کتاب

فهرست کتاب بازاریابی املاک و مستغلات

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing     چاپ جدید کتاب بازاریابی املاک و مستغلات کتاب آموزشی مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات مدیریت بازاریابی در صنعت ساختمان و مسکن تالیف و ترجمه علی خویه به چاپ دوم رسید برای تهیه کتاب به نشر دوران و دیدار ۶۶۹۶۱۶۲۲   و نشر آگاه ۶۶۹۶۵۸۰۴و۶۶۴۶۰۹۳۲و۶۶۴۷۳۲۳  در انقلاب مراجعه شود کتاب بازاریابی املاک و مستغلات ( راهکارهای علمی و عملی در خرید، فروش، رهن، اجاره و انتخاب ساختمان ملک و آپارتمان ) منتشر شد.www.khooyeh.com ترجمه و تالیف: علی خویه و فهمیه احمدی فهرست برخی از مطالب کتاب بازاریابی املاک و مستغلات. برخی از تعاریف‌ و ...

ادامه متن »

کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)

کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت(کارانه) فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت(کارانه) است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت(کارانه) فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت(کارانه) و آیین نامه پورسانت(کارانه) یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت(کارانه) برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانت(کارانه)اژ) و به معنای درصد، ...

ادامه متن »

کتاب های بازاریابی marketing book

۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها) شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳ نویسنده: فیلیپ کاتلر مترجم : اصغر اندرودی ناشر: دایره قیمت: ۳۸,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۸۸ موضوع: بازاریابی – مدیریت موقعیت بخش: عمومی سالن: شبستان راهرو: ۲۳ غرفه: ۱ ۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه‌ها و راه‌حل‌ها) شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳ نویسنده: فیلیپ کاتلر ناشر: دایره قیمت: ۱۱۰,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۹۳ موضوع: بازاریابی – مدیریت موقعیت بخش: عمومی سالن: شبستان راهرو: ۲۳ غرفه: ۱ ۱۰۰ ایده بزرگ بازاریابی از شرکت‌های پیشرو موفق در سراسر جهان شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۰۲۶۱۳۵ نویسنده: جیم بلایث ؛ مترجم:محمد فاریابی ؛ مترجم:خلیل رضوی ؛ مترجم:لیاح غفوری ناشر: آراد کتاب ...

ادامه متن »

مدیریت پورسانت

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، ...

ادامه متن »

بررسی رفتار مصرف کننده و روانشناسی خرید

  بررسی رفتار مصرف کننده و روانشناسی خرید          

ادامه متن »

همه ی کتاب های استاد علی خویه

جهت مشاهده ی همه ی کتاب های استاد علی خویه به آدرس زیر مراجعه کنید:   http://alikhooyeh.blogfa.com/page/books    

ادامه متن »

فهرست کتاب بازاریابی محصولات صنعتی

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات صنعتی        مدیریت  بازاریابی محصولات صنعتی            بازاریابی  بازاریابی محصولات صنعتی        تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات صنعتی         راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت محصولات صنعتی             مدرس : استاد علی خوبه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات صنعتی       ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۱ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … ...

ادامه متن »

فهرست کتاب بازاریابی آموزشی

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی   آموزش و خدمات آموزشی مدیریت  بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی      بازاریابی  بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی   راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت آموزش و خدمات آموزشی مدرس : استاد علی خوبه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی آموزش و خدمات آموزشی ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۱ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...

ادامه متن »

کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی

به‌نام خدا ساختن، پیشبینی ویرانگری است. (والتر بنیامین[۱])         در دنیای برندسازی، بازاریابی و مدیریت کسانی پیروز هستند که بیشتر و بهتر از دیگران، اصول این مفاهیم را با روش‌های تازهتری اجرا کرده‌اند. کسب و کارها در دنیای مدرن از حالت سنتی خارج گشته و به فعالیتی کاملاً حرفهای تبدیل شده است که نیاز به دانش‌ها و آگاهی بسیار بالایی در بسیاری از زمینهها دارد. با توجه به بحثهای بسیار زیادی که در دهههای اخیر در زمینههای مدیریت استراتژیک و استراتژی‌های بازاریابی صورت گرفته است، میتوان به مقولههایی چون مهندسی برند تکنیک‌ها، تاکتیک‌های برندسازی و سبک ها ...

ادامه متن »