دوره ی مدیریت زنجیره تامین

انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM

علی خویه استاد و مدرس بازاریابی فروش مدیریت برند مذاکره

بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...

ادامه متن »

آموزش به مدیران شرکت های پخش و توزیع کالا و دارو

ادامه متن »

دوره فروش اثربخش

دوره فروش اثربخش مدرس: علی خویه  khooyeh.ir سرفصل ها: تکنیک های افزایش مشتری تکنیک های افزایش سطر فاکتور فروش افزایش پوشش فروش و مشتریان روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف فروش تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان در فروش تکنیک های چانه زنی موثر و اثربخش مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری تکنیک های ویزیتوری علمی و عملی تکنیک های بازاریابی حضوری حرفه ای    

ادامه متن »

مشاور و مدرس بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

      مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، ...

ادامه متن »

تدریس مدیریت بازاریابی

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران - دانشجویان ارشد و دکتری

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران  دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی  

ادامه متن »

تولید تکنولوژی با استراتژی

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

استراتژی های تولید روزبه روز در حال تغییر است و شاید تا چند ماه پس از مطالعه این یادداشت، استراتژی ها تا حد زیادی متفاوت شده باشد، اما به هرحال خطوط منسجمی وجود دارد که می تواند خط اصلی موفقیت در این خصوص باشد. جالب اینجاست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اتفاقا این شرکت های قدیمی تر هستند که به عنوان ستارگان بخش صنعتی دوباره ظهور می کنند و برخلاف کشور ما که بسیاری از شرکت های قدیمی دچار ورشکستگی و از چرخه رقابت خارج شده اند، آنها بار دیگر افسار بازار را در دست گرفته ...

ادامه متن »

دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک

سرفصل های دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک مدرس: علی خویه تکنیک ها و مهارت های برخورد با مشتریان ناراضی تکنیک ها مهارت های تحویل اجناس به مشتریان مهارت های برخورد با مشتریان حین توزیع نکات مهم اخلاقی و رفتاری در لجستیک نکات مهم اخلاقی و رفتاری در حین توزیع و فروش محصولات به انواع مشتریان آشنایی با انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها مهارت های یک موزع حرفه ای مهارت های یک راننده حرفه ای در شرکت های پخش و توزیع مهارت های یک سرپرست توزیع و پخش و لجستیک آشنایی با تکنیک های توزیع و ...

ادامه متن »

žسامانه برنامه ریزی منابع سازمان

برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning)

žسامانه برنامه ریزی منابع سازمان ž ((ENTERPRISE RESOURCE PLANNING   امروزه مدیران جهت اداره کارآمد و بهره گیری موثرازمنابع یک سازمان نیازمند برنامه ریزی هستند.سازمانها امروزه در جهت جهانی شدن رقابت می کنند.تغییرات و پیچیدگی فعالیت های کسب و کاروافزایش رقابت باعث شده تا ازآخرین فناوری اطلاعات تحت عنوان ERP درزمینه فعالیت سازمانها با هدف اعمال مدیریت یکپارچه برمنابع سازمان وایجاد ارتباط بهتر بین اجزای مختلف  یک سازمان وساختاری قابل اعتماد و اطمینان؛استفاده گردد. žتاریخچه ERP : žازاوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی،ظهور نرم افزارهای یکپارچه ای تحت عنوان ERPبا هدف استفاده در سازمانهای بزرگ،توسعه زیادی پیدا کردند این نرم افزارها سیستمهای ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی تکنیک های و مهارت های پخش و توزیع مویرگی

دوره ی آموزشی تکنیک های و مهارت های پخش و توزیع مویرگی مدرس : علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸۱۸سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی   استراتژی های نوین پخش ، ویزیت و فروش مویرگی در بازار پرتنش  دوره ی مدیریت توزیع و لجستیک اصول تخصصی سهم بازار ( راهکار های نفوذ در بازار و افزایش سهم بازار ) روانشناسی مشتری در پروسه ویزیت ( فروش و فاکتور گیری )  اصول پرزنتیشن محصولات و سبد پخش  دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی مدیریت زنجیره تامین SCM

کارگاه آموزشی مدیریت زنجیره تامین SCM به صورت اجرایی و کاربردی و مشارکت گروهی مدرس : مهندس علی خویه www.khooyeh.com mooyragi.ir مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب در زمینه ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما با تجربه ۱۸ ساله اجرایی در سازمانها و شرکت های مختلف ملی  بین المللی ارایه بیش از ۵۰۰ ساعت دوره های آموزشی کاربردی و اجرایی د رسازمان ها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی عضو  هیات تحریریه نشریات مختلف اقتصادی تولید صنعتی عضو انجمن های مختلف علمی ملی و بین المللی     سرفصل ها و رئوس ...

ادامه متن »