برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی
بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

بازاریابی و برندسازی موسسات آموزشی

سمینار بازاریابی موسسات خدماتی

 

 

 و اثربخش تکنیک های بازاریابی آموزشی روش های بازاریابی آموزشی

محتوای سمینار:

سمینار بازاریابی خدمات آموزشی

۱اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود

۲در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی چه شاخص هایی مهم است

۳شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آموزشی چیست

۴وضعیت بازار موسسات آموزشی چگونه است

۵عوامل موفقیت در بازاریابی آموزشی چیست

۶برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات آموزشی چه برنامه هایی باید داشت


۷استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آموزشی چگونه می باشد

  • تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری در مراکز آموزشی
  • استراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی در موسسات و مراکز آموزشی
  • بازاریابی خلاق و کم هزینه  در صنعت آموزش
  • جعبه ابزار وآمیخته بازاریابی آموزشی
  • فرایند مدیریت بازاریابی آموزشی Education marketing
  • هدفگذاری در بازارآموزش
  • جایگاه یابی در بازارآموزش
  • فرایند ۶ مرحله ای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات آموزشی
  • تکنیک های افزایش فروش و بهبود فروش خدمات و محصولات آموزشی
  • مهارت های نفوذ به بازار در خدمات آموزشی و فرهنگی
  • ارتباط با مشتریان به شیوه اثربخش در موسسات و مراکز آموزشی و فرهنگی
  • کارگاه بازاریابی پارتیزانی
  • استراتژی های بازاریابی و فروش خدمات و محصولات آموزشی
  • ۱۰ تکنیک قیمت گذاری چریکی
  • ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان
  • ۱۰تکنیک تبلیغات کم هزینه و بی هزینه
  • ایجاد محصولات و خدمات پرکشش و مشتری مداری کم هزینه ویژگی فروشندگان و بازاریابان پارتیزانی در مراکز آموزشی و خدمات آموزشی
  • تکنیک های پارتیزانی در بهبود کسب و کار
  • نمونه های کاربردی و عملی نمایش فیلم و ..

مدرس : استاد علی خویه

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

job interview

قوانین جدید بازاریابی

جفری جیمز مترجمان: ساسان قاسمی و وحید شکری* منبع: www.inc.com اگر در ...