دوره ی مدیریت توزیع و پخش

تولید تکنولوژی با استراتژی

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

استراتژی های تولید روزبه روز در حال تغییر است و شاید تا چند ماه پس از مطالعه این یادداشت، استراتژی ها تا حد زیادی متفاوت شده باشد، اما به هرحال خطوط منسجمی وجود دارد که می تواند خط اصلی موفقیت در این خصوص باشد. جالب اینجاست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اتفاقا این شرکت های قدیمی تر هستند که به عنوان ستارگان بخش صنعتی دوباره ظهور می کنند و برخلاف کشور ما که بسیاری از شرکت های قدیمی دچار ورشکستگی و از چرخه رقابت خارج شده اند، آنها بار دیگر افسار بازار را در دست گرفته ...

ادامه متن »

دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک

سرفصل های دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک مدرس: علی خویه تکنیک ها و مهارت های برخورد با مشتریان ناراضی تکنیک ها مهارت های تحویل اجناس به مشتریان مهارت های برخورد با مشتریان حین توزیع نکات مهم اخلاقی و رفتاری در لجستیک نکات مهم اخلاقی و رفتاری در حین توزیع و فروش محصولات به انواع مشتریان آشنایی با انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها مهارت های یک موزع حرفه ای مهارت های یک راننده حرفه ای در شرکت های پخش و توزیع مهارت های یک سرپرست توزیع و پخش و لجستیک آشنایی با تکنیک های توزیع و ...

ادامه متن »

žسامانه برنامه ریزی منابع سازمان

برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning)

žسامانه برنامه ریزی منابع سازمان ž ((ENTERPRISE RESOURCE PLANNING   امروزه مدیران جهت اداره کارآمد و بهره گیری موثرازمنابع یک سازمان نیازمند برنامه ریزی هستند.سازمانها امروزه در جهت جهانی شدن رقابت می کنند.تغییرات و پیچیدگی فعالیت های کسب و کاروافزایش رقابت باعث شده تا ازآخرین فناوری اطلاعات تحت عنوان ERP درزمینه فعالیت سازمانها با هدف اعمال مدیریت یکپارچه برمنابع سازمان وایجاد ارتباط بهتر بین اجزای مختلف  یک سازمان وساختاری قابل اعتماد و اطمینان؛استفاده گردد. žتاریخچه ERP : žازاوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی،ظهور نرم افزارهای یکپارچه ای تحت عنوان ERPبا هدف استفاده در سازمانهای بزرگ،توسعه زیادی پیدا کردند این نرم افزارها سیستمهای ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی تکنیک های و مهارت های پخش و توزیع مویرگی

دوره ی آموزشی تکنیک های و مهارت های پخش و توزیع مویرگی مدرس : علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸۱۸سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی   استراتژی های نوین پخش ، ویزیت و فروش مویرگی در بازار پرتنش  دوره ی مدیریت توزیع و لجستیک اصول تخصصی سهم بازار ( راهکار های نفوذ در بازار و افزایش سهم بازار ) روانشناسی مشتری در پروسه ویزیت ( فروش و فاکتور گیری )  اصول پرزنتیشن محصولات و سبد پخش  دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش ...

ادامه متن »