به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی، متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...
ادامه متن »آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش
معرفی خدمات آکادمی فروش دکتر فروش مدرسه فروش ایران دکتر علی خویه آکادمی فروش دکتر فروش (مدرسه فروش ایران) تحت مدیریت دکتر علی خویه، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزه آموزش، مشاوره و اجرای پروژههای فروش و بازاریابی در ایران شناخته میشود. این آکادمی با بیش از یک دهه تجربه، خدمات جامعی را به سازمانها، کسبوکارهای کوچک و متوسط (SME)، استارتآپها و افراد حرفهای ارائه میدهد. در این متن، به بررسی دقیق و جامع خدمات این آکادمی میپردازیم. مقدمه در دنیای رقابتی امروز، فروش موتور محرکه هر کسبوکاری است. با این حال، بسیاری از سازمانها به دلیل ناآگاهی ...
ادامه متن »برگزاری دوره های آموزشی در شرکت ملی گاز ایران
بازاریابی صنعتی چیست؟
بازاریابی صنعتی چیست؟ بازاریابی صنعتی که به آنBusiness to Business Marketing یا Organizational Marketing یاBusiness Marketing نیز گفته می شود، بارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان های کسب و کار. سازمان های صنعتی، کالاها و خدمات را به منظور تأمین اهدافی چون تولید کالاها و خدمات ، کسب سود، کاهش هزینه ها و غیره خریداری می کنند. برعکس بازاریابی محصولات مصرفی عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها. نکته مهم در بازاریابی کسب و کار عبارتست از ایجاد ارزش برای سازمان های خریدار از طریق کالاها و ...
ادامه متن »