برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
دکتر علی خویی مشاور فروش مدرس فروش استاد فروش معلم فروش سخنران فروش khooyeh.ir
دکتر علی خویی مشاور فروش مدرس فروش استاد فروش معلم فروش سخنران فروش khooyeh.ir

افزایش فروش استاد فروش معلم فروش مدرس فروش

روش های ساده افزایش فروش، تکنیک های افزایش فروش

دکتر علی خویه

با یافتن راههای افزایش فروش یا جستوجوی بازارهای جدید میتوانید تجارت خود را گسترش دهید. به منظور افزایش فروش شما باید محصولات و یا خدمات جدید ارائه کنید، بازار خود را گسترش دهید، فعالیتهای بازاریابی را افزایش دهید و یا خدمات مشتریان را ارتقا دهید. چنانچه تولیدکننده هستید، این به معنای افزایش عرضه بر مبنای  تقاضا است.

 

محصولات و خدمات جدید معرفی کنید

برای مشتریانتان طیف وسیعتری از محصولات و خدمات تهیه کنید. باید بازار و تمایل به محصول را بررسی کنید. از مشتریان خود به عنوان گروه آزمایشی استفاده کنید. بازخورد نظرات آنها باعث میشود قادر شوید خطرات احتمالی را کنترل کنید و همچنین بدانید چگونه محصولات و خدمات میتوانند بهتر شوند. برای اینکه مردم محصول و خدمات شما را بشناسند، باید به طور اخص برای بازاریابی و ارتقا محصولات و خدمات جدید خود اهمیت قائل شوید.

 

گسترش به بازار های جدید داخلی

گسترش به بازارهای جدید بسیار پرهزینه است اما باعث افزایش تعداد مشتریان میشود. کشف بازار کمک میکند بازار بالقوه را بشناسید و بر مبنای آن برنامه ریزی کنید. همچنین، برای دستیابی به تقاضای جدید شما باید مواردی مانند بازاریابی، فروش، پخش و افزایش عرضه را مد نظر قرار دهید.

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

کانال های فروشتان را بیشتر کنید یک مدرس فروش خوب برای تیم فروش خود به کار گیرید

ارزیابی و بهینه سازی کانالهای فروش به جذب بیشر مشتری کمک میکند و همچنین باعث افزایش تسلط بر بازار و در نتیجه افزایش سوددهی میشود. برای مثال شما میتوانید:

یک مدرس فروش خوب پیدا کنید برای کارکنان فروشتان آموزشهای پیشرفته قرار دهید.

با نمایندگیهای فروش مستقل قرارداد ببندید و یا مراکز خرده فروشی خودتان را برپا کنید.

از توزیع کننده مویرگی و فروش مویرگی استفاده کنید.

یک برنامه تجارت اینترنی را پیاده سازی کنید

 

فعالیت های بازاریابی

شما میتوانید میزان بهره وری فعالیتهای بازاریابی خود را ارتقا دهید. درامد خود را از بازاریابی فعلی و تبلیغات ارزیابی کنید و اگر به نتیجه دلخواه خود نرسیده اید آماده تغییر سیاستها باشید. برای دستیابی به مشتریان بالقوه آنها را بشناسید و بر اساس این شناخت رویکردهای بازاریابی خود را طراحی کنید.

قیمت ها را تغییر دهید

تغیر قیمتها، ظوابط و شرایط پرداخت میتواند میزان تقاضای یک محصول و یا خدمات را تخمین بزند. محصولات ارائه شده رقیبتان را بشناسید و بدانید اگر قیمت را پایین بیاورید حاشیه سوددهی تان چگونه است. اگر کاهش نرخ را در نظر ندارید انجام معامله با شرایط مطلوب اقلب مشتریان را ترقیب میکند.

رقیبان را بشناسید

همیشه بدانید که رقیبانتان در حال انجام چه کارهایی هستند. اینگونه اطلاعات به درک بهتر رفتارشان، تواناییهایشان و محدودیتهایشان کمک میکند. اگر این اطلاعات را دارید در زمینههای حفظ موقعیت بازارتان، برخورد نسبت به تغیرات، و یافتن بازارهای جدید آمادهتر خواهید بود.

روابط انجمنی و گروهی  را توسعه دهید

در جامعه تان حضور بیشتری به عمل بیاورید. فعالیتهایی همچون حمایت مالی از رویدادهای جامعه ، سخنرانی در مناسبات و یا حمایت از تیم ورزشی محلی میتواند آگاهی مردم از تجارت شما را افزایش داده و فروش را تحت تاثیر قرار دهد.

از خدمات به مشتریان غافل نشوید

از میزان درک مشتری نسبت به کیفیت خدمات و پاسخگویی به خوبی آگاه شوید. کلمات مثبت یک مشتری راضی برای تجارت شما با ارزش است .

بدانید که چه زمانی باید متوقف شوید

در صورتی که بخشها، خدمات و یا خط تولیدی با حاشیه سود پایین دارید و یا هزینه های بیش از حد در فروش دارید، وقت آن رسیده که حذفشان کنید. اگر چه، به محصول موجود تعهد دارید اما، حذف کردن محصولات و خدمات کم سود  باعث پس انداز  و سرمایه گذاری های عاقلانهتر میشود.

 

منبع: کانادا بیزنس اونتاریو

ویرایش و تهیه: دکتر علی خویه khooyeh.ir 

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

ارزیابی عملکرد بازاریابی

ارزیابی عملکرد بازاریابی سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی بازخوردی را، با توجه ...