آموزش بازاریابی

طراحی سیستم های بازاریابی و فروش

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

خدمات مشاوره، طراحی سیستم های بازاریابی تعریف مدیریت بازاریابی: « مدیریت بازاریابی، فرآیند تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای موردنظر، به منظور دستیابی به اهداف سازمان است» امروزه یکی از دغدغه های اساسی مدیران، تعیین سهم محصولات و خدمات سازمان در بازار هدف است. از طرفی برای ماندگاری در بازار، شناخت ابعاد ۹ گانه بازار (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی، بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی، بازارگرمی، بازارداری، بازارگردانی) بسیار مهم است تا بتوانیم با توجه به ابعاد ۸ گانه تقاضا (تقاضای منفی، عدم وجود تقاضا، تقاضای پنهان، تقاضای کندشونده، تقاضای نامنظم، ...

ادامه متن »

بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing

6940343109_8e0633088e_b

– اصول اساسی بازاریابی چریکی ۱- منابع خود (زمان، مکان، افکار) را برای دستیابی به برتری موقتی متمرکز نمایید. ۲- به جای فروش محصول به تنهایی، ایدئولوژی را نیز همراه با محصول به فروش برسانید. ۳- الگوهای برقرار شده را شناسایی کرده، آن ها را تحلیل نمایید و سپس بر آنها فائق آیید. ۴- در جستوجوی همکاری و اشتراک مساعی ( هم افزایی ) باشید. ۵- تلاش نمایید تا از تمامی فیلترهای آگاهی و دریافت قرار گرفته در گروه هدف خود عبور کرده و مفهموم را برسانید. ۶- از مسیر مستقیم حرکت نکنید؛ تلاش نمائید مسیرهای انحرافی که ارائه دهنده ...

ادامه متن »

بازاریابی رابطه مند

human-resources

بازاریابی رابطه مند   برای حفظ مشتریان کلیدی (سودآور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است . تئوری بازاریابی سنتی یا کلاسیک ، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت و به حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد . اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت ، شرکتها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانند گذشته شرکتها با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند . امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینکه شرکتها برای بدست آوردن ...

ادامه متن »

تعریف جامع بازاریابی

marketing

تعاریف بازاریابی   بازاریابی کلیه عملیات یک بنگاه تولیدی ،  توزیعی یا خدماتی را در بر می گیرد. بنابر تعریف مذکور، بازاریابی در ادبیات بازرگانی امروز دنیا، بمعنی کلیه تلاشهایی است که یک کارآفرین اقتصادی برای طراحی،  تولید، توزیع، یا فروش کالا و خدمت به مصرف کننده نهایی و جلب رضایت او متحمل می شود و بدنی ترتیب می توان استنباط کرد که بازاریابی کلیه عملیات یک بانگاه اقتصادی را شامل می شود. بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی به اشتباه آنرا معادل فروش و یا تبلیغات تجاری می دانند که باعث افزایش فروش می شود. این در حاتی ...

ادامه متن »

مقایسه فروش و بازاریابی

customer2

مقایسه فروش و بازاریابی 🔴 فروش: ۱- تأکید بر محصول دارد. ۲- شرکت در ابتدا محصول را تولید می‌کند. ۳- مدیریت فروش محور است. ۴- برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت بوده و در قالب محصولات و بازارهای امروز هست. ۵- نیازهای فروشنده را بیان می‌دارد. ۶- به کسب‌وکار به‌عنوان یک فرایند تولید محصول می‌نگرد. ۷- تأکید بر حفظ فن‌آوری موجود و کاهش هزینه‌ها دارد. ۸- هزینه‌ها قیمت را تعیین می‌کنند. ۹- فروش مشتری را به‌عنوان حلقه آخر از زنجیره کسب‌وکار در نظر می‌گیرد. 🔵 بازاریابی: ۱- تأکید بر نیازها و خواسته‌های مصرف‌کننده دارد. ۲- شرکت ابتدا نیازها و خواسته‌ها مشتری و مصرف‌کننده را ...

ادامه متن »

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها

ادامه متن »

بازاریابی «شخص به شخص»

بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

در‌این مقاله با ۳ کارشناس بازاریابی، در مورد ضرورت بازاریابی شخص به شخص(Person to Person) در عصر دیجیتال امروز مصاحبه‌ای صورت گرفته است،که در ادامه می‌خوانید. در عصر رسانه‌های اجتماعی، موفقیت یک برند ممکن است با شمارش هزاران یا میلیون‌ها طرفدار یا دنبال‌کننده آنها در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر سنجیده شود. در‌این شرایط به نظر می‌رسد که فکر کردن در مورد ملاقات افراد به صورت رو در رو، عجیب باشد. اما با وجود‌این، اکسپو‌ها یا نمایشگاه‌های تجاری به آرامی در حال بازگشت و بازسازی خود هستند و تعداد تسهیل‌کنندگان‌اینگونه رویدادهای زنده نیز رو به افزایش است. در‌این مقاله ...

ادامه متن »

الگوهای بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی

امروزه در بازارهای گوناگون کسب‌وکار، تمرکز زیادی بر بهبود کارآیی و اثربخشی تلاش‌های بازاریابی وجود دارد. شرکت‌ها در جست‌وجوی روش‌هایی نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیر در راستای کاهش هزینه‌ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند. پژوهشگران قصد دارند خرید رفتن را در آینده به تجربه‌ای ویژه تبدیل کنند. برای این کار، رهگذران قادر خواهند بود که محصولات پشت ویترین را با حرکات دست و صورت کنترل کنند. دوربین‌ها وضعیت‌های دست، صورت و چشمان خریداران را به صورت سه‌بعدی تصویربرداری می‌کنند و‌آنها را به دستوراتی برای سفارش و خرید کالا تبدیل می‌کنند. این دستورات حتی در ...

ادامه متن »

استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

TNT در ارائه خدمات پستی ویژه بین شرکتی (B2B) پیشرو بازار است. کن توماس (Ken Thomas)، این شرکت را تنها با یک کامیون در سال ۱۹۴۶ در استرالیا بنیاد نهاد. این شرکت در سال ۱۹۵۸ به Thomas Nationwide Transport (TNT) و در سال ۱۹۷۸ به TNT Express Services UK تبدیل شد. امروزه TNT شرکتی بین‌المللی است و به مشتریانش در بیش از ۲۰۰ کشور در اقصی نقاط دنیا خدمات می‌دهد و ۱۰٫۰۰۰ نفر را در بریتانیا به‌کار گرفته است. به‌عنوان شرکتی بین‌المللی، TNT سعی بر آن دارد تا تصویری یکپارچه از خود در سرتاسر جهان از خود به نمایش گذارد. ...

ادامه متن »

قوانین جدید بازاریابی

job interview

جفری جیمز مترجمان: ساسان قاسمی و وحید شکری* منبع: www.inc.com اگر در مورد بازاریابی همان‌طور که بیست یا حتی ده سال پیش فکر می‌شد فکر می‌کنید، باید گفت که سخت در اشتباه هستید. دلیل این امر ساده است، قوانینی که امروز کار می‌کند مخالف چیزی است که در گذشته کار می‌کرده است. قوانین قدیمی آنچه در پی می‌آید، قوانین بازاریابی است که در بیشتر دروس کسب‌وکار مطرح می‌شوند و درون بیشتر شرکت‌ها رایج هستند (که بسیاری از این شرکت‌ها در حال دست و پا زدن برای بقا هستند). • گام ۱٫ محصولی را ایجاد کنید که برای تعداد زیادی از ...

ادامه متن »