برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

چند نکته در مورد اهداف تبلیغاتی

چند نکته در مورد اهداف تبلیغاتی

*همیشه اهداف تبلیغاتی خود را به خود گوشزد کنید.
*بسنجید که چگونه میتوان با شرایط و وضعیت کنونی به این اهداف خود برسید.
ممکن است در ارزیابی خود به این نتیجه برسید که برخی از جنبه های وضعیت موجود به عنوان مانعی در راه رسیدن شما به اهدافتان هستند. سعی کنید آنها را برطرف کنید و یا با پذیرش آنها راهکارهای جدیدی ابداع کنید.

*هرگز به وضعیت موجود تبلیغاتی خود به عنوان تنها و بهترین گزینه ی خود فکر نکنید. گزینه های دیگری را نیز به عنوان نقاط مقابل تعیین و بررسی کنید. با دقت بسیار و زیرکی نقاط قوت و ضعف روشهای تبلیغاتی خود را مورد بررسی قرار دهید.
* اگر چندین انتخاب دیگر نیز میسر است. این وضعیت را تنها به دلیل آنکه برگزیدن بهترین انتخاب دشوار اس، مبنا قرار ندهید . سعی کنید انتخاب درستی داشته باشید.

تاکتیکها و تکنیک های تبلیغات؛ دکتراحمد روستا و علی خویه

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

استراتژیها، اهداف و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات

● مقدمه دنیای بزرگ بازاریابی مشحون از ابهامات، سوالات، پیچیدگی‌ها و بعضاً ...