۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی
منبع: گروه مشاوره مجله فوربس
- مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکتها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت میتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند و همه چیز را از برنامه بازاریابی گرفته تا وب سایت خود، تغییر دهند تا میزان فروش خود را با استفاده از راههای مختلف افزایش دهند.
اگر برای فروش، نیاز به هفت خوان رستم طی کردن یا پرداخت مبالغ گزاف به مشاوران باشد، چه باید کرد؟ اگر افزایش فروش یک کسب و کار، به سادگی نگاه کردن به برخی موارد اساسی و اجرای ایده های ساده باشد ، چطور؟ شانزده کارشناس از شورای تجاری فوربس، بر این عقیده اند که این، راهی ساده اما موثر است. در ادامه، آنها چند تکنیک را ارائه می دهند که می تواند بدون افزایش پیچیدگی ها به فروش یک شرکت کمک کند.
اعضای شورای تجاری فوربس نکاتی را در مورد افزایش فروش با استفاده از تکنیک های ساده ارائه می دهند. عکسها از اعضای جداگانه گرفته شده است.
-
به محرکهای تجارت از نظر مشتریان، توجه کنید
برای توسعه یک استراتژی قوی، جهت ایجاد مشتریان بالقوه جدید، ارتباطات بازاریابی خود را بر اساس محرک های تجاری مشتری پسند، شکل دهید. تحقیقات کیفی، در مورد چالش های کلیدی مرتبط با آنها انجام دهید؛ سپس در مورد اینکه شرکت شما چطور میتواند به این چالشها غلبه کند،صحبت کنید. رهبران تجاری باید نسبت به اهداف فعلی مشتریان خود بسیار پاسخگو باشند تا بتوانند موقعیت خود را در بازار حفظ کرده و باعث رشد شوند. – ویکتوریا آشر ، GingerMay.
کتر
فروش یک ورزش مشارکتی است که در زمان حضور شما اتفاق می افتد. با مشتریان عادی و مشتریان بالقوه مواجه شوید. با نگرش «چه کار بیشتری می توانم انجام دهم» و «چگونه می توانم در خدمت باشم» حضور داشته باشید. این سوالات به شما کمک می کند تا بر کسب نتیجه از طرف مقابل تمرکز کنید؛ همچنین این سوالات، اساس یک رابطه محکم هستند. – اندی آستین، The Industrious.
۳٫به تناسب بین محصول- بازار توجه کنید
روشهای تاکتیکی و راهبردی مختلفی وجود دارد. قبل از شروع به استفاده از تاکتیکها، توصیه میکنم تناسب محصول با بازار را بررسی کنید. تمایز رقابتی با توانایی حل مسائل کلیدی با ارزش افزوده مطمئناً به افزایش فروش کمک می کند. تاکتیکها می توانند از این توالی و تناسب برای اجرا پیروی کنند. – زینت کرایشه، آکادمی فروش و بازاریابی آسیا و اقیانوسیه.
دکتر علی خویه مشاور و مدرس واحد منابع انسانی کوچ و مربی کسب و کار برند بازاریابی فروش khoooyeh.ir
-
یک پیشنهاد ارزشمند منحصر به فرد داشته باشید
ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد که مورد تقاضا باشد، ضروری است. اگر خدمات یا محصول کاملی را ارائه می دهید و شرکت های زیاد دیگری نیز همان کار را با کیفیت یکسان عرضه میکنند، افزایش فروش شما به این سادگی ها نیست. اما وقتی به مشتریان خود ارزش واقعی می دهید ، وفاداری آنها را جلب می کنید. – ولادیسلاو ساوچنکو ، Powercode.
۵- استراتژی های بازاریابی مداوم داشته باشید
تجارت، همیشه پررونق نیست! استراتژی های بازاریابی ثابتی را با یک تیم حرفه ای در نظر بگیرید و/یا یاد بگیرید که وقتی کسب و کارتان کم رونق میشود، خودتان آن هارا اعمال کنید. به عنوان مثال ، ویدئوهایی برای کسب و کار خود بسازید؛ سبک تجاری خود را که ارگانیک است توسعه دهید؛ یا درباره آن بنویسید و منتشر کنید. ما امتیازات رایگان بیشتری نسبت به سایر صاحبان مشاغل در تاریخ در اختیار داریم! – کت کانوی ، The Scott©.
-
افزایش ارزش سبد خرید و دفعات خرید
فروش به مشتری فعلی ۱۰ برابر راحت تر از فروش به مشتریان جدید است. در مرحله اول ، ارزش سبد خرید را افزایش دهید. به دنبال موارد مکملی باشید که می توانید به فروش خود یا خرید فعلی مشتری اضافه کنید. ثانیاً ، دفعات خرید مشتری را افزایش دهید. این بستگی به نوع کسب و کار دارد – معاملات منحصر به فرد و تبلیغاتی را برای مشتریان ارائه دهید تا بیشتر اوقات، دوباره برگردند. – جودی صحایی،Judy Sahay, Crowd Media Group.
-
تمرکز بر مشتریان فعلی
در برقراری ارتباط منظم، حتی برای بررسی، فعال و پویا باشید و بپرسید که آنها از نظر شخصی و حرفه ای، چگونه هستند؟ همچنین سعی کنید ارزش خدمات خود را افزایش دهید. در نهایت ، از پرسیدن اینکه آیا آنها کسی را می شناسند که به خدمات شما احتیاج داشته باشد، نترسید و روند معرفی شما به دیگران را بسیار آسان کنید. – هائو لم، Best in Class Education Center.
-
بر دلیل خرید مشتریان تمرکز کنید
ما فقط یک راه برای افزایش فروش می بینیم ، و آن هم ساده ترین راه است: همه چیز با این سوال آغاز می شود که چرا مشتریان خرید می کنند. این روش را می توان برای هردو نوع بازاریابی B2B یا بازاریابیB2C اعمال کرد. کار را با فراموش کردن کلمه «فروش» شروع کنید، زیرا در مورد فروش نیست. -بریس کاواکلی ، Portera BV.
۹. خدمات افزوده را بیش فروشی کنید
به مشتریان خود، یک خدمات افزوده را بیش فروشی نمایید. به عنوان مثال ، در شرکت توسعه نرم افزار، ما متوجه شدیم که تقریباً همه مشتریان هنگام راه اندازی پروژه های خود به خدمات بازاریابی نیاز دارند. ما شروع به ارائه خدمات انتشار مطبوعات به آنها به عنوان یک بیش فروشی کردیم و تقریباً همه، آن را خریداری می کنند زیرا مکمل سرویس اصلی است. این امر، درآمدی اضافی از ناکجاآباد برای ما ایجاد کرده است. – سردار احمدوف ، Jafton.com.
۱۰٫بهره مندی از نظرات ویدئویی
استفاده از برنامه های فروش خوب است. برای مطلوب تر ماندن رابطه مشتریان با شما ، آنها را با نظرات مشتریان قدیمی/ مهیج، وسوسه و ترغیب کنید. نظرات ویدئویی، تأثیر بسیار بهتری ایجاد می کند؛ بنابراین یک یا دو ماه پس از فروش، با ارائه یک بازرسی یا خدمات پس از فروش، یک اظهار نظر ویدیویی دریافت کنید. به این ترتیب ، می توانید تصویر خود را نه تنها در ذهن آن مشتری خاص ، بلکه در کل جامعه نیز ارتقا دهید. – کیارا کانسر ، Extraordinary Headhunters LLC.
.
