کارگاه تریز TRIZ

حل مساله به روش TRIZ
هدف دوره:آشنایی با توانمندترین و کاملترین متدولوژی نوآوری و خلاقیت (TRIZ) در جهت حل مسایل و مشکلات سازمان
محتوای دوره:تئوریTRIZ برگرفته از اول واژگان روسی Teoriya Resheniya Izobrtatelskikh Zadatch است که نخستین بار توسط Altsshuller Genrich در شوروی مطرح وازآن زمان تاکنون توسعه یافته است.در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری، تاریخچه و دانشمندان موثر در این متدولوژی(TRIZ)،موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت: – مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) – پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (ISQ) – ارتباط ووجه تمایزTRIZ با دیگر تکنیکهای مهندسی و حل مسئله – فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ – تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله – ۳۹ پارامترمهندسی و ۴۰ اصل ابداعی، رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی – کارکرد سودمند(UF) و کارکرد زیانبار(HF) در مسائل و تجزیه و تحلیل شیی اثر – مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی
پیش نیاز: ندارد
کارگاه آموزشی: دارد
مدت دوره: ۲ روز
نوع گواهینامه: TUV NORD, TUV Academy Iran-Germany

مدرس : مهندس دکتر علی خویه

مدرس دانشگاه سخنران محقق و مجری پروژه های بازاریابی و خلاقیت

مولف و مترجم هفت اثر تخصصی

مولف و مترجم کتاب راهکارهای حل خلاقانه مسائل بازاریابی تریز

· consulting, education, research, execution & implementation
marketing-communication-advertising-selling-creativity
Ali Khooyeh
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
khooyehali@yahoo.com