برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

دوره های آموزشی

تکنیک‌ها و شیو‌ه‌های برخورد با مشتریان ناراضی در کارکنان فروش و خدمات پس از فروش

کارگاه آموزشی

تکنیک‌ها و شیو‌ه‌های برخورد با مشتریان ناراضی در کارکنان فروش و خدمات پس از فروش

هدف از دوره: ارتقا مهارت برخورد با مشتریان ناراضی و افزایش مهارت ارتباطات اثربخش با مشتریان ناراضی

20140224_152332_1

سرفصل های دوره:

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های برخورد با مشتریان

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
تکنیک های ارتباطی در خدمات پس از فروش

مهارت های برخورد با مشتریان در ارایه خدمات پس از فروش حین فروش و قبل از فروش

تکنیک های شناخت مشتریان

آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان

تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی در خدمات پس از فروش

۱۰ تکنیک ارتباطات خلاق با مشتریان

مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق

زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang)

اصل تصویر سازی ذهنی

اصل مدلسازی در برخورد با مشتریان

کارگاه کارگروهی

بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت

نمایش فیلم

b1

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم ۷ کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات

عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا

مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما

عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی

بیش از ۱۰ سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی

سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش

و….



محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش

تکنیک ها تاکتیک ها اصول و فنون مذاکره حرفه ای و اثربخش
محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش

محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش
مدرس علی خویه

f2

۱ تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره
علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره
روشهای مختلف مذاکره
انواع مذاکره ۲ ساعت
۲ محیط مذاکره
فرایند مذاکره حرفه ای ۲ ساعت
۳ مذاکرات به روش سنتی
مذاکرات مبتنی بر موضع گیری
مذاکره نرم و ملایم
مذاکره سخت و تهاجمی ۲ ساعت
۴ مذاکرات به روش علمی پیشرفته :
ارکان مذاکره علمی
جهت‌گیری مذاکرات علمی ۲ ساعت
۵ عناصر اصلی روی میز مذاکره
تدابیر اضا کننده نیازها و خواسته‌ها
تدابیر متوقف کننده نیازها و خواسته‌ها ۲ ساعت
۶ روانشناسی مذاکره
رفتار شناسی در مذاکره ۲ ساعت
۷ زبان بدن ۲ ساعت
۸ اصول ارتباطات حرفه ای در مذاکره
تاکتیک‌های مذاکره ۲ ساعت
۹ حمله و تهاجی
گریز و مدارا
آگاهی دادن به طرف مذاکره
بازگشودن طرف مذاکره ۲ ساعت
۱۰ شیوه های برخورد در مذاکرات سخت
شناخت مذاکره کنندگان ۲ ساعت

رزومه استاد
علی خویه
کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی
مولف و مترجم ۷ عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات
بیش از ۱۰ سال تجربه اجرایی د رسمت های مختلف تخصصی
عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا
عضو انجمن وان تو وان آمریکا
مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا وسیما
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف

 

 


 

مشاور بازاریابی، فروش و تبلیغات و برندینگ

دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره

 

مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

۱-   برگزاری بیش از ۵۰ ساعت در ماه و بیش از ۳۰۰۰۰ نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال ۱۳۸۵ تا کنون

۲-   دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و …. از سال ۱۳۸۸ تا کنون

۳-   کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و …- استاد علی خویه – سال ۹۰

۴-   دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش ۱۳۸۹ استاد علی خویه

۵-   کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی ۱۳۹۰ استاد علی خویه

۶-   دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات ۱۳۹۱ استاد علی خویه

۷-   کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات ۱۳۹۱ استاد علی خویه

۸-   کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر ۱۳۸۷ استاد علی خویه

۹-   کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در یزد استاد علی خویه

۱۰-                   کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها  و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و …. استاد علی خویه

۱۱-                   برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه

۱۲-                   دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت ۱۳۹۲ استاد علی خویه

۱۳-                   مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه

۱۴-                   دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی ۱۳۸۷ استاد علی خویه

۱۵-                   دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای  کارکنان وزارت کشاورزی ۱۳۹۰ استاد علی خویه

۱۶-                   دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران،  و …. از سال ۱۳۸۶ تا کنون استاد علی خویه

۱۷-                   کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ استاد علی خویه