تبلیغات

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ دکتر علی خویه

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمند سازی مدیران ( ویژه مدیران ارشد) گروه صنعتی گلرنگ دکتر علی خویه مدرس و مشاور Khooyeh.ir   ردیف نام دوره اساتید سرفصل  ها دستاوردهای  دوره ۴ آشنایی با مدل تجاری Business model آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir تقویت مهارت و توانایی تهیه و تدوین مدل و کسب وکار آشنایی با الگوی مدل کسب و کار(مدل تفکیک شده ،دنباله داریا متنوع ،چند وجهی، مدل باز) تقویت نگرش دانش و بینش طراحی  تدوین BM توانایی طراحی مدل کسب و کار برای فعالیت و یا محصول جدید آشنایی ...

ادامه متن »

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش

دکتر علی خویه مدرس فروش استاد فروش مشاور فروش و بازاریابی کاربردی اجرایی عملیاتی دکتر علی خویه khooyeh.ir

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی منبع: گروه مشاوره مجله فوربس مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکت‌ها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت می‌توانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند ...

ادامه متن »

چراغ خاموش و کم حاشیه

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی khooyeh.ir

چراغ خاموش و کم حاشیه 🔴گفتم: چرا سراغ من آمدی برای مشاور و دوست داری من به عنوان مربی کوچ و‌منتور شما باشم؟ 🔵گفت: دکتر جان شما کم حاشیه و چراغ خاموشی، با بزرگان کار کردی،،؛ در جلسات مشاوره و آموزش، مثل این تازه به دوران رسیده ها، دنبال لایو گرفتن و شلوغ بازی و شانتاژ بازی نیستی؛؛؛ من کسی را به عنوان مربی و مشاور می خواهم که فقط برای خودم باشد نه اینکه در صفحات مجازی دوست و رقیب من متوجه بشن که من چه کسی را برای مربی و منتور گرفتم یا با بازی ها و شومن ...

ادامه متن »

چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟

دکتر علی خویه مشاور مربی و مدرس اجرایی با 19 سال تجربه مولف 14 کتاب تخصصی در حوزه کسب و کار کوچ برند بازاریابی فروش مذاکره سیستم سازی khooyeh.ir

چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟ Khooyeh.ir Khooyeh.com چرا در حوزه کسب و کار،کوچ،مدیریت، بازاریابی، برندسازی، فروش و مذاکره اینقدر تاکید می کنند که مشاوره و آموزش در محل کار شما انجام گیرد و تاکید دارند که حتما مشاور ومدرس را به محل کار خود دعوت کنید و مسایل مشکلات و آموزش های خود را در محل کار و محیط کار خود دریافت کنید؟چرا شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی تمامی آموزش های خود را ضمن خدمت و در محل کار خود انجام می دهند؟ به چند دلیل خیلی ساده صرفه جویی در وقت و هزینه های ...

ادامه متن »

انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی

دکتر علی خویه با بیش از 19 سال تجربه اجرایی

انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی یک مشاورفروش و بازاریابی، شخصی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری است که در زمینه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، فروش تبلیغات و برند تحصیل کرده و دارای تجربه اجرایی است. دقت کنید حتما مشاور فروش هم تحصیلکرده مرتبط باشد هم تجربه اجرایی داشته باشد چون در کار فروش و بازاریابی تا شخصی تجربه اجرایی نداشته باشد نمی تواند یک مشاور خوبی برای شما باشد و ممکن است شما را با یک سری کاغذ و تئوری سرگردان کند حتما سوابق مشاورفروش را بررسی کنید. شما در زمینه‌های مختلفی می‌توانید از کمک های یک مشاور ...

