مراکز خرید

مدیریت خرده فروشی

عنوان دوره:مدیریت خرده فروشی Retail Management درباره دوره : مهارتهای فنی لازم برای مدیریت موفق در بازار رقابتی امروز را به دست می دهد وآموزش در این زمینه باعث افزایش مهارت آنالیز و توانایی خلاقیت و نوآوری می شود وهمچنین تاثیر بالایی بر تجارت وبازاریابی و تبلیغات می گذارد.     مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ...

ادامه متن »

استراتژی های خرده فروشی و عمده فروشی

توزیع و پخش مویرگی

Marketing: Retail Strategy مخاطبان دوره : مدیران حسابداری ، مدیران بازاریابی ، مدیران مالی ، مدیران کنترل موجودی ، محققان بازار ، برنامه ریزان واسطه ها ، مدیران روابط عمومی ، مدیران فروش خرده فروشی ، مدیران سازمان های غیرانتفایی     برخی عناوین درسی: مهارت های اصلی تجارت Essential Business Skills شاخص آمار تجارت کاربردی Applied Business Statistics مدیریت استراتژیک یکپارچه Integrated Capstone-Strategic Management رفتار خریدار Buyer Behavior ارتباطات بازاریابی Marketing Communications تحقیقات بازاریابی Marketing Research کانال های بازاریابی Marketing Channels کارآموزی در بازاریابی/ لجستیک Internship in Marketing/Logistics مشکلات استراتژیک بازاریابی Strategic Marketing Problems مقدمه ای بر صنعت مدرن Introduction ...

ادامه متن »

کتاب مدیریت فروشگاه، خرده فروشی،چیدمان فروش

به نام هستی بخش هستی آفرین     مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی retail management چیدمان فروش merchandising  مدیریت مراکز خرید mall اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store های مختلف   مولف ومترجم: علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش ...

ادامه متن »