به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی، متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...
ادامه متن »✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی
✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی https://moyragi.blog.ir/ سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید . ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید. http://mooyragi.ir http://moyragi.ir http://alikhooyeh.blogfa.com آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و ...
ادامه متن »دکتر مال هایپرمارکتینگ
دکتر مال هایپرمارکتینگ https://salez.ir/ سلام دوستان و همراهان گرامی دکتر مال. بیش از یک دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در تلگرام، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. drmall.ir salez.ir صفحه اینستاگرام دکتر مال هایپرمارکتینگ instagram.com/hypermarketing.ir دکتر مال و هایپرمارکتینگ در تلگرام https://t.me/drmall دکتر مال در ایتا eitaa.com/drmall دکتر مال در بله ble.ir/drmall دکتر مال هایپرمارکتینگ روبیکا https://rubika.ir/hypermarketing دکتر مال در ...
ادامه متن »کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی Drkhooyeh.ir 🟢تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها عاملیت ها و کانال های فروش و بازاریابی 🟡 مدرسان دوره: دکتر علی خویه و همکارن Khooyeh.com 📍شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت ...
ادامه متن »چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟
چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟ Khooyeh.ir Khooyeh.com چرا در حوزه کسب و کار،کوچ،مدیریت، بازاریابی، برندسازی، فروش و مذاکره اینقدر تاکید می کنند که مشاوره و آموزش در محل کار شما انجام گیرد و تاکید دارند که حتما مشاور ومدرس را به محل کار خود دعوت کنید و مسایل مشکلات و آموزش های خود را در محل کار و محیط کار خود دریافت کنید؟چرا شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی تمامی آموزش های خود را ضمن خدمت و در محل کار خود انجام می دهند؟ به چند دلیل خیلی ساده صرفه جویی در وقت و هزینه های ...
ادامه متن »کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش مهندسی فروش، مدیریت و مهندسی فروش افزایش فروش
دوره آموزشی برنامه ریزی فروش Khooyeh.ir 🏅کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش تحلیلی عملیاتی کاربردی Marketingdoctor.ir مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی Doctorsales.ir 🏅 فروش یک عامل کمی و کیفی است و آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید. Khooyeh.com 🧑🏻🏫نام استاد : جناب آقای دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ .مدرس دانشگاه. مولف ومترجم ۱۴ عنوان ...
ادامه متن »کتاب مدیریت پورسانت، چرا پورسانت چگونه پورسانت بیماری های پورسانت تدوین پورسانت
دستورالعمل مدل پورسانت و ارزیابی عملکرد نیروهای فروش، پورسانت بازاریابی، پوسانت فروش عنوان سند: دستورالعمل مدل پورسانت و ارزیابی عملکرد نیروهای فروش تهیه: khooyeh.ir آذرماه ۱۳۹۴ هدف: سیستم پاداشدهی استاندارد و به خوبی تعریف شده، باید بتواند منافع شرکت را تامین کند و رضایتمندی نیروهای فروش را ایجاد کند. این سیستم موجب انگیزش نیروهای فروش برای حرکت در راستای اهداف شرکت است و با در نظر گرفتن شاخص های قابل اندازهگیری عملکرد نیروهای فروش را ارزیابی میکند. بدین منظور مدل پاداشدهی جدیدی با ویژگی های برشمرده تدوین شده است. در ادامه نحوه کارکرد مدل در شش بخش به تفصیل بیان ...
ادامه متن »برخی از مطالب تلگرام و اینستاگرام و واتزاپ دکتر علی خویه
به داشتن همراهانی مانند شما افتخار می کنیم جهت دریافت مطالب آموزشی می توانید عضو کانال های تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما باشید. اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش ها باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. اما چرا آموزش د رمحل؟؟ برخی از ویژگی ها و ...
ادامه متن »انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی
انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی یک مشاورفروش و بازاریابی، شخصی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری است که در زمینه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، فروش تبلیغات و برند تحصیل کرده و دارای تجربه اجرایی است. دقت کنید حتما مشاور فروش هم تحصیلکرده مرتبط باشد هم تجربه اجرایی داشته باشد چون در کار فروش و بازاریابی تا شخصی تجربه اجرایی نداشته باشد نمی تواند یک مشاور خوبی برای شما باشد و ممکن است شما را با یک سری کاغذ و تئوری سرگردان کند حتما سوابق مشاورفروش را بررسی کنید. شما در زمینههای مختلفی میتوانید از کمک های یک مشاور ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »