مشاور یا مدیر؟ drkhooyeh.ir پرسش های اساسی و کلیدی درباره مشاور و مدیر. منبع کتاب مشاور مدیریت تالیف گردآوری و ترجمه: دکتر علی خویه چرا شرکت های موفق هم مدیر دارند هم مشاور؟ فرق مدیر و مشاور چیست؟ چرا در یک شرکت یک مدیر نمی تواند نقش مشاور داشته باشد؟ چرا بنیانگذاران کسب و کارهای بزرگ و موفق توصیه می کنند هیچ وقت از مدیر خود مشاوره نگیرید؟ از مدیر خود به عنوان مشاور استفاده نکنید؟ مگر چه اشکالی دارد در هر موردی از مدیر خود مشاوره بگیریم؟ در چه مواردی از مشاور استفاده کنیم؟ یک مشاور حرفه ای باید ...
ادامه متن »دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ دکتر علی خویه
دوره آموزشی توانمند سازی مدیران ( ویژه مدیران ارشد) گروه صنعتی گلرنگ دکتر علی خویه مدرس و مشاور Khooyeh.ir ردیف نام دوره اساتید سرفصل ها دستاوردهای دوره ۴ آشنایی با مدل تجاری Business model آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir تقویت مهارت و توانایی تهیه و تدوین مدل و کسب وکار آشنایی با الگوی مدل کسب و کار(مدل تفکیک شده ،دنباله داریا متنوع ،چند وجهی، مدل باز) تقویت نگرش دانش و بینش طراحی تدوین BM توانایی طراحی مدل کسب و کار برای فعالیت و یا محصول جدید آشنایی ...
ادامه متن »بازارایابی پارتیزانی بازاریابی چریکی تبلیغات پارتیزانی http://guerrillamarketing.blogfa.com/
ایده بازاریابی چریکی برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه، دکتر علی خویه تاریخ : پنجشنبه بیست و دوم مهر ۱۴۰۰ ۵ ایده بازاریابی چریکی برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است. چرا دکتر علی خویه ۱ چرا دکتر علی خویه ۲ چرا دکتر علی خویه ۳ چرا دکتر علی خویه ۴ چرا دکتر علی خویه ۵ چرا دکتر علی خویه ۶ چرا دکتر علی خویه ۷ چرا دکتر علی خویه ۸ چرا دکتر علی خویه ۹ ...
ادامه متن »۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی منبع: گروه مشاوره مجله فوربس مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکتها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت میتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند ...
ادامه متن »افزایش فروش استاد فروش معلم فروش مدرس فروش
روش های ساده افزایش فروش، تکنیک های افزایش فروش دکتر علی خویه با یافتن راههای افزایش فروش یا جستوجوی بازارهای جدید میتوانید تجارت خود را گسترش دهید. به منظور افزایش فروش شما باید محصولات و یا خدمات جدید ارائه کنید، بازار خود را گسترش دهید، فعالیتهای بازاریابی را افزایش دهید و یا خدمات مشتریان را ارتقا دهید. چنانچه تولیدکننده هستید، این به معنای افزایش عرضه بر مبنای تقاضا است. محصولات و خدمات جدید معرفی کنید برای مشتریانتان طیف وسیعتری از محصولات و خدمات تهیه کنید. باید بازار و تمایل به محصول را بررسی کنید. از مشتریان خود به عنوان ...
ادامه متن »راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان
راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان تکنیک های افزایش فروش فرش و مبلمان مشاوره و آموزش بازاریابی و فروش فرش و مبلمان دکتر علی خویه khooyeh.ir مشاور و مدرس شرکت های معتبر فرش و مبلمان در سطح خاورمیانه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ وبلاگ بازاریابی فروش و برندسازی در صنعت فرش و مبلمان http://carpetmarketing.blogfa.com/ https://carpetmarketing.blog.ir/ پرسش ها: من یک فروشگاه فرش و کف دارم و می خواهم راهی برای جذب مشتری جدید پیدا کنم. باید چکار کنم؟ من در زمینه تولید فرش و قالیچه و پادری فعالیت دارم. چگونه می توانم مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود ...
ادامه متن »مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برندینگ در صنعت مصالح ساختمانی
بازاریابی و فروش مصالح ساختمانی ابزار آلات ساختمانی پنج استراتژی فروش و بازاریابی کاشی و سرامیک درب و پنجره سیمان میلگرد آهن سینک هود شیرآلات و تاسیسات ساختمانی و …. دکتر علی خویه مشاور و مدرس در حوزه بازاریابی فروش و برندینگ در صنعت ساختمان ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مولف و مترجم کتاب بازاریابی و فروش صنعت ساختمان فروش مصالح ساختمانی صنعت گسترده ای است که در هر کشور انجام می شود. اما به دلیل ماهیت گسترده آن ، دلالان در این زمینه تمایل دارند که آرامش داشته باشند و حداقل تلاش را برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان ...
ادامه متن »ویژگیهای لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفهای
ویژگیهای لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفهای مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفهای تأثیر به سزایی در رشد و پیشرفت درآمد مالی یک شرکت و یا حتی یک کسبوکار دارند. میتوان این افراد را جز اصلی کادر یک گروه، شرکت و کسبوکار دانست؛ چراکه با فروش بیشتر محصولات، میتوانند مجموعه را به سوددهی مناسبی برسانند. ویژگیهای مشاوران بازاریابی و فروش یک مشاور بازاریابی خوب، ترکیبی از مهارتهای فن بیان، روانشناسی، شناخت انواع زبانهای بدن، نحوه تجارت مؤثر و توانایی برقراری ارتباطات خوب و تأثیرگذار را باید داشته باشد. برای تبدیلشدن به یک مشاور فروش و بازاریابی حرفهای، باید هم ...
ادامه متن »برخی از دست نوشته ها و مطالب صفحات مجازی علی خویه
خنده تلخ اما واقعی. تحقیقات نشان داده ۴۲ درصد نابودی شرکت ها به خاطر مشکلات و مسائل داخلی است. به خاطر تبانی های رفتاری درونی و داخلی کارکنان و مدیران، به خاطر عدم توجه به قوانین و مقررات داخلی، به خاطر تعارض های مختلف درون واحدی. خود زنی ها و نقش بازی کردن های درون واحدی و غیره Khooyeh.ir به همین دلیل همیشه به شرکت ها و سازمان های کشورمان دو پیشنهاد همیشگی و کلی دارم مثل شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا؛ 🛎اول آموزش همگانی 🛎دوم آموزش همیشگی و مستمر Khooyeh.com به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم. ...
ادامه متن »چراغ خاموش و کم حاشیه
چراغ خاموش و کم حاشیه 🔴گفتم: چرا سراغ من آمدی برای مشاور و دوست داری من به عنوان مربی کوچ ومنتور شما باشم؟ 🔵گفت: دکتر جان شما کم حاشیه و چراغ خاموشی، با بزرگان کار کردی،،؛ در جلسات مشاوره و آموزش، مثل این تازه به دوران رسیده ها، دنبال لایو گرفتن و شلوغ بازی و شانتاژ بازی نیستی؛؛؛ من کسی را به عنوان مربی و مشاور می خواهم که فقط برای خودم باشد نه اینکه در صفحات مجازی دوست و رقیب من متوجه بشن که من چه کسی را برای مربی و منتور گرفتم یا با بازی ها و شومن ...
ادامه متن »