کوچینگ-coaching

۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی،  متقاعد سازی و مدیریت تعارض

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

به نام او که همه هستی از اوست ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی،  متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی تا مدیرعامل و عضو هیات مدیره ( در نت و گوگل و اپ ها دکتر علی خویه را سرچ کنید) ، مولف و مترجم ۱۶ کتاب تخصصی کاربردی مرجع آکادمی مذاکره ایران – مدرسه مذاکره ایران inegotiate.ir مدرسه فروش ...

ادامه متن »

کتاب های دکتر علی خویه، دکتر خویی

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

به نام او که همه هستی از اوست لیست کتاب های دکتر علی خویه همراه با شماره ناشر جهت تهیه کتاب ها( اگر در گوکل سرچ بفرمایید خیلی از وب سایت ها به صورت اینترنتی و مجازی به فروش می رسانند) Khooyeh.ir ۱- کتاب سبک های تبلیغات همراه با دکتر محمود محمدیان – انتشارات رسا تلفن تهران: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵ و ۸۸۸۳۴۸۴۴ در بازار به اتمام رسیده در حال چاپ دوم ۲- کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی همراه با دکتر احمد روستا – انتشارات سیته تهران ۷۷۵۰۹۳۳۹ و ۷۷۶۷۰۱۸۳ تاکنون با افتخار به چاپ پنجم رسیده ۳- ...

ادامه متن »

برخی از مطالب تلگرام و اینستاگرام و واتزاپ دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های ملی و بین المللی khooyeh.ir

به داشتن همراهانی مانند شما افتخار می کنیم جهت دریافت مطالب آموزشی می توانید عضو کانال های تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما باشید. اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش ها باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. اما چرا آموزش د رمحل؟؟ برخی از ویژگی ها و ...

ادامه متن »

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان  مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

https://www.instagram.com/p/BQlfDlmhSHl/?taken-by=khooyeh.ir   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ، درخواست های نهایی و تکمیلی خود را اعلام و مکتوب نمایند.طول مدت پیش قرارداد یعنی دوره ای که طرفین سعی می کنند با حفظ شرایط موجود به سمت هدف نهایی خود ...

ادامه متن »

چرا آموزش و مشاوره بازاریابی فروش و برند

اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش های سازمانی باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. گروه تخصصی gmas.ir که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ...

ادامه متن »

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »