فروش و بازاریابی

۴ ویژگی موفق ترین فروشندگان دنیا

یک فروشنده اگر چهار ویژگی زیر را داشته باشد شرایط موفقیت گام به گام را داراست: ١- از محصولی که می فروشد اطلاع کامل داشته باشد ٢- در پیگیری از مشتریان،  نظم و اخلاق داشته باشد ٣- صداقت داشته باشد ۴-خود به محصولی که می فروشد باور داشته باشد به گزارش ویرگول اما با داشتن این ویژگی ها،  یک ویژگی وجود دارد که سرعت موفقیت فروشنده را چندین برابر می کند. آخرین فوت کوزه گری این است که بدانیم با هر مشتری باید براساس طرز تفکر و ویژگی های رفتاری اش مذاکره کنیم،  نه اینکه در گفت وگو با همه ...

ادامه متن »

مشاوران فروش باید پاسخ دهند

ali khooyeh

سوالاتی که باید از مشاور فروش پرسید وقتی بخواهید یک مشاور فروش دیجیتال برای شرکت خود استخدام کنید چه سوالاتی را باید از او بپرسید. سوالات مشاور فروش مرور کلی کاری است که از او انتظار داریم. تعداد افراد فعال در اینترنت بیشتر از ۳٫۵ میلیارد نفر به صورت روزانه است. واضح است که شرکتی که می خواهد یک سهم بازار مناسبی داشته باشد باید دارای کمپین بازرایابی دیجیتال قوی ای باشد. کارآفرینان استارت آپی معمولا خیلی خوب با بازاریابی دیجیتال کار می کنند. دلیل آن هم این است که به خاطر ماهیت استارت آپی خود بودجه  کمی دارند. به ...

ادامه متن »

دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

4a

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم   بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید ...

ادامه متن »

فواید مشاور فروش و بازاریابی

فواید مشاور فروش و بازاریابی  مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...

ادامه متن »

مشاوره بازاریابی و فروش برای مدیران سازمان ها و شرکت ها

khooyeh marketing branding business

چه نوع مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی برای مدیران مناسب تر است. آیا مدیران نیازی به این خدمات مشاوره دارند؟ در سال اخیر هزینه های بازاریابی و به خصوص تبلیغات به نحوی افزایش یافته است که اغلب مدیران قبل از انجام و اکران تبلیغات، به بازخوردهای مثبت و منفی آن بیش از مبلغ آن می اندیشند. مشاوره بازاریابی و تبلیغات از دو بخش تشکیل شده است؛ مشاوره بازاریابی و مشاوره تبلیغات. مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های ...

ادامه متن »

۸ استراتژی فروش B2B

exponential_coins_large

نگاهی به ۸ استراتژی فروش B2B بر کسی پوشیده نیست که فروش به کسب و کارهای دیگر، مهارت های خاص خودش را می طلبد. اگر فروش B2B را همان گونه که هست نبینید، هرگز نمی توانید در آن موفق شوید. فروش B2B فروشی در میزان بالاست که در مقایسه با فروش مستقیم به مشتری، مستلزم رویکردی کاملاً جدید است. به گزارش سایت chetor زمانی که فروش B2B به درستی انجام شود، می تواند به شدت سودآور و فوق العاده باشد. هشت استراتژی فروش که در ادامه بیان می شوند، توصیاتی کاربردی از متخصصانی هستند که به طور دائم فروش های ...

ادامه متن »

استراتژی فروش(strategy sales )

بررسی انواع فروش و ارائه پیشنهاد و استراتژی فروش(strategy sales ) در این قسمت از مطالعات، به بررسی و ارائه برنامه های فروش و بازاریابی می پردازیم .به طور مختصر باید گفت استراتژی یعنی مشخص نمودن یک سری اقدامات از قبل تعیین شده و مشخص کردن منابع مورد نیاز آن جهت رسیدن به اهدافی که باز هم از قبل مشخص شده است .در واقع چه می خواهیم، به کجا می خواهیم برویم و به چه روش هایی . اکثر شرکتها زمان کافی را برای بررسی تمام عوامل مؤثر در فروش خود صرف نمیکنند و تلاش نمیکنند که اشتباهاتشان را جست ...

ادامه متن »

دانش فروشندگی

khooyeh marketing (4)

تعریف فروش از نظر تام هاپکینز فروشندگی، حرفه ای است پیچیده و قابل تامل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد. بر خلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست. فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است.فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده، به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد و توافق و اعتماد مشتری را برای خرید، جلب نماید. دانش فروشندگی فشارهای فراوان موجود در فعالیت های تجاری در بازارها، باعث آن شده ...

ادامه متن »

تکنیک های فروش

sales-business-marketing

برنامه های ترویج فروش یا پروموشن های فروش، فعالیت هایی کوتاه مدت هستند که منجر به تحریک و تشویق مشتریان و افزایش تقاضا در یک بازه ی زمانی مشخص میشود و از یک طرف باعث ایجاد ارزش (افزایش سود، تسهیل فروش و …) برای صاحبان کسب و کار و از طرفی دیگر منجر به افزایش رضایت مشتریان و ارزش آفرینی برای آنان نیز می شود. برنامه های پیشبرد فروش به صورت های مختلف ممکن است انجام شود که در اینجا به مواردی از آنها اشاره می کنیم. تخفیف با مرز مشخص: در نظر گرفتن تخفیف برای محصولات بی شک یکی ...

ادامه متن »

مراحل مدیریت فروش

Business & Finance

مراحل مدیریت فروش Sales management process مراحل اصلی مدیریت فروش که بر گرفته از مراحل فروشندگی شخصی است را می توان به شرح زیر نام برد: تعیین مشتریان واجد شرایط : که به مفهوم مشتری یابی است و مشتریان بالقوه و واجد شرایط را نشان می کند. برای فروش هر کالا مدیر فروش بایستی با تعداد زیادی مشتری بالقوه ارتباط برقرار کند. برای پیدا کردن مشتریان بالقوه می توان نام و نشانی آنها را از مشتریان فعلی گرفت. نوشتن مقالات و یا ارائه سخنرانی در محلهایی که جلب توجه می نماید و استفاده از شرکتهایی که مشتریان بالقوه در آنها ...

ادامه متن »