فروش و بازاریابی

مهندسی فروش

مهندسی فروش و برندسازی

مهندسی فروش فرایند مهندسی فروش اولین بخش از مراحل ارتباط با مشتری است . این بخش با در اختیار گرفتن نیروی کارشناسی مجرب و توان تخصصی و فنی ،‌پاسخگویی به نیازهای طرح شده از جانب مشتریان را از طریق مراحل زیر در دستور کار خود دارد : دریافت درخواست واعلام نیازمشتری ازطریق درخواست شفاهی،کتبی یا اعلام مناقصه . برقراری تماس اولیه بامشتری، بررسی درخواست وتشکیل تیم کارشناسی مسؤول مشتری .   مراحل اصلی مهندسی فروش: ۱- تعیین مشتریان واجد شرایط :   که به مفهوم مشتری یابی است و مشتریان بالقوه و واجد شرایط را نشان می کند.برای فروش هر ...

ادامه متن »

راه اندازی مهندسی فروش

روش های افزایش فروش sales increase

استقرار مهندسی فروش در شرکت اهمیت راه اندازی واحد مهندسی فروش در شرکت ها www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   بسیاری از مشکلاتی که مشتریان پس از یک دوره فروش با آن مواجه می شوند به علت یک یا برخی از موارد زیر است : عدم وجود فرد مجرب جهت آنالیز فروش وعوامل افزایش و کاهش فروش افزایش سایز شرکت تغییر فعالیت شرکت تغییر نیازها عدم معاینه واحد فروش عدم استقرار واحد مهندسی فروش ایرادات موجود در بدنه واحد فروش و بازاریابی مشکلات مشتری در نهایت مشکل فروش شرکت است. بسیاری از پروژه ها به دلیل عدم راه اندازی صحیح مشتری در بدو ...

ادامه متن »

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای

marketing khooyeh (5)

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای شاید تاکنون به کتابی در حوزه فروش نیز نگاهی انداخته‌اید ولی نهایتا آن را کاربردی نیافته‌اید. اما اگر این کار را انجام نداده‌اید، چیزی از دست نداده‌اید ، زیرا محتوای کتاب‌های فروش یا بسیار قدیمی هستند و یا اصلا کاربردی نیستند. حالا شمای فروشنده و یا مشاور که این کتاب را می‌خوانید ، حتما اطلاعات جدیدی دریافت نمی‌نمایید. کتابی خویی است که موجب تغییر نگرش در فروش سازمان شما گردد. برای مثال پیش‌تر طی مقاله‌ای با مثال و تفضیل بیان نمودیم که برخی مدرسین حوزه فروش هنوز تکنیک‌های فروش منسوخ‌شده دهه ۸۰ را در کلاس‌های خود آموزش می‌دهند. برای ...

ادامه متن »

وظایف مدیر فروش

marketing sale (1)

شرح کلی شغل هدایت کردن توزیع محصول یا خدمات به مشتریان؛ هماهنگ کردن توزیع فروش با ایجاد حوزه های فروش، سهم ها و اهداف و ایجاد برنامه های آموزشی برای نماینده های فروش؛ تحلیل آمار فروشی که کارمندان جمع کرده اند برای تعیین پتانسیل فروش و موجودی انبار و نظارت بر اولویت های مشتریان وظایف   برطرف کردن شکایات مشتریان در خصوص فروش و خدمات. نظارت بر اولویت های مشتریان در انتخاب کالا برای تشخیص میزان تمرکز بر خدمات فروش. نظارت و هماهنگی عملیات فروش کالاهای تولیدی، خدمات، کالاهای مصرفی، املاک یا سایر کالاها. تعیین قیمت و میزان تخفیف. بازنگری ...

