پژوهشگاه صنعت نفت کشور. در بین مدیران ارشد پتروشیمی و صنعت نفت کشور.
ادامه متن »سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری
شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques
ادامه متن »بررسی مهارت های مذاکره ی شما در آکادمی مذاکره
آکادمی بازاریابی فروش و مذاکره آماده دریافت فیلم های مذاکره شما می باشد این فیلم های پس از دریافت توسط داوران آکادمی مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار گرفته سپس از بهترین مذاکره کنندگان برای شرکت در مسابقات مذاکره و فروش درهمایش های سالیانه دعوت به عمل می آید در ضمن به شرکت کنندگان بر اساس توانایی آنها در فروش و مذاکره ستاره اهدا می گردد نمونه فیلم های ارسالی از دانشجویان کارگاه های مذاکره و فروش و بازاریابی علاقمندان می توانند جلسه مدیریتی پرزنتی بازاریابی فروش یا مذاکره یا جلسات دیگر خود را به شکل تصویری ضبط و ارسال ...
ادامه متن »چرا با وجود سخنرانی خوب از نتیجه جلسه راضی نیستید؟
مدیریت یعنی ایجاد ارتباط. خوب یا بد، مدیران ارشد همواره جلوی چشم هستند. این مدیران چه در جلسهای تک نفره باشند و چه برای جمعیتی هزار نفره سخنرانی کنند، پیامهایی غیرکلامی به مخاطب میفرستند که نظرات کارمندان را در مورد اعتبار آنها شکل میدهد. مدیران باتجربه و الهامبخش طوری آموزش دیدهاند که ارتباطات رهبری خود را به شیوههایی دارای اهمیت مدیریت میکنند. اما تلاش آنها برای ایجاد ارتباط موثر میتواند با کوچکترین ژستهای غیرکلامی مثل شیوه نشستن آنها در یک جلسه کاری یا طرز ایستادن پشت تریبون سخنرانی، نقش بر آب شود. وقتی برای یک جلسه مهم آماده ...
ادامه متن »اصول مذاکره
سوال پرسیدن بهتر از حرف زدن است در هر مذاکرهای، ما معمولاً دوست داریم زیاد حرف بزنیم. خواستههای خودمان را بگوییم. استدلالهای خودمان را مطرح کنیم. گلهها و شکایتهایمان از طرف مقابل را بگوییم و به هر حال، به هر شیوهای، از همان وقت کوتاه گفتگو هم برای مطرح کردن بیشتر و بهتر خودمان و افکارمان استفاده کنیم. واقعیت این است که «خوب گوش دادن» برای انسانها، سختتر از «خوب حرفزدن» است. کسی که گوش میدهد، باید تمام ذهن خود را متمرکز کند، باید تلاش کند کمتر قضاوت کند و بیشتر شنونده باشد و کارهای سخت دیگری که عادت بسیاری ...
ادامه متن »چند توصیه برای مذاکره موفق
اصول مذاکره: چند توصیه برای مذاکره موفق (قسمت ۱) در سمینار پیامها در مذاکره، با هدف یکسانسازی سطح اطلاعات اولیه شرکتکنندگان، مجموعهای از قوانین اولیه مذاکره، در قالب جزوهای مکتوب، به شرکتکنندگان ارائه شد که در اینجا برای کاربران متمم ارائه میشود. بخشهای مختلفی از این نوشته، تا کنون در قالب «قوانین مذاکره» در مجله موفقیت منتشر شده است. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشیم که هیچ قانون مطلقی در مذاکره وجود ندارد. به عبارتی باید به یاد داشته باشیم که تمام قوانین مذاکره قوانین «مرتبه دو» هستند. به معنای اینکه مطلق نیستند اما در مجموع رعایت ...
ادامه متن »اصول فنون مذاکره
مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست. انسان موجودی است اجتماعی. لازمه زندگی اجتماعی داشتن ارتباط و زیستن با دیگران است. علت نیاز به ارتباط و زیستن با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، خارج از وجود وی، برای بقای نسل، ادامه حیات، امنیت، تامین معاش، آسایش زندگی، رفاه اقتصادی، افزایش آگاهی، رفاه اجتماعی، بالا بردن سطح زندگی و برخورداری از دستاوردهای ناشی از کار، تخصص و پیشرفت های علمی و تکنولوژی دیگران به وسیله اشخاص دیگر تامین و برطرف می شود. این نوع زندگی از کوچک ترین واحد ...
ادامه متن »دوره تخصصی فن بیان
اصول فن بیان حرفه ای اصول زبان مکتوب وملفوظ(شنیداری) انواع صدای خانمها و آقایان شناسایی نوع صدای حاضرین در دوره و ارائه تکنیک بهبود آن تکنیک های زیبا سخن و کلام تکنیک ها جلوگیری از نفس نفس زدن در گفتگوها و سخنرانی ها اصول رفع ایرادهای گفتاری در افراد ویژگی های یک سخنران وسخنور حرفه ای ویک فروشنده خوش گفتار تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره کاربردهای اصول و فنون مذاکره روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات انواع مذاکره روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره کنندگان آشنایی با شیوه های فریب گونه ...
ادامه متن »اصول وفنون مهارتهای گفتاری
کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن کاربردهای اصول و فنون مذاکره روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات انواع مذاکره روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره کنندگان آشنایی با شیوه های فریب گونه و حیله های مذاکره کنندگان نا حرفه ای روش های وصول مطالبات اثربخش به صورت علمی و عملی روش های وصل مطالبات غیر علمی نحوه مذاکره با مشتریان ناراضی تاکتیک های و تکنیک ها و استراتژی های مذاکره ابزارهای وصول مطالبات محیط مذاکره در وصول مطالبات فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس ...
ادامه متن »اصول وفنون فن بیان در مذاکرات ، فضای کسب و کار
کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس و مدیریت آن چگونگی شروع یک مکالمه ساده محیط مذاکره فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم مذاکره سخت و تهاجمی مذاکرات به روش علمی پیشرفته : ارکان مذاکره علمی جهتگیری مذاکرات علمی عناصر اصلی روی میز مذاکره تدابیر اضا کننده نیازها و خواستهها تدابیر متوقف کننده نیازها و خواستهها روانشناسی مذاکره رفتار شناسی در مذاکره زبان بدن اصول ارتباطات حرفه ای در ...
ادامه متن »