان می فهماند، جای شما اینجا نیست. این یک امر بسیار خجالت آور است، زیرا تجارت معنای دربرگیرندگی حداکثری را می رساند. در نتیجه زمانی که تجار به مشتریان می فهمانند به آنها تعلق ندارند، مشتریان به دنبال شرکت های دیگری می روند که ...

ادامه متن »

تقویت ارتباط با مشتری

مترجم علی آل‌علی ۴ راهکار هوشمندانه Business News Daily برای پاسخگویی به یک پرسش مهم / چگونه ارتباط مان را با مشتریان تقویت کنیم؟ براساس گزارش موسسه روابط عمومی Edelman در طول سال گذشته شرکت های آمریکایی در رتبه بندی جهانی پنج پله سقوط کرده اند. مشکل اساسی بسیاری از شرکت ها در طول یک دهه اخیر نحوه تعامل با مشتریان است. در حقیقت با گذشت زمان حفظ مشتریان و به طور کلی مقوله مشتریان وفادار ابعاد پیچیده ای به خود گرفته است. بدون تردید حل این مشکل نیاز به اختصاص زمان و هزینه قابل توجهی دارد. شاید در نگاه نخست ...