مذاکره بازاریابی

روش های آموزش مدیریت بازاریابی فروش برند

آموزش کاربردی

ادامه متن »

تدریس مذاکره و زبان بدن

استاد علی خویه مدیر آکادمی مذاکره ایران برگزاری ۲۶۰ کلاس، کارگاه و دوره ی آموزشی مدرس مذاکره در سازمان های مطرح و معتبر کشور همکاری با برندهای مطرح خاورمیانه در زمینه های آموزش کارکنان و پرسنل، برندسازی، بازاریابی و  بهبود سیستم فروش مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی شماره تماس مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن مدرس اصول و فنون مذاکره , استاد اصول و فنون مذاکره , تدریس اصول و فنون مذاکره , سخنران اصول و فنون مذاکره,  آموزش اصول و فنون مذاکره, دوره اصول و فنون مذاکره, دوره ی ...

ادامه متن »

اصول و فنون مذاکره, اقناع مشتری , ویزیتوری حرفه ای.

اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای.

دوره ی یک روزه اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای. در شرکت پخش سایه سمن- پخش مویرگی مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، ۱۸ سال تجربه ی احرایی و آموزشی، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه های مدیریت، برندینگ،بازاریابی، فروش و…

ادامه متن »

دوره ی جامع فن بیان و مذاکره- زبان بدن

دوره ی جامع اصول و فنون مذاکره – فن بیان زبان بدن ۱۶ روش طلایی برای بهبود زبان بدن دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره دوره آموزشی تخصصی آموزش زبان بدن body language مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن) فروشنده و مشتری زبان بدن body language نکات مهم هنگام ملاقات های تجاری و اقتصادی فن بیان و سخنوری مدرس : علی خویه مدیر آکادمی مذاکره ایران ۱۸ سال تجربه ی اجرایی و آموزشی

ادامه متن »

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی

نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی : ۱- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید. ۲- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم ...

ادامه متن »

دستاورد بازاریابی اینترنتی

ظرف چند سال گذشته میلیون‌ها آمریکایی – در واقع بیش از پنجاه میلیون – برای طرح «پیشنهاد روزانه» یا «کوپن گروهی» نام‌نویسی کرده‌اند. کارکرد طرح چیزی شبیه به این است: شما به یک شرکت آنلاین کدپستی خودتان را می‌دهید و این شرکت روزانه یک ایمیل برای شما می‌فرستاد که حاوی پیشنهاد معامله‌ای با یک فروشگاه محلی است – فروشگاه می‌تواند سالن و رستوران یا یک مرکز غذای چینی باشد. تخفیف این پیشنهادها معمولا خیلی زیاد است – از ۵۰ درصد بگیرید تا ۹۰ درصد – و حداکثر هم یک الی دو روز برای پاسخ دادن به آنها وقت دارید. مثلا ...

ادامه متن »

بازاریابی اجتماعی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

فیلیپ کاتلر ترجمه و تنظیم: یاسر ملایی*، میثم هاشم‌خانی** متن پیش‌رو، یازدهمین قسمت از ترجمه کتاب پرفروش«Up & Out Of Poverty» می‌باشد؛ کتابی که توسط «فیلیپ کاتلر» (Philip Kotler) تالیف، و در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است. «فیلیپ کاتلر» بدون تردید مطرح‌ترین چهره آکادمیک فعلی دنیا در حوزه مدیریت بازاریابی (Marketing Management) محسوب می‌شود. «کاتلر» با تالیف چندین متن درسی معتبر در زمینه دانش بازاریابی، جزو مشهورترین و معتبرترین نام‌ها برای اکثریت قاطع از دانشجویان مدیریت و اقتصاد در سراسر دنیا به حساب می‌آید. کاتلر علاوه بر تالیف کتاب‌ها و مقالات متعدد در حوزه‌های مرسوم بازاریابی (بازاریابی اقتصادی)، مباحثی را ...

ادامه متن »

اشتباهات شرکت‌ها در بازاریابی

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره و...

مدیرعامل گروه DLB می‌گوید: به جای تمرکز بر گروهی خاص، ابتدا تحقیقات خود را انجام داده و سپس بر افراد دارای روابط عمومی قوی تمرکز نمایید. در گزارش اخیر دانشگاه جورجیا این طور پیش‌بینی شده است که قدرت خرید ترکیبی (مرکب) اقلیت‌های آمریکا از ۶/۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۰ به بیش از ۲ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۵ بالغ خواهد شد. ریکاردو دلا بلانکا بریگاتی می‌گوید: «با این همه افراد زیادی که به کسب و کار‌های کوچک مشغول هستند، نسبت به بازاریابی در میان مشتریان اقلیت خود، چندان مؤثر عمل نمی‌کنند.» مدیر اجرایی DLB Group فردی ۳۹ ساله است. ...

ادامه متن »

همه چیز درباره ی بازاریابی

استراتژی بازاریابی philip kotler

۱- چه رویکردهای عمده‌ای را باید در آینده در نظر بگیریم؟ چشم‌انداز اقتصادی به شکلی اساسی به وسیله فناوری و جهانی‌سازی دگرگون شده است. اکنون شرکت‌ها هرجا که باشند می‌توانند با هر جای دیگری رقابت کنند و از این بابت باید ممنون اینترنت و تجارت رایگان ایجاد شده از سوی آن باشند. مهم‌ترین نیروی اقتصادی رقابت افراطی است، شرکت‌ها قادرند کالاهایی بیشتر از آنچه می‌توانند بفروشند تولید کنند و در نتیجه فشار زیادی بر بخش قیمت‌گذاری وارد می‌شود. این مساله همچنین باعث می‌شود که تفکیک‌پذیری بیشتری را اعمال کنند. با وجود این بسیاری از این تفکیک‌پذیری‌ها روانی است نه واقعی ...

ادامه متن »

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش

دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی در بین پرسنل فروش سن ایچ . ردبول . شریسا.  نستله در استان گیلان رشت

ادامه متن »