مذاکره

آکادمی مذاکره ایران
برگزار کننده ی دوره های تخصصی اصول و فنون مذاکره
با مدیریت علی خویه
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره- اصول و فنون مذاکرات اثربخش- تکنیک های مذاکره- کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره -سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان -دوره های آموزشی اصول و فنون سخنرانی- اصول و فنون مذاکره بازرگانی -کلاس مذاکره- اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری- اصول مذاکره حرفه ای- زبان بدن در مذاکرات -همایش ها مذاکرات اثربخش- آموزش فروش- آموزش بازاریابی- مذاکره موفق زبان بدن(Body Language)- آموزش زبان بدن- کارگاه آموزشی فنون مذاکره -موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques

ادامه متن »

برگزاری سمینار آموزشی اصول و فنون مذاکره در شرکت رایتل

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان

ادامه متن »

بررسی مهارت های مذاکره ی شما در آکادمی مذاکره

آکادمی بازاریابی فروش و مذاکره آماده دریافت فیلم های مذاکره شما می باشد این فیلم های پس از دریافت توسط داوران آکادمی مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار گرفته سپس از بهترین مذاکره کنندگان برای شرکت در مسابقات مذاکره و فروش درهمایش های سالیانه دعوت به عمل می آید در ضمن به شرکت کنندگان بر اساس توانایی آنها در فروش و مذاکره ستاره اهدا می گردد نمونه فیلم های ارسالی از دانشجویان کارگاه های مذاکره و فروش و بازاریابی علاقمندان می توانند جلسه مدیریتی پرزنتی بازاریابی فروش یا مذاکره یا جلسات دیگر خود را به شکل تصویری ضبط و ارسال ...

ادامه متن »

نحوه جلب توجه سرمایه گذار

 چهار اصل برای جلب توجه سرمایه گذار هر ساله ایده های بسیاری برای استارتآپ به سرمایه گذاران و نهادهای تامین سرمایه داده می شود که اکثر آنها چندان جلب توجه نمی کند. برای سرمایه گذاران بیش از این که ایده ها اهمیت داشته باشد نحوه ارائه آن و نحوه پیکربندی آن و برنامه اجرایی آن اهمیت دارد.  در ادامه ۴ اصل ضروری برای جلب توجه یک سرمایه گذار معرفی می شود: ۱- یک مشکل را با یک راه حل متفاوت و بهتر حل کنید استارتآپ هایی موفق می شوند که بتوانند یکی از مشکلات مردم را حل کنند. هر چه این مشکل مهمتر ...

ادامه متن »

چرا با وجود سخنرانی خوب از نتیجه جلسه راضی نیستید؟

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره و...

مدیریت یعنی ایجاد ارتباط. خوب یا بد، مدیران ارشد همواره جلوی چشم هستند. این مدیران چه در جلسه‌ای تک نفره باشند و چه برای جمعیتی هزار نفره سخنرانی کنند، پیام‌‌هایی غیرکلامی به مخاطب می‌فرستند که نظرات کارمندان را در مورد اعتبار آنها شکل می‌دهد. مدیران باتجربه و الهام‌بخش طوری آموزش دیده‌اند که ارتباطات رهبری خود را به شیوه‌هایی دارای اهمیت مدیریت می‌کنند. اما تلاش آنها برای ایجاد ارتباط موثر می‌تواند با کوچک‌ترین ژست‌های غیرکلامی مثل شیوه نشستن آنها در یک جلسه کاری یا طرز ایستادن پشت تریبون سخنرانی، نقش بر آب شود.     وقتی برای یک جلسه مهم آماده ...

ادامه متن »

تدریس مدیریت بازاریابی

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران - دانشجویان ارشد و دکتری

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران  دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی  

ادامه متن »

اصول مذاکره

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره و...

سوال پرسیدن بهتر از حرف زدن است در هر مذاکره‌ای، ما معمولاً دوست داریم زیاد حرف بزنیم. خواسته‌های خودمان را بگوییم. استدلال‌های خودمان را مطرح کنیم. گله‌ها و شکایت‌هایمان از طرف مقابل را بگوییم و به هر حال،‌ به هر شیوه‌ای، از همان وقت کوتاه گفتگو هم برای مطرح کردن بیشتر و بهتر خودمان و افکارمان استفاده کنیم. واقعیت این است که «خوب گوش دادن» برای انسانها،‌ سخت‌تر از «خوب حرف‌زدن» است. کسی که گوش می‌دهد،‌ باید تمام ذهن خود را متمرکز کند، باید تلاش کند کمتر قضاوت کند و بیشتر شنونده باشد و کارهای سخت دیگری که عادت بسیاری ...

ادامه متن »

چند توصیه برای مذاکره موفق

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

  اصول مذاکره: چند توصیه برای مذاکره موفق (قسمت ۱) در سمینار پیامها در مذاکره، با هدف یکسان‌سازی سطح اطلاعات اولیه شرکت‌کنندگان، مجموعه‌ای از قوانین اولیه مذاکره، در قالب جزوه‌ای مکتوب،‌ به شرکت‌کنندگان ارائه شد که در اینجا برای کاربران متمم ارائه می‌شود. بخش‌های مختلفی از این نوشته، تا کنون در قالب «قوانین مذاکره» در مجله موفقیت منتشر شده است. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشیم که هیچ قانون مطلقی در مذاکره وجود ندارد. به عبارتی باید به یاد داشته باشیم که تمام قوانین مذاکره قوانین «مرتبه دو» هستند. به معنای اینکه مطلق نیستند اما در مجموع رعایت ...

ادامه متن »

اصول فنون مذاکره

مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست. انسان موجودی است اجتماعی. لازمه زندگی اجتماعی داشتن ارتباط و زیستن با دیگران است. علت نیاز به ارتباط و زیستن با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، خارج از وجود وی، برای بقای نسل، ادامه حیات، امنیت، تامین معاش، آسایش زندگی، رفاه اقتصادی، افزایش آگاهی، رفاه اجتماعی، بالا بردن سطح زندگی و برخورداری از دستاوردهای ناشی از کار، تخصص و پیشرفت های علمی و تکنولوژی دیگران به وسیله اشخاص دیگر تامین و برطرف می شود. این نوع زندگی از کوچک ترین واحد ...

ادامه متن »

دوره تخصصی فن بیان

  اصول فن بیان حرفه ای اصول زبان مکتوب وملفوظ(شنیداری) انواع صدای خانمها و آقایان شناسایی نوع صدای حاضرین در دوره و ارائه تکنیک بهبود آن تکنیک های زیبا سخن و کلام تکنیک ها جلوگیری از نفس نفس زدن در گفتگوها و سخنرانی ها اصول رفع ایرادهای گفتاری  در افراد ویژگی های یک سخنران وسخنور حرفه ای ویک فروشنده خوش گفتار تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره کاربردهای اصول و فنون مذاکره روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات انواع مذاکره روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره کنندگان آشنایی با شیوه های فریب گونه ...

ادامه متن »