فروشنده

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش

دکتر علی خویه مدرس فروش استاد فروش مشاور فروش و بازاریابی کاربردی اجرایی عملیاتی دکتر علی خویه khooyeh.ir

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی منبع: گروه مشاوره مجله فوربس مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکت‌ها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت می‌توانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند ...

ادامه متن »

انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی

دکتر علی خویه با بیش از 19 سال تجربه اجرایی

انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی یک مشاورفروش و بازاریابی، شخصی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری است که در زمینه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، فروش تبلیغات و برند تحصیل کرده و دارای تجربه اجرایی است. دقت کنید حتما مشاور فروش هم تحصیلکرده مرتبط باشد هم تجربه اجرایی داشته باشد چون در کار فروش و بازاریابی تا شخصی تجربه اجرایی نداشته باشد نمی تواند یک مشاور خوبی برای شما باشد و ممکن است شما را با یک سری کاغذ و تئوری سرگردان کند حتما سوابق مشاورفروش را بررسی کنید. شما در زمینه‌های مختلفی می‌توانید از کمک های یک مشاور ...

ادامه متن »

چند تمرین مهم برای بهتر شدن ارتباط فروشنده ها با مشتریان

نوع ارتباطی که شرکت ها و برندها با مشتریان خود برقرار می کنند به روند فروش و بازاریابی آنها بسیار کمک می کند. این مسئله به خوبی روشن است و دلیل آن هم این است که فروش و فروشندگی، توانایی جلب موافقت و قانع کردن مشتریان است. در صورتی که فروشنده یا برندی به اندازه کافی توانایی برقراری ارتباط و مهارت های ارتباطی را نداشته باشد تحت هیچ شرایطی نمی تواند نظر مشتریان را جلب و آنها را قانع کند. یک فروشنده و بازاریاب قدرتمند قادر است تمامی راهبردها و استراتژی هایی که در زمینه کسب و کار خود فراگرفته ...

ادامه متن »

فروش بیشتر چگونه رخ می دهد / توانایی های یک فروشنده موفق

  همواره در بازارهای پررقابت، افراد به دنبال ایجاد تمایز نسبت به یکدیگر هستند. با این حال بسیاری از این افراد در اندیشه انجام کارهای بزرگ به سر می برند که بدون شک زمان بر خواهد بود. با این حال افراد موفق با تکیه بر اقدامات و تغییرات کوچک کار خود را ادامه می دهند و همین موفقیت های به ظاهر ساده و پیش پا افتاده در نهایت باعث به وجود آمدن اتفاقی بزرگ خواهد شد. به همین خاطر همواره توصیه می شود اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید تا در رقابت با سایرین همواره در مسیر پیشرفت ...

ادامه متن »

۴ ویژگی موفق ترین فروشندگان دنیا

یک فروشنده اگر چهار ویژگی زیر را داشته باشد شرایط موفقیت گام به گام را داراست: ١- از محصولی که می فروشد اطلاع کامل داشته باشد ٢- در پیگیری از مشتریان،  نظم و اخلاق داشته باشد ٣- صداقت داشته باشد ۴-خود به محصولی که می فروشد باور داشته باشد به گزارش ویرگول اما با داشتن این ویژگی ها،  یک ویژگی وجود دارد که سرعت موفقیت فروشنده را چندین برابر می کند. آخرین فوت کوزه گری این است که بدانیم با هر مشتری باید براساس طرز تفکر و ویژگی های رفتاری اش مذاکره کنیم،  نه اینکه در گفت وگو با همه ...

