مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد کارمندانی که محصولات نوآورانه را ارائه میدهند، مسوولیت خطیری به عهده دارند؛ اما این کارمندان میتوانند توسط مدیرانشان تشویق شوند و این تشویق انگیزههای آنها را برای رسیدن به موفقیت افزایش میدهد. مشاهده محصولات نوآورانه آنها در قفسه فروشگاهها، یک اولویت مهم و یک استراتژی کلیدی رشد برای بسیاری از شرکتها است. اما تجاری کردن این محصولات نوآورانه به هیچوجه آسان نیست. فروش محصولات ثابت آسان است؛ چرا که مصرفکنندگان با آنها آشنایی دارند و میتوانند نسبت به آنها اهمیت نسبی قائل شوند. اما گجتهای نوظهور یا ارائههای جدید از کالاها، میتوانند برای نمایندگان فروش پیچیده و ...
ادامه متن »تدریس مدیریت بازاریابی
تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی
ادامه متن »کنفرانس توزیع و پخش مویرگی
کنفرانس توزیع و پخش مویرگی برج میلاد تهران سخنران علی خویه
ادامه متن »بازاریابی و فروش مواد غذایی
Marketing and sale of food بازاریابی و فروش در صنعت مواد غذایی علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی، فروش، برندسازی، مدیریت، اصول و فنون مذاکره، CRM و مشتری مداری
ادامه متن »چگونه کسب و کاری توسعه می یابد؟
هر شرکتی قطعا می تواند وضعیتی بهتر از وضعیت کنونی خود داشته باشد و برای این موفقیت هیچ فرمول پیچیده ای نیاز نیست که بدانید یا حتی نیاز به پیاده سازی فرآیندی به غیر از فرآیندهای جاری شما نیست، در واقع استفاده بهتر از امکانات و منابع تان شما را به این مهم می رساند. ولی چگونه می توانید از امکانات و منابع تان بهتر استفاده کنید؟ ۱- تمرکز بسیاری بر این باورند که با کوشش بسیار می توان یک کار را بهتر انجام داد، البته این نظریه می تواند درست باشد ولی هزینه زیادی را به سازمان تحمیل می ...
ادامه متن »تولید تکنولوژی با استراتژی
استراتژی های تولید روزبه روز در حال تغییر است و شاید تا چند ماه پس از مطالعه این یادداشت، استراتژی ها تا حد زیادی متفاوت شده باشد، اما به هرحال خطوط منسجمی وجود دارد که می تواند خط اصلی موفقیت در این خصوص باشد. جالب اینجاست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اتفاقا این شرکت های قدیمی تر هستند که به عنوان ستارگان بخش صنعتی دوباره ظهور می کنند و برخلاف کشور ما که بسیاری از شرکت های قدیمی دچار ورشکستگی و از چرخه رقابت خارج شده اند، آنها بار دیگر افسار بازار را در دست گرفته ...
ادامه متن »بزرگ ترین اشتباه های فروش
کتاب بر هم زدن معامله ی فروش ((KILLING THE SALE همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، تان دانکن ده اشتباه بزرگ را در هنگام فروش توسط فروشنده توضیح می دهد. این کتاب توسط محمد ابراهیم گوهریان و مریم میرجمالی به فارسی ترجمه شده است. تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش : «تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش » در اصطلاح استفاده کردن از محرک های بیرونی است. نظیر: کتاب های موفقیت نوارها فیلم های ویدئویی سمینارها و محرک هایی از این قبیل تا انرژی بگیرید و اشتیاق خود را برای فروش حفظ کنید. بزرگ ترین ...
ادامه متن »مدیریت زنجیره تامین
مدیریت زنجیره تامین : در رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضر باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشتری دردسترس وی قرارداد. خواست مشتری برکیفیت بالا و خدمت رسانی سریع موجب افزایش فشارهایی شده است که قبلا وجود نداشته است، در نتیجه شرکتها بیش از این نمی توانند به تنهایی از عهده تمامی کارها برآیند. در بازار رقابتی موجود، بنگاه های اقتصادی و تولیدی علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلی، خود را به مدیریت و نظارت بر منابع و ارکان مرتبط خارج از سازمان نیازمند یافته اند. لذا امروزه مدیریت زنجیره تامین به عنوان یکی از مبانی ...
ادامه متن »دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک
سرفصل های دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک مدرس: علی خویه تکنیک ها و مهارت های برخورد با مشتریان ناراضی تکنیک ها مهارت های تحویل اجناس به مشتریان مهارت های برخورد با مشتریان حین توزیع نکات مهم اخلاقی و رفتاری در لجستیک نکات مهم اخلاقی و رفتاری در حین توزیع و فروش محصولات به انواع مشتریان آشنایی با انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها مهارت های یک موزع حرفه ای مهارت های یک راننده حرفه ای در شرکت های پخش و توزیع مهارت های یک سرپرست توزیع و پخش و لجستیک آشنایی با تکنیک های توزیع و ...
ادامه متن »سامانه برنامه ریزی منابع سازمان
سامانه برنامه ریزی منابع سازمان ((ENTERPRISE RESOURCE PLANNING امروزه مدیران جهت اداره کارآمد و بهره گیری موثرازمنابع یک سازمان نیازمند برنامه ریزی هستند.سازمانها امروزه در جهت جهانی شدن رقابت می کنند.تغییرات و پیچیدگی فعالیت های کسب و کاروافزایش رقابت باعث شده تا ازآخرین فناوری اطلاعات تحت عنوان ERP درزمینه فعالیت سازمانها با هدف اعمال مدیریت یکپارچه برمنابع سازمان وایجاد ارتباط بهتر بین اجزای مختلف یک سازمان وساختاری قابل اعتماد و اطمینان؛استفاده گردد. تاریخچه ERP : ازاوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی،ظهور نرم افزارهای یکپارچه ای تحت عنوان ERPبا هدف استفاده در سازمانهای بزرگ،توسعه زیادی پیدا کردند این نرم افزارها سیستمهای ...
ادامه متن »