اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری

چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات چند سالی که اینجانب در سمت اجرایی تجربه برندسازی مهندسی فروش و بازاریابی املاک را بر عهده داشتم مجموعه تجربیات اینجانب منجر به تالیف کتابی در این حوزه شده که تاکنون سه بار توسط انتشارات دیدار تجدید چاپ شده به نام مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ادامه توضیحاتی درباره این کتاب و دوره های آموزشی که ویژه کارگزاران و مشاوران املاک برگزار شده است ارایه می گردد امید است مورد بهره برداری قرار گیرد. این دوره ها قابل برگزاری برای مشاوران ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی بازاریابی و فروش صنعت آرایشی بهداشتی

برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه   سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش  حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...

ادامه متن »

دام های مذاکره

دام های مذاکره در مذاکره حرفه ای باید دانش و مهارت برخورد با دام های مذاکره را داشته باشید.‌ دام_های_مذاکره چیست؟   • دام_سرد و گرم • #دام_درخواست_لحظات_آخر • دام سیب زمینی داغ • دام عوض کردن مذاکره کننده • دام معامله هلندی • دام رقیب ناشناس • #دام_نفرسوم • دام مذاکره آنی • دام #صمیمیت، معرفت، محبت و… • دام کیفی صحبت کردن • دام چهارچوبها • دام امتیاز زیاد امتیاز کم • دام قدرت حقانیت • #دام_منگنه • دام وسط چیزی را گرفتن • دام پس گرفتن پیشنهاد • دام خریدار دیگر #دام _کیک_ثابت • دام کوری ناشی از ...

ادامه متن »

دانلود کتاب چگونه استدلال کنیم و پیروز شویم

دانلود کتاب چگونه استدلال کنیم و همیشه پیروز شویم چگونه استدلال کنیم و همیشه پیروز شویم نویسنده:جری اسپنس مترجم: محمدجواد میرفخرایی فهرست مطالب بخش ۱ خودمان را برای پیروزی آماده کنیم ١. چرا بحث و استدلال؟ درها را باز کنیم و مرغ جان را آزاد سازیم. ٢. کی بحث کنیم؟ پیروز شدن بدون بحث کردن ٣. درک قدرت تپانچه ای که در هر دو جهت شلیک می کند. ۴. ابراز حقیقت را ابزار قدرت خود کنید خودتان باشید ۵. قدرت گوش دادن آدمها را ورای قیل و قالشان بشنویم ۶. قدرت تعصب لکه های تعصب را از جامه ذهن خود ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

اصول مذاکره تجاری و فروشنده ی حرفه ای

جلسه مذاکره

_ کسی که می خواهد در دیگران نفوذ و بر آنها اثر گذاری داشته باشد، باید به منابع قدرت دسترسی داشته باشد. بدون داشتن قدرت نمی توان دیگران را همراه کرد. قدرت جز لاینفک مدیریت، رهبری و نفوذ و اثر گذاری است. کانال های مختلفی برای نفوذ بر دیگران وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن پرداخته ، رهبری پایدار در مذاکرات فروش را تحلیل کرده و میزان اثربخشی مذاکره در فروش را تبیین می کنم. با مشتری رابطه ای و برخورد صمیمانه و دوستانه ای داشته باشید فروشنده های حرفه ای توانایی ایجاد رهبری پرورش یافته را ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

یاد ایام از آلبوم خاطرات … سخنرانی چند ماه پیش اینجانب در بین مدیران شرکت های ict ارتباطاتی و مخابراتی A post shared by www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) on Feb 16, 2017 at 12:21pm PST   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ...

ادامه متن »

مذاکره نرم و مذاکره سخت

سه نوع اصلی مذاکره توسط محققان در پروژهٔ مذاکره هاروارد شناسائی شده است. این سه گونه عبارتند از:چانه زنان نرم، چانه زنان سخت و چانه زنان اصولگرا. نرماین افراد مذاکره را به رقابت بسیار نزدیک می‌بینند، بنابراین شیوهٔ ملایمی از چانه زنی را انتخاب می‌کنند. پیشنهادهایی که آنها می‌دهند دربردارنده بهترین منافع آنها نیست، آنها متعهد به تقاضاهای دیگران، اجتناب کننده از رویاروئی هستند و رابطه خوبی را به همتایان مذاکره کننده خود دارند. درک آنها از دیگران دوستی است و هدف آنها توافق است. آنها افراد را از مسائلشان جدا نمی‌کنند، اما در هر دو مورد نرم و ملایم ...

ادامه متن »

افزایش رضایت مشتریان

رضایت یک واژه ایهامی است ،یعنی دارای چند وجه تعریفی است ، معنی آن  در فرهنگ لغت نامه معادل  خوشحال ،رضایت دادن ،راضی شدن و…. است ، اما دقیقا ،نمی دانیم که رضایت از دیدگاه فرد مقابل ،چگونه ادارک می شود و چگونه قابل ارزش یابی است . برای اینکه بتوانیم بگویم سطح رضایت یک مشتری تغییر کرده باید بتوانیم آن را اندازه گیری نماییم ،در علوم تحقیقات بازار مدل های برای این شاخص معرفی شده از قبیل مدل های  (کانو- سراکوال- فورنل- شاخص رضایت مدل امریکایی )که ما با توجه به محدودیت بحث اشاره ای جزیی به مدل کانو و مدل شاخص ...

ادامه متن »

این واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنید

ارائه خدمات عالی به مشتری همیشه پیچیده، پر هزینه یا فرآیندی نیست. گاهی اوقات با تغییراتی بسیار ظریف در صحبت‌هایتان می‌توانید به‌این مهم دست یابید. با توجه به گفته‌هایتان می‌توانید تفاوتی بزرگ با سایرین‌ ایجاد کنید. صحبت‌های مشتری مدار بسیار ظریف و زیرکانه هستند. ولی‌این حوزه‌ای است که بسیاری از شرکت‌ها در آن موفق نیستند. در‌ اینجا چند مثال ساده بیان می‌شود. حذف کنید: «من به کسی کمک می‌کنم که…» خیلی از افراد به‌این نکته توجه نمی‌کنند ولی‌این جمله صحیح نیست و بسیاری از مواقع توسط کسانی که پشت پیشخوان قرار دارد بیان می‌شود.‌ این جمله مجهول، دوپهلو و همچنین ...

ادامه متن »