ادامه متن »

یک کارمند فروش مدیر فروش و مدرس فروش باید چه دانش هایی داشته باشد

یک مدرس فروش باید چه سواد و دانشی داشته باشد یک کارمند فروش مدیر فروش و مدرس فروش باید چه دانش هایی داشته باشد تدوین : دکتر علی خویه، مدرس و استاد با تجربه فروش مولف و مترجم چندین کتاب تخصصی ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در پخش و توزیع مویرگی, تکنیک های فروشندگی, فروش مویرگی, فروش مویرگی چیست, فروشنده, مدرس با تجربه فروش و بازاریابی sales teacher, مدرس فروش کاربردی sales teacher, مدیریت فروش, مقالات فروش یک کارمند فروش مدیر فروش و مدرس فروش باید چه دانش هایی داشته باشد یک مدرس فروش باید علاوه بر مهارت ...

ادامه متن »

تکنیک های طلایی افزایش فروش

تکنیک های فروش برخی تکنیک های معروف حوزه بازاریابی عباتند از : طراحی افزایش فروش برای افزایش فروش سه راه پیش رو داریم: اول افزایش تعداد موارد فروش فردی، دوم افزایش حجم فروش به هر مشتری و سوم، افزایش تعداد دفعات فروش به هر مشتری. مدل فروش قدیمی۴ بخش داشت: اول ابراز صمیمیت- تحویل گرفتن مشتری دوم صلاحیت دادن به مشتری – شما چقدر پول دارید یا چقدر می خواهید هزینه کنید سوم سخنرانی برای مشتری معرفی کالا چهارم، نهایی سازی فروش – کالا را بخر، مشتری!   تکنیک های نهایی سازی فروش (کی فروش به قطعیت می رسد؟) نهایی ...

ادامه متن »

۵۰ نکته ی مهم در فروش موفق و افزایش فروش

خلاصه: تولید بدون فروش یعنی آشغال ! کمی بی رحمانه است اما تمام تولید کنندگانی که با انبار کالای تولید شده ی خود متحیر و خسته زمان را طی میکنند کم کم این جمله را باور میکنند . برای فروش باید وارد حیطه ی جدیدی از کار شد که کاملا با تولید متفاوت است . در زیر نکته های جالب و کلیدی از فروش خواهید خواند نکات مهم و کلیدی در مورد فروش آسان: ۱٫ فرآیند بازاریابی و فروش همچون رشد یک نهال آرام و همیشگی است. روشی تحت عنوان فروش برق آسا نداریم. موارد استثنا و فروشهای شانسی را ...

ادامه متن »

کانال تلگرام صاحبان فروشگاه ها و پرسنل و کارکنان مجتمع ها تجاری

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری لینک عضویت: https://telegram.me/drmall مخصوص فروشگاه داران، مدیران و پرسنل فروشگاه ها مراکز خرید لوازم خانگی، مراکز خرید پوشاک، لباس، مانتو، کیف و کفش، فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فروشگاه لپ تاپ و موبایل، فروشگاه لوازم جانبی خوردو، فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه لوازم برقی، فروشگاه تلویزیون LCD LED، فروشگاه میز تلویزیون، فروشگاه، فروشگاه لوازم پلاستیک، فروشگاه مانتو و پوشاک زنانه، فروشگاه کت و شلواز، فروشگاه لوازم آشپزخانه ، فروشگاه جهیزیه، فروشگاه سیسمونی ...

ادامه متن »

افزایش فروش و جلب نظر مشتری در فروشگاه

جهت افزایش فروش و جلب نظر مشتری موارد زیر توصیه می شود: ۱ – محل قفسه ها و نوع چیدمان  فروشگاه : نتایج حاصل از تحقیقات نشان می دهد که مردم به تمیزی ، نظم و ترتیب و در دسترس بودن کالا های مورد نظر خود در یک فروشگاه ، علاقه و توجه خاص دارد . به همبن دلیل میزان فروش کالا های در معرض دید نسبت به اجناس که در دید مشتری قرار ندارند ۳ برابر و بیشتر است . همچنین کالاهای که در ردیف پائین قفسه ها قرار دارند بیش از کالاهای ردیف های بالایی خریداری می شود . باید یادآوری کرد که ...

ادامه متن »