ادامه متن »

مشاور و مشاوره در مدیریت – مدیریت مشاوره – دکتر علی خویه Management consulting

Management consulting دکتر علی خویه مشاور مدیریت

مشاور مدیریت کیست؟ مشاوره مدیریت چیست؟ دکتر علی خویه وقتی که دو کلمه مشاور و مدیریت را می شنوید یا می بینید چه تصوری برای شما ایجاد می شود و چه سوالاتی در ذهن شما ایجاد می شود مشاور مدیریت کیست؟Management consulting مشاوره مدیریت چیست؟ یک مشاور مدیریت چه شرح وظایفی دارد؟ مشاور مدیریت خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ مشاور مدیریت و مشاوره مدیریت باید دارای چه مهارت هایی باشد؟ آیا در دانشگاه رشته ای به نام  مشاوره مدیریت وجود دارد؟ شرح خدمات مشاور مدیریت را تشریح کنید؟ برای تربیت مشاور مدیریت باید چه دوره هایی را ...

ادامه متن »

فرآیند تبلیغات اثربخش

کتاب مدیریت استراتژیک تبلیغات دکتر احمد روستا دکتر علی خویه تبلیغات فعالیتی است آگاهانه و هدفمند به منظور دگرگون سازی یا تاثیر گذاری در افکار و عقاید، با آگاهی بخشی و تحریک احساسات و عواطف و آماده کردن فرد یا افراد برای پذیرش اندیشه وعقیدهای معین با استفاده از وسایلی مانند زبان، خط، تصویر و نمایش   متخصصان بازاریابی و تبلیغات برای توضیح یک فرآیند چهار مرحله ای برای خرید، به کار میرود که این مراحل شامل: جلب توجه، ایجاد علاقه، ایجاد تمایل و اقدام به خرید است. یعنی هنگامی که مخاطب در معرض یک تبلیغات قرار میگیرد، ابتدا توجه او ...

ادامه متن »

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

یکی از مسائل بسیار مهم در قلمرو تبلیغات، ارزیابی اثربخشی تبلیغات است. به عبارت دیگر مشخص کردن این که تبلیغی که ما بودجه زیادی جهت آن صرف کرده ایم تا چه حد ما را به اهدافی که تعیین کرده بودیم رسانده است. آیا برنامه تبلیغاتی توانسته اهداف ارتباطی و اهداف فروش ما را تحقق بخشد؟ آیا به نتایجی که میخواستیم رسیده ایم؟ آیا اساساً تبلیغات ما در جهت هدف حرکت کرده است؟ تحقیقات بازار یابی وسیله ای بسیار مهم برای گردآوری و تحلیل اطلاعات گوناگون در مراحل قبل از آغاز تبلیغ، هنگام اجرا، و بعد از انجام تبلیغ است و چنان ...

ادامه متن »

خدمات مشاوره بازاریابی و فروش

خدمات مشاوره ای که توسط ما ارائه می شود بر مبنای تحقیقات بازار و اصول علمی و عملی می باشد که با هدف افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر قابل پیاده سازی در سازمان شما می باشد. یک مشاور بازاریابی، فردی است که به یک کسب و کار شما کمک می کند تا تصمیم بگیرد که چگونه بهترین راه را برای رضایت مشتریان موجود، و جذب مشتریان جدید بگیرید، تعیین اینکه چه کسی دیگر بتواند محصول یا خدمات را امتحان کند و چگونگی گسترش پایگاه مشتری را با نگاه کردن به مدل کسب و کار موجود می باشد. مشاور بازاریابی با در نظر بگیرد پتانسیل بازار و با توسعه یک استراتژی ...

ادامه متن »

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی یک فرد حرفه ای و بسیار ماهر است که تجزیه و تحلیل بازار را درک می کند، با انگیزه مصرف کنندگان و چگونگی ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود کسب و کار کاملا آشناست و متناسب با شرایط بازار و جامعه به اتخاذ تصمیمات مهم و حیاتی برای سازمان ها اقدام می کند. بسیاری افزاد آژانس های تبلیغاتی را با مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش را اشتباه می گیرند و تصور می کنند مشاوران بازار همان کار شرکت های تبلیغاتی را انجام می دهند، اما در حقیقت، این دو بسیار متفاوت هستند اگرچه آنها عملکردهای مکمل را انجام ...

ادامه متن »