مذاکره

آکادمی مذاکره ایران
برگزار کننده ی دوره های تخصصی اصول و فنون مذاکره
با مدیریت علی خویه
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره- اصول و فنون مذاکرات اثربخش- تکنیک های مذاکره- کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره -سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان -دوره های آموزشی اصول و فنون سخنرانی- اصول و فنون مذاکره بازرگانی -کلاس مذاکره- اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری- اصول مذاکره حرفه ای- زبان بدن در مذاکرات -همایش ها مذاکرات اثربخش- آموزش فروش- آموزش بازاریابی- مذاکره موفق زبان بدن(Body Language)- آموزش زبان بدن- کارگاه آموزشی فنون مذاکره -موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

استراتژی‌های چهارگانه مذاکره

فرو کردن سر در برفاجتناب و دوری گزیدن، نخستین استراتژی از استراتژی‌های مذاکره‌ای است که در اینجا به آن می‌پردازیم اما باید دانست که این استراتژی را تا آنجا که ممکن است باید به تعویق انداخت و به‌عنوان آخرین راه حل به‌کار گرفت؛ چرا که یک استراتژی باز فعالانه و با رویکردی مملو از همکاری کم است و استراتژی اجتناب کمک چندانی به مقابله با مذاکره هراسی نمی‌کند و کسانی که دچار این مشکل هستند، به دفعات از آن در جریان مذاکراتشان بهره می‌برند.کبک، حیوانی است که مظهر و نماد استفاده از این استراتژی در برخورد با عوامل بیرونی است ...

ادامه متن »

مذاکره (Negotiation)

دست نوشته هایی از اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس بازاریابی مذاکره(Negotiation) گفتگویی میان دو یا چند فرد یا گروه است که با هدف دستیابی به یک درک مشترک، رفع نقاط اختلاف، یا رسیدن به منفعتی در نتیجهٔ آن گفتگو، ایجاد توافق در خصوص دوره‌های اقدام، چانه زنی برای منفعت گروهی یا جمعی، یا حصول نتیجه‌ای رضایتبخش برای منفعت تمامی افراد یا گروه‌های درگیر در فرایند مذاکره، انجام می‌شود. مذاکره فرایندی است که در آن هر طرف درگیر در مذاکرات می‌کوشد تا منفعتی برای خودش در پایان مذاکرات بدست آورد. مذاکره با هدف دستیابی به مصالحه انجام می‌شود. مذاکره در تجارت، ...

ادامه متن »