ادامه متن »

تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

تدریس CRM مدرس بازاریابی، مدرس فروش، استاد بازاریابی، دوره های بازاریابی و فروش، کلاس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس زبان بدن، مدرس مدیریت، مدرس MBA ، دوره های تخصصی بازاریابی و فروش، مشتری مداری و افزایش فروش، افزایش مشتری، جذب مشتری

تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری crm در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس  

ادامه متن »

نکات مهم در بازاریابی

human-resources

نکاتی در خصوص بازاریابی ‌اگر ‌بازاریاب ‌بتواند ‌نیازهای ‌مشتری ‌را ‌درک ‌کند، ‌محصولاتی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌بازار ‌مصرف ‌ارایه ‌نماید ‌که ‌از ‌بالاترین ‌ارزش ‌برخوردار ‌باشند ‌و ‌قیمت ‌گذاری، ‌توزیع، ‌ترویج ‌و ‌تبلیغ ‌را ‌به ‌روشی ‌کارساز ‌انجام ‌دهد، ‌به ‌طور ‌حتم ‌محصولات ‌به ‌راحتی ‌به ‌فروش ‌خواهند ‌رفت. ‌بنابراین ‌فروش ‌و ‌تبلیغ، ‌تنها ‌بخشی ‌هستند ‌از ‌معجون ‌بازاریابی. ‌معجون ‌به ‌معنی ‌مجموعه ‌ای ‌از ‌ابزار ‌و ‌وسایل ‌بازاریابی ‌که ‌با ‌هم ‌بر ‌روی ‌بازار ‌اثر ‌می‌گذارند. ‌بنابراین ‌میتوان ‌بازاریابی ‌را ‌نوعی ‌فرایند ‌اجتماعی ‌و ‌مدیریتی ‌دانست ‌که ‌به ‌وسیله ‌آن ‌افراد ‌و ‌گروه‌ها ‌فارغ ‌از ‌مرزبندی‌های ‌رایج ‌جغرافیایی ...

ادامه متن »

کانال تلگرام صاحبان فروشگاه ها و پرسنل و کارکنان مجتمع ها تجاری

telegram marketing

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری لینک عضویت: https://telegram.me/drmall مخصوص فروشگاه داران، مدیران و پرسنل فروشگاه ها مراکز خرید لوازم خانگی، مراکز خرید پوشاک، لباس، مانتو، کیف و کفش، فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فروشگاه لپ تاپ و موبایل، فروشگاه لوازم جانبی خوردو، فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه لوازم برقی، فروشگاه تلویزیون LCD LED، فروشگاه میز تلویزیون، فروشگاه، فروشگاه لوازم پلاستیک، فروشگاه مانتو و پوشاک زنانه، فروشگاه کت و شلواز، فروشگاه لوازم آشپزخانه ، فروشگاه جهیزیه، فروشگاه سیسمونی ...

ادامه متن »

مقایسه فروش و بازاریابی

customer2

مقایسه فروش و بازاریابی 🔴 فروش: ۱- تأکید بر محصول دارد. ۲- شرکت در ابتدا محصول را تولید می‌کند. ۳- مدیریت فروش محور است. ۴- برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت بوده و در قالب محصولات و بازارهای امروز هست. ۵- نیازهای فروشنده را بیان می‌دارد. ۶- به کسب‌وکار به‌عنوان یک فرایند تولید محصول می‌نگرد. ۷- تأکید بر حفظ فن‌آوری موجود و کاهش هزینه‌ها دارد. ۸- هزینه‌ها قیمت را تعیین می‌کنند. ۹- فروش مشتری را به‌عنوان حلقه آخر از زنجیره کسب‌وکار در نظر می‌گیرد. 🔵 بازاریابی: ۱- تأکید بر نیازها و خواسته‌های مصرف‌کننده دارد. ۲- شرکت ابتدا نیازها و خواسته‌ها مشتری و مصرف‌کننده را ...

ادامه متن »

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی

negotiation telephon

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی : ۱- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید. ۲- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم ...

ادامه متن »

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها

ادامه متن »