}هوش سازمانی (هوش چندگانه ،هوش معنوی،هوش هیجانی،هوش فرهنگی ،هوش مصنوعی) } هوش سازمانی }فرآیند OI در سازمانها و شرکتها }فرآیند OI در سازمانها و شرکتها یک فرآیند پویا و تعاملی است. این فرآیند با یک سوال شروع میگردد و پاسخهای سئوالات در یک حلقه تکرار فراهم میشود. این پاسخها امکان تصمیمگیری برای مدیران را فراهم میکند. }مرحله برنامه ریزی و هدایت }مرحله اخذ اطلاعات از پایگاه اطلاعاتی }پردازش اطلاعات }آنالیز و تولید اطلاعات }جمع بندی }نتیجه گیری: }در شرایط فعلی در پاسخ به نیاز مدیران شرکتها و سازمانها، ضرورت ایجاد یک پلاتفرم هوش سازمانی وجود دارد. این سازمانها و شرکتها ...
ادامه متن »بررسی استراتژی تمایز پورتر
بررسی تأثیر عملکرد استراتژی تمایز پورتر بر عملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها در شرکت های مواد غذایی آستان قدس رضوی چکیده امروزه رقابت گسترده موجود در بازار،شرکت ها را ناگزیر از بکارگیری استراتژی هایی جهت رویارویی با این رقابت نموده است. بدون شک بکارگیری این گونه استراتژی ها نه تنها از تأثیر قابل ملاحظه ای بر بسته بندی کالاها به عنوان بخشی از محصول شرکت ها برخوردار است، بلکه این امرمتعاقباً بر عملکرد شرکت ها نیز تأثیر گذار است. هدف از این تحقیق پیمایشی، بررسی اثر استراتژی پورتر بر عملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها بوده ...
ادامه متن »(MIS) سیستم اطلاعات بازاریابی-تحقیقات بازاریابی
به نام خدا پرسش های این مبحث -یک سیستم اطلاعات بازاریابی چیست؟ -اجرای تحقیقات بازاریابی متضمن چیست؟ -چه عواملی تحقیقات بازاریابی خوب را از تحقیقات بازاریابی ضعیف جدا می کند؟ -سیستم های تصمیم گیری کامپیوتری امروز چگونه به مدیران بازاریابی کمک می کنند تا درباره بازاریابی تصمیم بگیرند؟ -مفاهیم اصلی در پیش بینی و اندازه گیری تقاضا کدامند؟ -تقاضای کنونی و آتی را چگونه می توان پیش بینی کرد؟ چرا اطلاعات بازاریابی لازم است؟ (MIS) سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) سیستم اطلاعات بازاریابی چرخه سفارش تا پرداخت سیستم گزارش فروش مدیران بازاریابی ...
ادامه متن »راه اندازی شرکت پخش گرم و مویرگی
علی خویه …. در حال راه اندازی و استقرار یک شرکت پخش گرم و مویرگی.
ادامه متن »وظایف مدیر فروش
شرح کلی شغل هدایت کردن توزیع محصول یا خدمات به مشتریان؛ هماهنگ کردن توزیع فروش با ایجاد حوزه های فروش، سهم ها و اهداف و ایجاد برنامه های آموزشی برای نماینده های فروش؛ تحلیل آمار فروشی که کارمندان جمع کرده اند برای تعیین پتانسیل فروش و موجودی انبار و نظارت بر اولویت های مشتریان وظایف برطرف کردن شکایات مشتریان در خصوص فروش و خدمات. نظارت بر اولویت های مشتریان در انتخاب کالا برای تشخیص میزان تمرکز بر خدمات فروش. نظارت و هماهنگی عملیات فروش کالاهای تولیدی، خدمات، کالاهای مصرفی، املاک یا سایر کالاها. تعیین قیمت و میزان تخفیف. بازنگری ...
ادامه متن »اصول و فنون مذاکره, اقناع مشتری , ویزیتوری حرفه ای.
دوره ی یک روزه اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای. در شرکت پخش سایه سمن- پخش مویرگی مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، ۱۸ سال تجربه ی احرایی و آموزشی، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه های مدیریت، برندینگ،بازاریابی، فروش و…
ادامه متن »تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس
ادامه متن »شروع عملیات بازاریابی و فروش
نویسنده: پیتر جونز مترجم: غلامرضا کیامهر شما همچنین نیازمند ایجاد برند و هویت برای کسب و کار خود و تهیه طرح جزئیات بازاریابی برای یک سال آینده هستید و باید به برآورد هزینه و درآمدی که در آن بازه زمانی به دست خواهید آورد، بپردازید. متاسفانه طی سالیان گذشته من بارها با کارآفرینانی سروکار داشتهام که بدون داشتن طرح و نقشه لازم برای بازاریابی از من دعوت به سرمایهگذاری روی ایده خود کردهاند. کاملا طبیعی است که هیچ سرمایهگذاری حاضر به همکاری با چنین کارآفرینانی نمیشود. آنها موضوع بسیار مهم بازاریابی را که شیشه عمر هر کسب و کار محسوب ...
ادامه متن »۵اصل مهم بازاریابی
اکثر بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده میکنند، از عدم موفقیت خود شکوه دارند. در برخی از موارد هم فرآیند به گونهای است که به ماهیت بازاریابی محتوا به دیده شک و تردید نگریسته میشود. اما این پرسش مطرح است که اگر بازاریابی محتوا شیوهای است نوین و توسعه یافته به طوری که بیش از ۹۰ درصد صاحبان کسبوکار از آن استفاده میکنند، چرا برخی آن را شیوهای بیاثر و ناکارآمد میدانند؟ آنطور که مشخص است، این روش از بازاریابی، شیوهای نیست که در همه جا شکست خورده باشد. این تحلیل افراد بوده که آن را روشی ناکارآمد جلوه ...
ادامه متن »سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری
شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques
ادامه متن »