شرکت های پخش مویرگی

✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی

کتاب بازاریابی و فروش مویرگی دکتر علی خویه

✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی https://moyragi.blog.ir/ سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید . ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید. http://mooyragi.ir http://moyragi.ir http://alikhooyeh.blogfa.com آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش مهندسی فروش، مدیریت و مهندسی فروش افزایش فروش

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

دوره آموزشی برنامه ریزی فروش Khooyeh.ir 🏅کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش تحلیلی عملیاتی کاربردی Marketingdoctor.ir مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی Doctorsales.ir 🏅 فروش یک عامل کمی و کیفی است و آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید. Khooyeh.com 🧑🏻‍🏫نام استاد : جناب آقای دکتر علی خویه       ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ .مدرس دانشگاه. مولف ومترجم ۱۴ عنوان ...

ادامه متن »

برخی از مطالب تلگرام و اینستاگرام و واتزاپ دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های ملی و بین المللی khooyeh.ir

به داشتن همراهانی مانند شما افتخار می کنیم جهت دریافت مطالب آموزشی می توانید عضو کانال های تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما باشید. اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش ها باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. اما چرا آموزش د رمحل؟؟ برخی از ویژگی ها و ...

ادامه متن »

فیلم های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه

فیلم های دکتر علی خویه

در این صفحه سعی کرده ام تا تمامی فیلم های مرتبط با دوره های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه را یک جا جمع کنیم به کلیک برروی لینک های زیر می توانید این فیلم های را تماشا کنید     ۰۳:۵۶ مدیریت منابع انسانی دکتر علی خویه ۵ بازدید۱ هفته پیش ۰۷:۲۳ معرفی کتاب اسرار تجارت بین الملل دکتر علی خویه khooyeh.ir ۱۳ بازدید۲ هفته پیش ۱۵:۰۲ هوش مالی- هوش کارآفرینی – دکتر علی خویه مدیریت کسب و کار khooyeh.ir ۱۰ بازدید۳ هفته پیش ۱۳:۵۷ برنامه پولدار شو ۱- دکتر علی خویه -موفقیت در کسب و کار khooyeh.ir ...

ادامه متن »

دانلود کتاب بازاریابی و فروش ویروسی (مویرگی)

بازاریابی و فروش ویروسی علی خویه

دانلود کتاب بازاریابی و فروش ویروسی (مویرگی)   فهرست کتاب فصل اول.. ۹ توزیع مویرگی.. ۱۰ بازاریابی مویرگی.. ۱۴ فرآیندپخش مویرگی.. ۲۰ نقش کانال های توزیع. ۲۱ سطوح کانال های توزیع. ۲۲ تشریح نظام توزیع و پخش و پخش مویرگی کالا. ۲۳ چالش های مدیران  فروش درصنعت پخش… ۲۵ مدیریت فروش مویرگی.. ۲۶ وظایف مدیر فروش… ۳۱ نکات مهم در مدیریت فروش مویرگی.. ۳۴ نکات مهم در فروش مویرگی.. ۳۸ دلایل شکست یا کاهش سود شرکت های فروش مویرگی.. ۴۰ توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی.. ۴۱ توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش… ۴۲ تعاریف مدیریت استراتژیک ...

ادامه متن »

راه اندازی شرکت پخش مویرگی فرآورده های گوشتی و لبنی

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگان فروش عاملیت ها و کانال های توزیع و بازاریابی

راه اندازی شرکت پخش فرآورده های دامی گوشت و لبنیات مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی شرکت پخش مویرگی تکنیک های افزایش فروش مویرگی توسعه ی کانال های فروش و مسیر بندی مویرگی دکتر علی خویه  

ادامه متن »

عوامل موثر بر توزیع مویرگی

مدیریت فروش مویرگی- پخش و توزیع مویرگی

ناوگان حمل و نقل:  ترابری و لجستیک یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در توزیع و پخش مویرگی میباشد که مسئولیت تحویل کالا در زمان و مکان مناسب به مشتریان هستند و در تمامی شرکتهای توزیع کننده کالاها وجود یک ناوگان حمل و نقل ماهر و با تجربه بسیار حیاتی است . اگر تمامی موارد در خصوص شناسایی و تامین اقلام مورد نظر مشتریان به طور صحیح انجام پذیرد ولی کالا در زمان مناسب به مشتری ارائه نشود ، مسلما موجبات نارضایتی مشتریان  فراهم خواهد شد و نمیتوان انتظار داشت که مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل و سپس به ...

ادامه متن »

افزایش کارایی ویزیتور ها و فروشندگان شرکت های پخش

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

شخصا به بحث نظارت و کنترل به عنوان یکی از وظایف خطیر مدیریت بسیار پایبندم . با توجه به ذات فروش و فروشندگی ، اعمال نظارت مستمر بر عملکرد فروشنده ابتدا از جانب سوپروایزر ها و بعد مدیریت فروش رو بسیار لازم و ضروری ارزیابی میکنم و توصیه من به مدیران توزیع اعمال نظارتهای دوره ای دقیق بر عملکرد پرسنل علی الخصوص ویزیتورها است . علاوه بر مسائل اخلاقی و رفتاری که در سازمان باید حاکم باشد و جزو بدیهیات کار است ، باید این موضوع را به خاطر داشته باشیم که تامین مالی پرسنل خصوصا پرسنل فروش که با ...

ادامه متن »

نقش ویزیتور در افزایش فروش شرکت های پخش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی- پخش و توزیع مویرگی

نقش ویزیتور در افزایش فروش شرکت های پخش مویرگی شاید بتوان ادعا کرد که فروشندگان از موثرترین عوامل در توسعه بازار که شامل افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه ایجاد رشد فروش است ، میباشند و میتوانند با ویزیتهای بیشتر و داشتن برنامه مدون برای جذب مشتریان جدید به رشد فروش تاثیر زیادی بگذارند . علاوه بر این با توجه به تحوه تسویه با مشتریان البته تا جایی که در اختیار شخص فروشنده قرار میگیرد و سیاست های سازمان به آنها اجازه میدهد ، در کنترل نقدینگی سازمان و بازگشت سرمایه تاثیر گذار هستند . فروشندگان علاوه بر واحد فروش ...

ادامه متن »

آموزش به مدیران شرکت های پخش و توزیع کالا و دارو

ادامه متن »