آموزش بازاریابی

چهارمین سفر برایان‌تریسی به ایران و نکات مهم سمینار

با رعایت قوانین سه‌گانه، موفقیت کسب‌وکار خود را تضمین کنید برایان‌تریسی هفته گذشته برای چهارمین‌بار به ایران سفر کرد؛ سمینار«بازاریابی و فروش با عملکرد بالا» نشستی بود که گروه‌ صنعتی گلرنگ برگزاری آن را برعهده داشت و تریسی در آن به ارائه نکات آموزشی در حوزه کسب‌وکار پرداخت. برایان تریسی را از طریق سخنرانی در سمینارهای آموزشی در شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و کتاب‌های موفقی که در زمینه مدیریت موثر نوشته‌است، می‌شناسیم. قطعا حضور این مدرس توانا در سمینار بازاریابی و فروش با عملکرد بالا، جهت افزایش بهره‌وری، خودباوری و خلاقیت موثر خواهد بود. عوامل دستیابی به موفقیت در کسب‌وکار، اصلی‌ترین بخش صحبت‌های ...

ادامه متن »

نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها

  نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها گردآوری و تالیف: استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و ...

ادامه متن »

چرا مشاوره و آموزش در محل کسب و کار……

چرا مشاوره و آموزش در محل کسب و کار…… فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. Khooyeh.ir اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط  پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به ...

ادامه متن »

بازاریابی علمی و عملی

شروع هر کسب‌وکاری باید با ایده باشد؛ آن هم ایده‌ای که مشتریان آن را به‌عنوان یک نیاز بیان کرده باشند. سپس ایده اگر به محصول تبدیل شود، حال چه کالا و چه خدمات، همان مشتریان باید آن را مطالبه کنند. کالا و خدمات حاصل از این ایده مورد نیاز مشتری باید قیمت مناسب و کیفیت لازم برای جذب مشتری را داشته باشد و از عنوان و محتوای مناسب نیز برخوردار باشد. این محصول باید به‌راحتی به مشتریان معرفی شود و اگر مشتریان آن را خواستند، به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنند یا اگر این محصولات دارای عیبی بودند، به‌راحتی مورد ...

ادامه متن »

آموزش بازاریابی صنعتی

برگزاری کلاس های آموزشی بازاریابی و فروش در محل چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل: ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

ادامه متن »

مشاور مارکتینگ، سخنران و مدرس بازاریابی و فروش

ادامه متن »

بازاریابی MARKETING فروش SALE برندینگ BRANDING

– بازاریابی MARKETING فعالیتهای سازمان برای برآوردن کردن احتیاجات Needs و خواسته های Wants و تمایلات بازار از طریق شناسایی مصرف کنندگان ،شناسایی نیازهای آنهای و سپس طراحی کالاهای خوب و مناسب و توسعه ی محصولات ،قیمت گذاری مناسب و تحویل در زمان و مکان مناسب چرخه ای کامل از مفهوم بازاریابی است.اما تعریف مناسبتری از بازاریابی نیز وجود دارد که معتقد است : شناخت نیاز مشتری و تولید آنچه مشتری دقیقا خواستار ان بدین معنی که تولید بر مبنای پاسخ به نیاز بازار و جستجو برای یافتن مشتریانی که نیاز به محصولات معینی دارند و ایجاد کانال برای دستیابی ...

ادامه متن »

ارزیابی عملکرد بازاریابی

ارزیابی عملکرد بازاریابی سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی بازخوردی را، با توجه به نتایج تلاش های بازاریابی و ورودی هایی را برای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده فراهم می آورند . در طی دهه های گذشته، سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی به طور درخور توجهی توسعه یافته اند. بررسی تاریخی ارزیابی عملکرد بازاریابی بیانگر آن است که معیارهای بازاریابی در طی سال های اخیر در سه جهت سازگار تکامل یافته اند. -۱از معیار های مالی به معیار های غیر مالی؛ -۲از معیار های خروجی به معیارهای ورودی؛ -۳از معیارهای تک بعدی به معیار های چندبعدی. شاخص سهم بازار، ...

ادامه متن »

ابعاد بازاریابی

ابعاد بازاریابی: بازارشناسی یعنی انجام تحقیقات بازاریابی برای شناخت نظام بازار و نظام صادرات قبل از هرگونه انجام عملیات صادراتی . مدل ۴ Cبرای بازار شناسی وجود دارد : الف : شناخت خودمان ) شرکت ( ب : شناخت مشتری یا مخاطب ج : شناخت رقبا د : شناخت محیط و عوامل محیطی بازارسازی یعنی استفاده از کلیه عوامل تکنیک ها و استراتژی ها جهت ایجاد و افزایش سهم بازار مدل ۴ P برای بازار سازی وجود دارد : الف : محصول خوب ب : قیمت مناسب ج : توزیع بموقع د : تبلیغ بجا بایستی این چهار عامل را ...

ادامه متن »

اخلاق بازاریابی توصیفی

اخلاق بازاریابی توصیفی   این مقاله را بخوانید: اخلاق فروش اخلاق بازاریابی اخلاق توصیفی ، مطالعه وپژوهش در باب توصیف وتبیین اخلاق افراد ، گروه ها یا جوامع مختلف است . روش بحث و تحقیق در این نوع مطالعات اخلاقی تجربی و نقلی و نه استدلالی و عقلی است . هدف از آن نیزصرفا” آشنایی با نوع رفتار و اخلاق فرد ، گروه و یا جامعه ای خاص ونه توصیه و ترغیب افراد به عمل برطبق اخلاقیات گزارش شده و یا اجتناب از آن هاست . اخلاق بازاریابی توصیفی به دنبال پاسخ دادن به پرسش هایی نظیر پرسش های زیر ...

ادامه متن »