سخنران برند

مشتریان خود را درگیر برند خود سازید

برندسازی، ساخت برند ، برندینگ

در دنیای کسب و کار و همچنین بازاریابی درگیر ساختن مشتریان با برند از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در بازاریابی مدرن توجه اصلی روی رفتار مشتریان متمرکز است. در حقیقت بهبود و ارتقای رابطه میان مشتریان و فروشندگان به طور قطع به افزایش فروش برند شما منجر خواهد شد. درخصوص اهمیت بسیار بالای مشتریان در بازاریابی مدرن باید اشاره کرد مشتریان کسانی هستند که سرنوشت برند شما و همچنین کسب سودتان را تعیین خواهند کرد. امروزه با حضور برندهای گوناگون و بزرگ در کسب و کارهای مختلف، ابتکار عمل در دستان مشتریان متمرکز شده است. با این حال مشتریان ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند

مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک strategic

مدیریت استراتژیک برند ساخت و حفظ  ارزش برند در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در راستای توسعه یک استراتژی برند گام بردارید و عملکرد برند خود را اندازه گیری کنید.  این دوره به پوشش مسائل مدیریتی و بازاریابی پرداخته و برای مدیران شرکت ها ، صاحبان مشاغل، کارآفرینان،  دانشجویان و… توصیه می شود محتوای دوره شامل ۱٫ چگونگی توسعه استراتژی و موقعیت برند برند و مدیریت برند: برند چیست و چرا باید برندسازی کنیم چالش ها و فرصت های تجاری حاصل از برندسازی (مطالعات موردی مرتبط) branding challenge and opportunities مفهوم ارزش ویژه برند – Brand Equity concept شناسایی و ایجاد موقعیت تجاری و ارزش دهی به ...

ادامه متن »

خدمات برندسازی و بازاریابی و مدیریت

خدمات آموزشی و مشاوره ای علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه     مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی بازاریابی (بازاریابی کالا و خدمات ) مشاوره طرح کسب و کار تجاری Business Planطرح کسب‌وکار تجاری Business Plan یا Business Proposal مشاوره طرح بازاریابی تجاری Marketing Planسند بازاریابی یا مارکتینگ ‌پلن مشاوره تبلیغات – طراحی کمپین تبلیغاتی تبلیغات محیطی، تبلیغات آنلاین تحت وب مدیریت بازاریابی  مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات مشاوره برندینگ – آموزش مدیریت برند طراحی استراتژی هویت برند CI Guide مشاوره برندینگ – ...

ادامه متن »

افزایش سهم بازار با برندسازی

      «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است»   مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در یک بنگاه اقتصادی، با بهینه سازی تخصص دورن سازمانی شرکای تجاری خویش و مدیریت پروژه های نوآوری، در توسعه بازار و محصولات می باشد. تعریف برند : در دیدگاه سنتی، برند، یک نام، عبارت یا اصطلاح، نشانه، علامت، نماد، طرح و یا ترکیبی از آنها که هدف آن معرفی کالا یا خدمتی است که فروشنده عرضه می کند و بدین وسیله محصولات خود را از ...

ادامه متن »