مشاور بازاریابی

شیوه های بازاریابی مدرن کدامند؟

شیوه های بازاریابی مدرن کدامند؟   شیوه های بازاریابی مدرن موضوع این مقاله کوتاه است. شیوه های بازاریابی مدرن در کشورهای مختلف، متفاوت هستند. با شیوه های بازاریابی مدرن و کاربردی را در این مقاله آشنا می شوید.   مدیران شرکت های کوچک و متوسط می توانند با چند تکنیک ساده در مدت کوتاهی مشتری های جدیدی برای محصولات خود کسب نمایند اما مدیران در شرکت های بزرگ تر مجبور باشد جهت مقابله با ورشکستگی، برنامه بازاریابی قوی تری برای خود شناسایی نمایند.     شیوه های قدیمی بازاریابی کاربرد چندانی ندارند. این روزها با پیشرفت سریع تکنولوژی و تولید ...

ادامه متن »

مشاوران فروش باید پاسخ دهند

سوالاتی که باید از مشاور فروش پرسید وقتی بخواهید یک مشاور فروش دیجیتال برای شرکت خود استخدام کنید چه سوالاتی را باید از او بپرسید. سوالات مشاور فروش مرور کلی کاری است که از او انتظار داریم. تعداد افراد فعال در اینترنت بیشتر از ۳٫۵ میلیارد نفر به صورت روزانه است. واضح است که شرکتی که می خواهد یک سهم بازار مناسبی داشته باشد باید دارای کمپین بازرایابی دیجیتال قوی ای باشد. کارآفرینان استارت آپی معمولا خیلی خوب با بازاریابی دیجیتال کار می کنند. دلیل آن هم این است که به خاطر ماهیت استارت آپی خود بودجه  کمی دارند. به ...

ادامه متن »

دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم   بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید ...

ادامه متن »

برخی از ضعف های شرکت های مشاوره بازاریابی و تبلیغات

شرکت های مشاوره بازاریابی نیز در ایران دارای شکل های متفاوتی هستند. برخی از نقاط ضعفی که در این شرکت ها وجود دارد، عبارتند از: ۱- نبود تحصیلات مرتبط با حوزه مدیریت بازاریابی دانش بازاریابی، دانشی است که از آزمایشگاه بیرون نیامده و بیشتر تئوری های آن نتیجه مستند سازی دقیق و علمی تجربیات شرکت های بزرگ بوده است و این تئوری ها طی آزمایشاتی که صورت پذیرفته است، به اثبات رسیده یا رد شده اند، لذا تجربه کوتاه یک نفره یا سه نفره بدون در نظر گرفتن دانش موجود در مورد علم بازاریابی، قطعا ریسک زیادی را به دنبال ...

ادامه متن »

فواید مشاور فروش و بازاریابی

فواید مشاور فروش و بازاریابی  مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...

ادامه متن »

مشاوره بازاریابی و فروش برای مدیران سازمان ها و شرکت ها

چه نوع مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی برای مدیران مناسب تر است. آیا مدیران نیازی به این خدمات مشاوره دارند؟ در سال اخیر هزینه های بازاریابی و به خصوص تبلیغات به نحوی افزایش یافته است که اغلب مدیران قبل از انجام و اکران تبلیغات، به بازخوردهای مثبت و منفی آن بیش از مبلغ آن می اندیشند. مشاوره بازاریابی و تبلیغات از دو بخش تشکیل شده است؛ مشاوره بازاریابی و مشاوره تبلیغات. مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های ...

ادامه متن »

مشاوره بازاریابی و ریسک

پیش از شروع کارآفرینی یا تولید، حتما از مشاوران بازاریابی و مشاوران ریسک راهنمایی بگیرید. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تعادل، مطالعات مباحث مدیریتی نشان می‌دهد مقوله تولید و اشتغال با دانش مدیریت بازاریابی و مدیریت ریسک ارتباط مستقیم دارند. در واقع هیچ دولت، کارآفرین صنعتی و سرمایه‌گذار بنگاه اقتصادی را نمی‌توان یافت که زمان برنامه‌ریزی برای اشتغال‌زایی و تولید محصولات جدید به مطالعات بازار و شناسایی نیازهای مشتریان و ارزیابی دقیق معادله عرضه و تقاضا نیازی نداشته باشد. بدون بهره‌گیری از علم بازاریابی کارآفرینان به‌طور تصادفی هیچ بنگاه‌ اقتصادی راه‌اندازی نمی‌کنند. زیرا اگر تصمیمات گرفته ...

ادامه متن »

شرح فعالیت های بازاریابی شرکت ها

احتیاجات: اساسی ترین و زیربنایی ترین مفهوم بازاریابی، نیازهای بشر میباشد که ما آن را به شرح زیر تعریف میکنیم : احتیاجات عبارت از بیان احساس کمبود در یک فرد میباشد. وقتی که یک نیاز ارضاء نشود، شخص ناراحت است. یک فرد ناراضی یکی ازاین دو کار را انجام میدهد : یا به دنبال چیزی خواهد گشت که نیاز او را برطرف کند و یا کوشش میکند که نیازهایش را کاهش دهد. مردم در جوامع صنعتی سعی میکنند کالاهایی را پیدا کرده یا توسعه دهند که خواسته های آنها را ارضاء نماید. مردم در جوامع فقیر سعی میکنند که خواسته ...

ادامه متن »

دوره ی فروش حرفه ای و اثربخش

فروش حرفه ای و اثربخش سرفصل ها: تکنیک های افزایش سطر فاکتور افزایش پوشش فروش روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش تکنیک های چانه زنی موثر مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری

ادامه متن »

مشاوره و آموزش در سازمان و شرکت

فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به رو هستیم اما نکته ی حائز اهمیت اینجاست که از ...

ادامه متن »