برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

معرفی گروه مشاوره ی تخصصی G.mas

گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرای g.mas  با مدیریت دکتر علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما را در ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند.

آقای دکتر علی خویه با بیش از ۱۳سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۱کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی می باشد که تا کنون دارای پیشینه ی ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی، ارایه بیش از صدها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنران برتر چندین سمینار مهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و  عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد.

نگاهی به فعالیتهای گروه g.mas

این گروه تخصصی در زمینه های

  • آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای  ……..
  • اجرای پروژه های تخصصی مهندسی فروش، برندسازی، ارایه کمپین های تبلیغاتی، خلاقیت،  مذاکره ی حرفه ای، مهندسی چیدمان فروشگاهها، قیمت گذاری اثربخش و کلیه ی پروژه های مرتبط با پروژه های بازاریابی و فروش
  • ارایه مشاوره های تخصصی در تمامی زمینه های ذکر شده
  • تحقیق و پژوهش
  • تالیف و ترجمه ی کتابها و مقالات تخصصی مرتبط با عناوین ذکر شده

فعالیت و در پیشینه ی خود افتخار ارایه ی خدمات به بسیاری از شرکتهای معتبر لبنی، توزیع و پخش، تجهیزات سنگین، فروشگاههای زنجیره ای، کلینیک های پزشکی، خوراک دام و طیور، صنعنی و معدنی، تولیدی، مخابراتی، هتل ها و شرکت های توریسمی و  شرکتهای غذایی  را دارد.

دپارتمان مشاوره  گروه تخصصی g.mas  فعالیت های خود را به منظور کمک و همراهی با شرکتها و سازمان هایی که یک یا تعدادی از اهداف و دغدغه ها و مسائل زیر را دارند شکل داده است:

  • توانایی جذب نگه داری و وفادارسازی مشتریان جدید را ندارند .
  • سیستم مهندسی فروش و بازاریابی ندارند
  • در ارایه و اجرای برنامه های بازاریابی و تبلیغات مشکل دارند
  • تمایل به ایجاد دپارتمان بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و یا تقویت و علمی نمودن آن را دارند .
  • قصد معرفی محصول یا برند جدید به بازار دارند .
  • در بسته بندی خود مشکل دارند
  • سهم بازارشان نسبت به رقبا کمتر است و یا اخیراً کاهش یافته و مصمم به افزایش آن هستند .
  • توانایی ارتباط اثربخش با مشتریان خود را ندارند
  • چالش در قیمت گذاری و سیستم های قیمت گذاری دارند .
  • در جمع آوری اسناد مالی محصولات یا کالاهای فروش رفته مشکل دارند .
  • در تجزیه و تحلیل فروش مشکل دارند
  • توانایی نگه داشتن مشتری ندارند
  • کلوپ مشتریان ندارند
  • در تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصتها و تهدیدها نیاز به کمک دارند .
  • در تدوین استراتژی بازاریابی ، تبلیغات و فروش دچار مشکل هستند .
  • تمایل به توسعه و رشد در بازارهای جدید دارند .
  • توانایی ارایه پروموشن ندارند
  • در نمایشگاه ها و سمینار ها مشکل دارند
  • نیاز به بازنگری در عملیات ارتقای فروش دارند .
  • قصد ارزیابی گزینش و تحلیل سیستم و نیروهای بازاریابی و یا فروش خود را دارند .
  • قصد شناسایی بخش های جذاب بازار و نفوذ در آنها را دارند .
  • تمایل به ساماندهی و یا تغییر در کانالهای توزیع و فروش مویرگی خود دارند .
  • تمایل به ایجاد پخش شاهرگی یا پخش مویرگی دارند .
  • قصد استخدام مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، فروشنده و یا ویزیتور دارند .
  • درصدد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای هستند .
  • تمایل ورود به بازارهای بین المللی را دارند .
  • قصد حضور اثربخش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارند .
  • قصد سرمایه گذاری در یک صنعت و یا بازار جدید را دارند .
  • تمایل به داشتن تبلیغاتی اثر بخش که منجر به افزایش فروش و یا سایر برنامه های سازمانشان گردد را دارند و …
  • شناسایی مشتریان بالقوه
  • مطالعه دقیق نیازها و انتظارات مشتریان بالفعل و بالقوه .
  • مطالعه بازار و پیش بینی تغییر در نیازهای آینده مشتریان .
  • مطالعه رفتار گذشته مشتریان
  • سنجش رضایت مشتریان شرکت و مشتریان رقبا
  • شناسایی و مطالعه رقبا و برنامه های آینده آنها
  • تعیین نقاط قوت و ضعف رقبا
  • مطالعه تواناییها و ضعفهای سازمان خودی
  • شناسایی فرصتها و چشم انداز های امید بخش برای شرکت
  • شناسایی تهدیدات و مخاطرات محیطی برای شرکت
  • مطالعه شرایط محیطی فروش و تجزیه و تحلیل (Swot)

 این گروه سعی دارد خدمات ذیل را در طی فرایند مشاوره به دقت پیگیری کرده و از آن ها برای ارایه مشاوره ی بهتر ، بهره مند گردد:

۱- برقراری محیطی سرشار از امنیت و تعمل سازنده بین فرد و مشاور

۲- تعریف نقش مشاور به عنوان کمک دهنده و نه تحمل کننده

۳- ایجاد رابطه ی حضوری با جلسات مکرر برای شناسایی بهتر مشکلات و سوالها

۴- آموختن شیوه های انتخاب و برنامه ریزی مناسب برای دستیابی به یک کسب و کار معقول و موفق