IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
علی خویه مشاور و مدرس IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمهای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی میکند ارزشهای بنیادی برند (Brand Core Values) را از طریق فعالیتهای ارتباطی هدایت کند. این فعالیتها اغلب شامل فرآیندهای بین بخشی (Cross-Functional)بوده که ارتباطات سودمند با مشتریان و سایر ذینفعان را … ادامه خواندن IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.