فروش مویرگی چیست

دکتر علی خویه مشاور و مدرس بازاریابی و فروش مویرگی

✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی

کتاب بازاریابی و فروش مویرگی دکتر علی خویه

✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی https://moyragi.blog.ir/ سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید . ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید. http://mooyragi.ir http://moyragi.ir http://alikhooyeh.blogfa.com آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و ...

ادامه متن »

انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی

دکتر علی خویه با بیش از 19 سال تجربه اجرایی

انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی یک مشاورفروش و بازاریابی، شخصی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری است که در زمینه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، فروش تبلیغات و برند تحصیل کرده و دارای تجربه اجرایی است. دقت کنید حتما مشاور فروش هم تحصیلکرده مرتبط باشد هم تجربه اجرایی داشته باشد چون در کار فروش و بازاریابی تا شخصی تجربه اجرایی نداشته باشد نمی تواند یک مشاور خوبی برای شما باشد و ممکن است شما را با یک سری کاغذ و تئوری سرگردان کند حتما سوابق مشاورفروش را بررسی کنید. شما در زمینه‌های مختلفی می‌توانید از کمک های یک مشاور ...

ادامه متن »

عوامل موثر بر توزیع مویرگی

مدیریت فروش مویرگی- پخش و توزیع مویرگی

ناوگان حمل و نقل:  ترابری و لجستیک یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در توزیع و پخش مویرگی میباشد که مسئولیت تحویل کالا در زمان و مکان مناسب به مشتریان هستند و در تمامی شرکتهای توزیع کننده کالاها وجود یک ناوگان حمل و نقل ماهر و با تجربه بسیار حیاتی است . اگر تمامی موارد در خصوص شناسایی و تامین اقلام مورد نظر مشتریان به طور صحیح انجام پذیرد ولی کالا در زمان مناسب به مشتری ارائه نشود ، مسلما موجبات نارضایتی مشتریان  فراهم خواهد شد و نمیتوان انتظار داشت که مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل و سپس به ...

ادامه متن »

افزایش کارایی ویزیتور ها و فروشندگان شرکت های پخش

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

شخصا به بحث نظارت و کنترل به عنوان یکی از وظایف خطیر مدیریت بسیار پایبندم . با توجه به ذات فروش و فروشندگی ، اعمال نظارت مستمر بر عملکرد فروشنده ابتدا از جانب سوپروایزر ها و بعد مدیریت فروش رو بسیار لازم و ضروری ارزیابی میکنم و توصیه من به مدیران توزیع اعمال نظارتهای دوره ای دقیق بر عملکرد پرسنل علی الخصوص ویزیتورها است . علاوه بر مسائل اخلاقی و رفتاری که در سازمان باید حاکم باشد و جزو بدیهیات کار است ، باید این موضوع را به خاطر داشته باشیم که تامین مالی پرسنل خصوصا پرسنل فروش که با ...

ادامه متن »

یک کارمند فروش مدیر فروش و مدرس فروش باید چه دانش هایی داشته باشد

یک مدرس فروش باید چه سواد و دانشی داشته باشد یک کارمند فروش مدیر فروش و مدرس فروش باید چه دانش هایی داشته باشد تدوین : دکتر علی خویه، مدرس و استاد با تجربه فروش مولف و مترجم چندین کتاب تخصصی ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در پخش و توزیع مویرگی, تکنیک های فروشندگی, فروش مویرگی, فروش مویرگی چیست, فروشنده, مدرس با تجربه فروش و بازاریابی sales teacher, مدرس فروش کاربردی sales teacher, مدیریت فروش, مقالات فروش یک کارمند فروش مدیر فروش و مدرس فروش باید چه دانش هایی داشته باشد یک مدرس فروش باید علاوه بر مهارت ...

ادامه متن »

کنفرانس توزیع و پخش مویرگی

کنفرانس توزیع و پخش مویرگی برج میلاد تهران سخنران علی خویه  

ادامه متن »

راه اندازی سیستم پخش و توزیع کالا

توزیع و پخش مویرگی

دوره ی مدیریت زنجیره تامین :: مدیریت فروش مویرگی :: فروش مویرگی :: مزایای توزیع مویرگی : :: همایش فروش مویرگی :: مدیریت منطقه فروش و ویزیت :: اجرایی مهندسی فروش sales engineering :: / تعریف توزیع و پخش مویرگی :: مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی :: فروش مویرگی حرفه ای :: اجرای طرح های مهندسی فروش :: مدیریت فروش مویرگی :: پخش مویرگی :: شرکت پخش و فروش مویرگی :: پخش مویرگی :: کانالهای توزیع مویرگی ، مزایا و معایب آن :: مشاور فروش و پخش مویرگی :: رتبه بندی عوامل موثر درافزایش کارایی کانالهای توزیع و پخش :: کانال های توزیع و روشهای پخش :: مدیریت کانال های توزیع :: بررسی عوامل ...

ادامه متن »

مزایا و معایب فروش مویرگی

پخش و توزیع مویرگی-صادرات و واردات کالا

مزایا و معایب فروش مویرگی چیست ؟ استفاده از سیستم های فروش مویرگی پیوسته رو به فزونی می باشد . در سالهای ابتدایی این صنعت ، توزیع محصولات غذایی و دارویی رواج داشت اما امروزه صنایع دیگر نیز برای کسب فروش بیشتر به این سیستم روی آورده اند . اما استفاده از این روش برای فروش محصولات چه مزایایی دارد ؟ در مقابل مخاطرات و معایب آن چیست ؟ در ادامه با برشمردن برخی از این ویژگیها سعی می کنم به کسانی که برای انتخاب این کانال توزیع نیاز به اطلاعات بیشتری دارند کمک کنم ! ادامه مطلب

ادامه متن »

توزیع و پخش مویرگی

توصیه هایی برای شرکتهای پخش مواد غذایی –دوره های توزیع و پخش کالا –پخش مویرگی شیر و ماست –پخش مویرگی محصولات پروتئینی – پخش مویرگی محصولات ماست ، دوغ و کشک –پخش مویرگی محصولات لبنی – لبنیات –پخش و توزیع مویرگی چای و نسکافه و قهوه –پخش و توزیع مویرگی رب و کمپوت – پخش و توزیع مویرگی روغن نباتی –پخش و توزیع مویرگی دلستر ، ایستک و ماءالشعیر –پخش و توزیع مویرگی ماءالشعیر و نوشابه – پخش و توزیع مویرگی آبمیوه و نوشیدنی پخش و توزیع مویرگی لوازم تحریر – پخش و توزیع مویرگی دارو و لوازم پزشکی –پخش و توزیع مویرگی مواد غذایی – پخش و توزیع مویرگی لوازم آرایشی –پخش و توزیع مویرگی پوشاک و البسه زنجیره تامین کالا، ...

ادامه متن »

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »