برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
بازاریابی خودرو- نمایشگاه های خودرو

بازاریابی استراتژیک در برند رولکس

هنگامی که هویت یک برند بوجود می آید برای یک مدت طولانی ماندگار می شود و می توان آن را برای بازاریابان به عنوان، جهت پیدا کردن یک راه برای تجدید نظر در مخاطبان جوان، به چالش کشید. با این حال، برای ماندن و حفظ کسب و کار مارک ها، ضروری است که ببینید شکل درست انجام این کار چگونه است. حتی بزرگترین برند های تجاری نیز در طول زمان در حال تغییر هستند و به تکامل می رسند، پس چگونه یک نام تجاری مانند رولکس درخواست تجدید نظر در بازار جوان پسندانه دارد؟

رولکس، سازنده ساعت های لوکس می باشد و در حدود بیش از ۱۰۰ سال است که در بازار ساعت فعالیت می کند و نوع خاصی از مخاطبان آن را می پسندند.

بازاریابی استراتژیک  رولکس

به عنوان یک نام تجاری لوکس، رولکس یک نماد از وضعیت مخاطبان مسن تر نیز می باشد که آن ها امروزه، در حال تلاش برای درخواست تجدید نظر بوده اند. نام تجاری نسل جوان معتقد است پدر و مادرشان چیزی را می پوشند  که ممکن است به نظر برسد کمتر جذاب باشد. بازاریابی استراتژیک رولکس نیاز دارد یک راه برای رسیدن به مخاطبان جوان داشته باشد، به طوری که آن ها به رسانه های اجتماعی تبدیل شده باشند. به تازگی، مشیبل گزارش داد که: “رونق”، در عصر دیجیتال است.

براساس درخواست تجدید نظر مخاطبان جوان، یک صفحه فیس بوک برای این نام تجاری راه اندازی شده که برای دیدن، استفاده های اجتماعی و تعیین چگونگی نوع محتوای مخاطبان ارائه می شود.

سایت تخصصی بازاریابی - مارکتینگ - بازاریابی - بازاریابی اینترنتی – بازرگانی – اصول بازاریابی -  - visitor - MRVisitor  مدیریت بازاریابی –marketing -324

به عنوان مثال:کاربران در صفحه فیس بوک رولکس نظرمی دهند و می خواهند در مورد ویژگی های متمایز ساعت مطمئن شوند، بنابراین این شرکت به ایجاد یک سری داستان ها می پردازد و آن را یک موفقیت بزرگ می نامد و بیش از ۱۰۰۰۰۰ لایک( تاییدیه) بدست می آورد.

نام های تجاری درخواست تجدید نظر در جهت تغییر بازار های هدف را کامل می کنند. با پیدا کردن چیزی که مخاطبانشان؛ در آن، در حال گذراندن زمان خود هستند و باید اقداماتی را برای رسیدن به آن ها انجام دهند، بازاریابان می توانند یک استراتژی موثر برای تعامل با مشتریان داشته باشند و اطمینان حاصل نمایند که نام تجاریشان موفق باقی مانده است

mrvisitor.ir

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برندینگ در صنعت ساختمان و تاسیسات ساختمانی علی خویه 09122991608 khooyeh.ir

مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برندینگ در صنعت مصالح ساختمانی

بازاریابی و فروش مصالح ساختمانی ابزار آلات ساختمانی پنج استراتژی فروش و ...