شرکت در نمایشگاه

۱۵۰ تکنیک بازاریابی فروش دکتر علی خویه

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه  دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir  مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir   ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی،  متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگان فروش عاملیت ها و کانال های توزیع و بازاریابی

کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی Drkhooyeh.ir 🟢تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها عاملیت ها و کانال های فروش و بازاریابی 🟡 مدرسان دوره: دکتر علی خویه و همکارن Khooyeh.com 📍شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های  بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت ...

ادامه متن »

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان  مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

سوالاتی پیش از شرکت در نمایشگاه

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

تحقیق در باره بازار وحضور در نمایشگاه الف)آیا کالای مورد نظر شانس در بازار هدف را داردیا خیر ؟ ب)آیا حقوق گمرکی که به کالا تعلق می گیرد در سطح نازلی است یا آنقدربالاست که امکان فروش کالارامنتفی می سازد پ)هزینه حمل کالااز کشورتولیدکننده بازار که نمایشگاه در آن برگزار می شود چقدراست؟ ت)قیمت صادراتی کالادرچه سطحی بایدباشد تا امکان فروش آن وجود داشته باشد ث)آیا کلای عرضه شده دقیقا همان کالایی است که مصرف کننده طالب آن است  یا نیاز به تغییر ورصلاح دارد؟ ج)اگر کالامصرف محدودی داردیا ماده اولیه مورد نیاز یک یا چند صنعت خاص است آیا ...

ادامه متن »

عوامل موثر در حضور موفقیت آمیز در یک نمایشگاه

نمایشگاه

برسی عوامل موثر در حضور موفقیت آمیز در یک نمایشگاه نمایشگاه از جمله موثرترین روشها جهت معرفی خدمات ونمایش کالاها ومحصولات به شمار زیادی از مشتریان بالقوه وبازدیدکنندگان تلقی می گردد .غرفه داران باید در صددباشند تا با شرکت در نمایشگاه ارتباطات تجاری موجود خویش را تقویت نموده ومشتریان تازه ای نیز برای خود دست وپاکنند شرکت در نمایشگاه بخشی از سیاستهای تبلیغاتی وبازار یابی هر شرکت تولیدی –خدماتی را تشکیل می دهد در این زمینه آنچه برای یک مدیر شرکت حائز اهمیت است آگاهی ودرک او از دادها وستانده حاصل از شرکت دریک نمایشگاه است.   برنامه ریزی وانجام ...

ادامه متن »

نکات مهم در شرکت در نمایشگاه بین المللی

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

برای معرفی کالا های صادراتی به خریداران بالقوه  ابزارهای متعددی وجود داردکه نمایشگاه در بین آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است برسی های انجام شده توسط موسسات آماری در اروپا یعنی در قاره ای که تاریخچه برگذاری نمایشگاههای بازرگانی در آن به بیست قرن پیش برمی گردد،نشان داده است که هیچ یک از ابزارهای بازار یابی (تلویزیون ،روزنامه ومجله ،ارسال کاتالوگ ،اعزام هیئت های بازار یابی ،نصب تابلودر میادین وسالن های عمومی بدنه اتوبوسها ،مکاتبه مستقم با مشتریان احتمالی و…) تاثیر نمایشگاه را برای بیننده ندارد . موفقیت در یک نمایشگاه بدونه برنامه ریزی وتدارک وآمادگی  امکان پذیر نمی باشد ...

ادامه متن »

نقش نمایشگاهها در بازرگانی خارجی

نمایشگاه

مسلماً نمایشگاهها یکی موثرترین راه های تحقق توسعه صادرات غیر نفتی هستند این منظور درصورتی جامه عمل می پوشد که نمایشگاه را وسیله بدانیم نه هدف.نمایشگاه مطلوب نمایشگاهی است که به اهداف از پیش تعین شده نایل آید دستیابی به رشد اقتصادی پایدار وتوسعه همه جانبه نیازمند پیروی از الگوی مناسب توسعه اقتصادی است .تحقیقات نشان می دهد کشورهایی که از الگوی توسعه صادرات استفاده کرده اند ،به رشد اقتصادی بالا وپایداری دست یافته اند برای جمهوری اسلامی ایران نیز که برنامه بدونه نفت رادر برنامه خود قرار داده تلاش برای برای گسترش بازارهای صادراتی ،افزایش سهم در تجارت بین ...

ادامه متن »

اصول برپایی نمایشگاه

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

در این مطلب قصد داریم تا به موضوع نحوه دعوت از مشتریان به نمایشگاه و شیوه اطلاع‌رسانی برای شرکت در نمایشگاه بپردازیم. طبق قاعده محل قرارگیری غرفه در نمایشگاه باید از حداقل یک ماه پیش از آغاز رویداد مشخص شده باشد تا اطلاعات کافی برای دعوت در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد. با توجه به معضل جانمایی در نمایشگاه‌های ایران باید برنامه‌ای ویژه و گام‌به‌گام برای این موضوع پیش‌بینی کرد تا روند دعوت انجام شود. یکی از روش‌های مرسوم اطلاع‌رسانی برای حضور در نمایشگاه انتشار آگهی و اعلام نشانی غرفه در نمایشگاه از طریق رسانه‌ها و نشریات تخصصی است که مشتریان ...

ادامه متن »

جذب مشتری در نمایشگاه های ملی و بین المللی

نمایشگاه

بعضی از سازمان ها در نمایشگاه شرکت می کنند بعد گزارش می دهند که آقای دکتر خویه ، ما در فلان نمایشگاه شرکت کردیم فقط نزدیک ۲۰۰۰ نفر از  غرفه ما بازدید کردند  ولی هیچ تغییری در فروش ما ایجاد نشد. خب باید عرض کرد واقعا هم همین طور است. یک فرمولی به نام تصمیم سازی برای خرید وجود دارد،  کسی که می خواهد صنایع را خریداری کند مانند  آب نیست که از سر شدت نیاز و زنده ماندن در همان لحظه خریداری کند این نیاز به آنالیز دارد یعنی اول نگاه می کند، خوشش می آید، بعد تحلیل می کند، پولش ...

ادامه متن »