فروش و بازاریابی

فیلم های آموزشی و مشاوره ای علی خویه

علی خویه، www.khooyeh.ir، مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 12 کتاب تخصصی، www.khooyeh.com، با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای، کانال تلگرام @alikhoobeh و مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور فروش، sales consulting، sales teacher، مدرس و مشاور برند و برندسازی، مدرس برند، مدرس CRM، مدرس مذاکره، مدرس مدیریت، مشاور مدیر عامل، مشاور مدیریت، مشاور برند، مشاور و مدرس کسب و کار، مشاور و مدرس مدیریت، مشاور استات اپ، مدرس استارت اپ، start up teacher، مدرس MBA، مدرس DBA، استاد علی خویه، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران برند،

علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. با ۱۹ سال تجربه اجرایی و تالیف و ترجمه ۱۲ کتاب تخصصی. صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir و کانال تلگرام @alikhoobeh وب سایت khooyeh.com روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش، علی خویه، www.khooyeh.ir، مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ کتاب تخصصی، www.khooyeh.com، با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای، کانال تلگرام @alikhoobeh و مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور فروش، sales consulting، sales teacher، مدرس و مشاور برند و برندسازی، مدرس برند، مدرس CRM، مدرس مذاکره، مدرس مدیریت، مشاور مدیر عامل، مشاور مدیریت، مشاور برند، https://www.aparat.com/v/KPeHz http://www.namasha.com/myVideos ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

یاد ایام از آلبوم خاطرات … سخنرانی چند ماه پیش اینجانب در بین مدیران شرکت های ict ارتباطاتی و مخابراتی A post shared by www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) on Feb 16, 2017 at 12:21pm PST   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ...

ادامه متن »

مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟

مشاور مدیریت کیست؟ کار مشاور مدیریت چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟ مشاورین نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تشخیص و تفکیک لازم را اعمال فرمایند. کار مشاور مدیریت ارایه مشاوره به مدیران ارشد در خصوص انتخاب راه های بهبود کارایی سازمان است. او به مدیران در حوزه های ...

ادامه متن »

قلب فروش

 به زودی کتاب ((قلب فروش، فروش قلب هر شرکت و سازمانی است.)) تالیف و ترجمه: علی خویه مدل های تطبیقی فروش و قلب انسان روش های معاینه فنی واحد فروش عارضه یابی واحد فروش راهکارهای افزایش فروش و بهبود قلب شرکت روش های تقویت قلب فروش روش های مراقبت از قلب فروش راهکارهای داشتن قلب فروش سالم.  فروش، قلب هر شرکتی است اگر مراقب تپش های آن نباشید و هر روز نبض و فشارآن را کنترل نکنید ناگهان روزی نابود خواهید شد بزودی کتاب * قلب فروش * انتشار خواهد یافت

ادامه متن »

تدریس و آموزش در شرکت شکوفامنش – فیلیپس نیوا و …

  پخش شکوفا یکی از شرکت های ارایه خدمات برای گسترش بازار در ایران می باشد. این شرکت خدمات واردات، پخش، فروش، بازار یابی و خدمات بعد از فروش (برای کالا هائی که فروش آن ها سریع می باشند)، [در زمینه ی] الکترونیک، عطر[یات]، لوازم آرایشی،[ بهداشتی] داروئی و لوازم خانگی را در ایران ارایه می دهد. این شرکت بصورت اختصاصی با شرکت های تولیدی ایرانی و بین المللی همکاری می نماید و خدماتی را به شرکت های فرعی و عضو هلدینگ نیز ارایه می نماید. مقر اصلی شرکت پخش شکوفا در تهران واقع شده است. شرکت پخش شکوفا [ ...

ادامه متن »

دوره ی مهندسی فروش

دوره ی مهندسی فروش ، مدیریت فروش حرفه ای، فروش اثر بخش، بازاریابی حرفه ای در جمع مدیران یکی از شرکت های پخش مطرح در سالن بانک سپه  

ادامه متن »

راهکارهای تضمین شده در زمینه فروش موفقیت آمیز

بررسی راهکارهای کلیدی فروشندگی از سوی مجله INC / فروشندگان موفق چه می کنند؟ بخش فروش یکی از ارکان مهم در زمینه بازاریابی است. به هر حال تمام فعالیت های یک شرکت یا موسسه در نهایت به نقطه فروش ختم می شود. توانایی اعضای این بخش در جذب مشتری و کسب درآمد برای شرکت ضمانت تداوم فعالیت آن برند را در پی دارد. در این مقاله «آماندا آبلا» در مجله INC  به بررسی راهکارهای تضمین  شده در زمینه فروش موفقیت آمیز در حوزه کسب وکار پرداخته است. به عنوان یک متخصص در حوزه فروش اخیرا تجربه ای که برای بسیاری از فعالان حوزه صنعت آشناست از سر گذرانده ام؛ شکست در یک معامله فروش بزرگ. فرآیند ...

ادامه متن »

دوره ی آموزش مهندسی فروش

دوره ی آموزش مهندسی فروش با تدریس علی خویه برگزار شد.    

ادامه متن »

فروش بیشتر چگونه رخ می دهد / توانایی های یک فروشنده موفق

  همواره در بازارهای پررقابت، افراد به دنبال ایجاد تمایز نسبت به یکدیگر هستند. با این حال بسیاری از این افراد در اندیشه انجام کارهای بزرگ به سر می برند که بدون شک زمان بر خواهد بود. با این حال افراد موفق با تکیه بر اقدامات و تغییرات کوچک کار خود را ادامه می دهند و همین موفقیت های به ظاهر ساده و پیش پا افتاده در نهایت باعث به وجود آمدن اتفاقی بزرگ خواهد شد. به همین خاطر همواره توصیه می شود اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید تا در رقابت با سایرین همواره در مسیر پیشرفت ...

ادامه متن »

۴ ویژگی موفق ترین فروشندگان دنیا

یک فروشنده اگر چهار ویژگی زیر را داشته باشد شرایط موفقیت گام به گام را داراست: ١- از محصولی که می فروشد اطلاع کامل داشته باشد ٢- در پیگیری از مشتریان،  نظم و اخلاق داشته باشد ٣- صداقت داشته باشد ۴-خود به محصولی که می فروشد باور داشته باشد به گزارش ویرگول اما با داشتن این ویژگی ها،  یک ویژگی وجود دارد که سرعت موفقیت فروشنده را چندین برابر می کند. آخرین فوت کوزه گری این است که بدانیم با هر مشتری باید براساس طرز تفکر و ویژگی های رفتاری اش مذاکره کنیم،  نه اینکه در گفت وگو با همه ...

ادامه متن »