-
حسابرسی وب سایت را انجام دهید
حسابرسی وب سایت را اجرا کنید. به Google Analytics خود نگاه کنید و تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید. مناطقی را پیدا کنید که می توانید با SEO و تجربه کاربری در آنها پیشرفت کنید. با پرش از موقعیت کلمه کلیدی در صفحه دوم گوگل به صفحه اول می توانید فروش جدیدی را به همراه داشته باشید.اجازه ندهید حضور اینترنتی شما از بین برود. -نیک کیوریک، ، SEO Local.
-
یک فراخوان روشن و واضح داشته باشید
اطمینان حاصل کنید که همیشه در هر نقطه تماس با مشتری، یک فراخوان واضح برای اقدام (CTA) وجود دارد. آیا شما شبکه سازی تجاری دارید؟ برای برنامه ریزی تماس ، کارت ویزیت خود را همراه با لینک بگذارید. آیا جزوه های تجاری را منتشر می کنید؟ بازدید از وب سایت شما باید شامل یک دلیل و اقدام به عمل باشد. آدرس اینترنتی خود را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی و لیست های تجاری خود قرار دهید. این کار، ساده است اما در بسیاری از مشاغل بسیار نادیده گرفته می شود. – کاتلین استرمپل ، Rising Ranks Digital.
-
تیم راهنمای فروش LinkedIn را امتحان کنید
تیم راهنمای فروش Linkdln ساده است، به شما این امکان را می دهد که هر کسی را در هر کشوری و در هر موقعیتی و در هر شرکتی پیدا کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که افرادی را که واقعاً فعال هستند و شما واقعاً می خواهید با آنها تماس بگیرید، پیدا کنید. سپس ، از SmartLinks و Who Viewed My Profile برای تعامل با افرادی که علائمی به شما و خدمات شما نشان می دهند استفاده کنید. – کریس جی « موهاوک» رید، Black Marketin.
-
سازماندهی رویدادهای خصوصی
میزبان رویدادهای خصوصی در مورد Covid-19 یا رویدادهای مجازی که در Zoom ارائه می شوند ، باشید. مردم دوست دارند رویدادهای اختصاصی را ببینند. مشتریان برتر و مشتریان بالقوه خود را دعوت کنید. آنچه شما خواهید دید، این است که مشتریان برتر شما، فروش را برای شما انجام می دهند بدون اینکه حتی از آن مطلع باشید. – بروسنان سی.هوبان ، Hoban Realty.
ادعا نمی کنیم بهترین هستیم
اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند
چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است.
چرا دکتر علی خویه ۱
چرا دکتر علی خویه ۲
چرا دکتر علی خویه ۳
چرا دکتر علی خویه ۴
چرا دکتر علی خویه ۵
چرا دکتر علی خویه ۶
چرا دکتر علی خویه ۷
چرا دکتر علی خویه ۸
چرا دکتر علی خویه ۹
چرا دکتر علی خویه ۱۰
راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه
دکتر علی خویه
مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای
برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.
-
صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه
instagram.com/khooyeh.ir -
کانال تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش و برند
https://telegram.me/dr_khooyeh
———————————————————— -
کانال تلگرام دکتر برند
اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند
https://telegram.me/branddoctor -
صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند
- https://www.instagram.com/anjoman_brand/
- ———————————————————-
-
کانال تلگرام دکتر مال اولین مرجع مدیریت و مهندسی فروشگاه، کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
-
صفحه اینستاگرام دکتر مال مرجع مدیران و کارکنان فروشگا ها
- https://www.instagram.com/hypermarketing.ir
-
کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن، آکادمی مذاکره ایران
-
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
- https://www.instagram.com/negotiation_academy
- ————————————————
مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-کانال آموزش دکتری فروش و بازاریابی
-
کانال تلگرام crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————- -
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
- ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
- ۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
- ۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
- تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
-
شماره تماس مستقیم با دکتر علی خویه:
- ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- وب سایت های ذیل
- www.drkhooyeh.ir
- مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
- دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
- دکتر فروش www.doctorsales.ir
- دکتر برند www.branddoctor.ir