تبلیغات

دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

4a

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم   بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید ...

ادامه متن »

برخی از ضعف های شرکت های مشاوره بازاریابی و تبلیغات

consultant-marketin-1

شرکت های مشاوره بازاریابی نیز در ایران دارای شکل های متفاوتی هستند. برخی از نقاط ضعفی که در این شرکت ها وجود دارد، عبارتند از: ۱- نبود تحصیلات مرتبط با حوزه مدیریت بازاریابی دانش بازاریابی، دانشی است که از آزمایشگاه بیرون نیامده و بیشتر تئوری های آن نتیجه مستند سازی دقیق و علمی تجربیات شرکت های بزرگ بوده است و این تئوری ها طی آزمایشاتی که صورت پذیرفته است، به اثبات رسیده یا رد شده اند، لذا تجربه کوتاه یک نفره یا سه نفره بدون در نظر گرفتن دانش موجود در مورد علم بازاریابی، قطعا ریسک زیادی را به دنبال ...

ادامه متن »

فواید مشاور فروش و بازاریابی

فواید مشاور فروش و بازاریابی  مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...

ادامه متن »

چند نکته در مورد اهداف تبلیغاتی

چند نکته در مورد اهداف تبلیغاتی *همیشه اهداف تبلیغاتی خود را به خود گوشزد کنید. *بسنجید که چگونه میتوان با شرایط و وضعیت کنونی به این اهداف خود برسید. ممکن است در ارزیابی خود به این نتیجه برسید که برخی از جنبه های وضعیت موجود به عنوان مانعی در راه رسیدن شما به اهدافتان هستند. سعی کنید آنها را برطرف کنید و یا با پذیرش آنها راهکارهای جدیدی ابداع کنید. *هرگز به وضعیت موجود تبلیغاتی خود به عنوان تنها و بهترین گزینه ی خود فکر نکنید. گزینه های دیگری را نیز به عنوان نقاط مقابل تعیین و بررسی کنید. با ...

ادامه متن »

روش های موثر تبلیغات

;”,. سرجیو زیمن در کتاب ” تبلیغاتی که میشناسید به آخر خط رسیده است” رازهای ناگفته ای از تبلیغات بازگو میکند. او معتقد است بسیاری از روش های تبلیغاتی امروز دیگر موثر نیست. در دنیای پیشرفته ی امروزی با فن اوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهد بود که خلاق، متمایر، ارزشمند و سازگار با مخطبان خود باشد. آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام و نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ در آنسوی مرزهای دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به ...

ادامه متن »

دوره ی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی

دوره ی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی علی خویه ۴ ساعت قبل تبلیغات, تبلیغات, دوره های آموزشی تبلیغات, مشاور تبلیغات به نام خدا دوره آموزشی فشرده تبلیغات و  ارتباطات بازاریابی کمپین تبلیغاتی مهندسی تبلیغات تبلیغات خلاق مدرس: مهندس علی خویه این بخش آموزشی که به صورت یکپارچه و منسجم مراحل اجرایی و عملیاتی تهیه کمپین تبلیغاتی و ارتباطات بازاریابی  و مهندسی تبلیغات را در خود دارد شامل سه مرحله و سه روز می باشد. در روز اول کلیه امور و  فعالیت هایی که قبل از تهیه برنامه تبلیغاتی انجام می شود آموزش داده می شود. در روز دوم تهیه برنامه تبلیغاتی ...

ادامه متن »

هزینه های برندسازی چطور جبران می شود؟

business marketing khooyeh (40)

فعالیت‌های تبلیغاتی برندها ، منجر به کاهش کشش قیمت‌ها می‌شود سرمایه‌گذاری یک سازمان در فعالیت‌های تبلیغاتی و برقراری ارتباط با مشتریان، با هدف بهبود نام تجاری خود در ذهن مصرف‌کننده می‌تواند موجب کاهش حساسیت مصرف‌کننده‌گان نسبت به تغییرات قیمت کالاها و خدمات شود. یک مطالعه در زمینه فعالیت‌های تبلیغاتی تحت نام تجاری Lur Pack (تولید کننده کره در انگلستان) این نظریه را مورد تایید قرار داد. این شرکت با استفاده از یک مدل اقتصادسنجی توانست تاثیر تغییرات قیمت بر حجم فروش (به عبارت دیگر کشش قیمت‌ها) خود را به طور تخمینی مورد سنجش قرار دهد. برخی از رده‌های محصولات از کشش قیمت ...

ادامه متن »

ساختار برند brand و پیام

problem-solving-1

ساختارشناسی یک برند یا پیام کودکی که به‌دنیا می‌آید ماه‌ها و گاهی سال‌ها پدر و مادر و حتی خویشاوندان او به‌دنبال نامی برای او هستند چرا که اهمیت این موضوع را می‌دانند. آنها می‌دانند که این کودک با این نام، سال‌ها زندگی خواهد کرد و با آن بزرگ خواهد شد. در مورد برند و نشان و نام یک شرکت در علم تجارت به‌راستی چگونه باید عمل شود و چگونه می‌توان نامی که کامل و مطمئن باشد برای یک بنگاه تجاری تعیین کرد؟ زیستن‌ در عصر ارتباطات‌، گسترش‌ دامنه‌ نیازهای‌ اجتماعی‌ و تخصصی شدن‌ فعالیت‌های‌ خاص‌ را، می‌طلبد. در این‌ راستا ...

ادامه متن »

مشاوره و آموزش در سازمان و شرکت

ali khooyeh

فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به رو هستیم اما نکته ی حائز اهمیت اینجاست که از ...

ادامه متن »

پیش از مشاوره بازاریابی

unnamed1

برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست. چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید. آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است. مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند . آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها ...

ادامه متن »