جلب رضایت مشتریان به روش شرکت های ژاپنی
هفت دستور جلب رضایت مشتریان دستور اول عیین و تبیین مأمورین شرکت در راستای منافع و خواسته های مشتری بسیاری از بازاریاب های ژاپنی بر این باورند که جلب رضایت مشتری، نخستین هدف مدیریت است. تبیین مأمورین شرکت در جهت تأمین منافع مشتری، یکی از مسئولیت ها و وظایف اصلی استراتژی های ژاپنی به شمار … ادامه خواندن جلب رضایت مشتریان به روش شرکت های ژاپنی
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.