به نام او که هستی از اوست اکشن پلن سازمان مهندسی فروش نیکان سازه تدوین و اجرا: دکتر علی خویه ۲ مرداد ۱۴۰۲ فهرست: هدف کیفی: ۱ هدف کمی: ۱ فرایند و روش کار: ۱ طرح ها و پلن های بازاریابی پروژه های نیکان سازه: ۲ بودجه مورد نیاز: ۳ هدف کیفی: استقرار سازمان مهندسی فروش املاک نیکان سازه به شکل علمی و اجرایی هدف کمی: فروش ماهیانه ۱۰۰۰ متر در فاز اول دو ماهه اول و ۲۰۰۰ متر ماهیانه در فاز دوم دو ماه دوم و ۵۰۰۰ متر ماهیانه در فاز سوم سه ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه
دانلود کتاب بازاریابی خدمات علی خویه مشاور و مدرس دوره های بازاریابی خدمات سرویس مارکتینگ http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AAkhooyeh.ir_.pdf علی خویه مدرس دانشگاه با ۲۱ سال تجربه اجرایی مولف و مترجم ۱۴ کتاب تخصصی کاربردی www.khooyeh.ir www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ صفحه اینستاگرام Khooyeh.ir در فرهنگ لغت آکسفورد “کیفیت به عنوان درجه مناسب بودن یا ارزش” تعریف شده است. در بحث مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت به معنی برآوردن خواستههای تصریحی یا صنعتی مشتریان به طور کامل ذکر شده است. در اینجا بهبود کیفیت مستمر، یک سفر است نه یک مقصد. آنچه مهم است برقراری رابطه متناظر میان کیفیت ورضایت مندی مشتریان است. به عبارت دیگر اگر ...
ادامه متن »دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی
بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...
ادامه متن »برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه
فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...
ادامه متن »روش ها و تکنیک های وصول مطالبات و معوقات
نقش CRM در بازاریابی بانک ها
به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، نو آوری و بعد مالی در تعیین عملکرد بازاریابی تعیین می شود و در ادامه CRM بعنوان مدلی ...
ادامه متن »ارزیابی عملکرد بازاریابی بانک های خصوصی و دولتی
نیاز روز افزون مردم به خدمات بانکی به علل مختلف از جمله گسترش شهرها ، ناامن بودن حمل پول ، تسریع در کار ، لزوم کنترل موجودی و پرداخت ها از یک طرف و همچنین لزوم برآورده نمودن انتظارات مردم، نگهداری مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید ، از طرف دیگر ، موجب اهمیت وظیفه بازاریابی در بانک ها شده است .دلایل اهمیت بازاریابی بانک ها را می توان عمدتا به شرح ذیل دانست : رقابت در حال افزایش بانک ها ، نیاز به آگاهی و اطلاع از خدمات بانک ، گسترش شهرها و لزوم پوشش گسترده مخاطبین ، انعکاس ...
ادامه متن »وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی
ارزیابی عملکرد بازاریابی از دیدگاه مدیریت ارتباط مشتری و ایجاد وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، ...
ادامه متن »بازاریابی ازدیدگاه مدیریت ارتباط مشتری CRM
به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیربنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، نو آوری وبعد مالی در تعیین عملکرد بازاریابی تعیین می شود و در ادامه CRM بعنوان مدلی مشتری مدار ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات بانکی
بازاریابی یک جزء کلیدی در کسب و کار های امروز است . مفاهیم و روشهای بازاریابی، متناسب با توسعه و گسترش کسب و کارها و تکنولوژی در حال تغییر و بهبود است. اقدامات حوزه بازاریابی امکان پایداری و بقای سازمان ها و همچنین توسعه آنها را فراهم می نماید و بدون اقدامات این بخش تداوم حیات آنها به مخاطره می افتد. در عین حال فعالیت های بازاریابی برای کالاها و خدمات از اصول ثابتی پیروی می کنند اما به لحاظ ویژگی های خاص خدمات لازم است روش های خاصی برای موفقیت در کار بازاریابی آنها مورد استفاده قرار داد. در ...
ادامه متن »