ارجاع، مهمترین کلید فروش ارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک بار این اتفاق برایتان افتاده باشد تا از آن به بعد، همیشه موقع خرید، به فروشنده شک کنید. این اتفاق برای همه مشتریان– دست کم یک بار- افتاده و بنابراین آنها همیشه شکاکند، چه در ایران و چه در هر جای دیگر دنیا.شما باید به مشتری اطمینان بدهید تا این ترس و شک او از بین برود. بنابراین، نحوه صحبت کردن شما و طرز لباس پوشیدنتان اهمیت پیدا می ...
ادامه متن »مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
قانون۲۰/۸۰ مشتری یابی مطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند. پس برای مشتریان بهتر، زمان بیشتری صرف کنید. ارتباط برقرار کنید و به مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید. این کار بسیار آسان و البته مهم است. اما در عین حال همیشه به جذب مشتریان جدید فکر کنید. کار فروش دست کم ۳ مرحله دارد: پیدا کردن مشتری، توضیح دادن به مشتری که چرا خرید از شما بهترین خرید است و بالاخره نهایی سازی ...
ادامه متن »بهترین راه و روش فروش و بازاریابی
بهترین راه بازاریابی آیا میدانستید بهترین راه برای بازاریابی این نیست که محصولات و خدمات شرکت خودتان را «بفروشید»،بلکه اصل مهم، شناساندن آن و برقراری روابط معنادار با مشتریان و بزرگان بازارهای تجاری-تجاری است؟ پیش از فروش به مردمی که نمیشناسید و کسانی که احتمالا صحبتهای شما را به واسطه دیگر نفرات میشنوند توجه کنید. باید بیشترین تلاشتان را داشته باشید برای اینکه زمان و انرژیتان را برای ایجاد رابطهای بسیار خوب با تعدادی از مشتریان تان سرمایهگذاری کنید. به گفته مکسول استینسون، کارشناس بازاریابی، «بهترین روابط تجاری تنها شامل مشتریانی نمیشود که کالایی به آنها «فروختهاید»، بلکه زمانی رابطه تجاری ...
ادامه متن »دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی فروش برند
حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی – مفهوم ویزیتوری و جایگاه آن در بازاریابی – مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار ویزیتور – اصول ویزیتوری – اصول و روشهای توانمندسازی ویزیتور ارتقای بینش – مدیریت تغییر – مدیریت استرس – تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر و مثبت اندیشی ارتقای مهارت – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای – مهارتهای انگیزه در ویزیتورها و روش های آن – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن – مهارتهای ایجاد هماهنگی در وزیتورها – مهارتهای نظارت و کنترل موثر ...
ادامه متن »دوره های بازاریابی و مدیریت فروش
بازاریابی و مدیریت فروش مهندسی بازار و بازاریابی تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند بازاریابی املاک و مستغلات تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک اصول و روش های نامه نگاری و ...
ادامه متن »اصول موفقیت در بازاریابی شبکههای اجتماعی
این روزها استفاده از شبکههای اجتماعی برای شرکتها و برندها به امری متداول بدل شده است، اما کمتر کسی هست که در این زمینه اطلاعات کافی و علمی برای استفاده هرچه بهتر و کسب بازدهی عالی از طریق بازاریابی آنلاین داشته باشد. برای موفقیت در بازاریابی شبکههای اجتماعی مثل هر زمینه کاری دیگری باید با اصول و قانونهای موفقیت آن آشنا باشید تا بتوانید به بهترین شکل استراتژی بازاریابی آنلاین خود را در آن به اجرا بگذارید. در ادامه با ۱۰ قانون طلایی برای موفقیت در بازاریابی شبکههای اجتماعی با ما همراه باشید. ۱- قانون گوش دادن: برای موفقیت در ...
ادامه متن »محصولات جدید را چگونه وارد بازار کنم؟
سوال: تا به امروز بهدلیل اینکه در بازار شناخته شده بودیم و اکثر مشتریان ما را بهعنوان یک تولیدکننده با کیفیت میشناختند، بازار بسیار خوبی داشتیم و محصولات جدیدی هم هر بار بر حسب صلاحدید و درک خودمان از بازار به سبد محصولاتمان اضافه کردهایم اما در حال حاضر با توسعه سبد محصولات از یکسو و ورود تازهواردان به این صنعت از سوی دیگر، با چالش بزرگی در فروش محصولات خودمان مواجه شدهایم. میدانیم که بازارهای جدیدی میتوانیم هم با محصولات قبلی و هم با محصولات جدید به دست آوریم اما با توجه به ناشناخته بودن برند ما در این ...
ادامه متن »۵ راه افزایش فروش در کوتاه مدت
پنج راز برای فروش بیشتر فروش نه فقط در مورد تلاش است نه فقط در مورد نتایج. کارآفرینان زیادی وجود دارند که به جای اینکه واقعاً به دنبال مشتریان بروند، وقت خود را با مشغلههای کاری پر میکنند. در اینجا پنج روش برای قرار دادن خود در مسیری به سمت فروش موفق به شما معرفی میگردند. در اقتصاد جدید فروش پادشاهی میکند. موفقیت شما به وسیله قابلیت شما برای ایجاد درآمد و نه تنها فروش محصولات و خدمات خود بلکه خودتان مشخص میشود. بیاد داشته باشید که شما در کسب و کار مردم هستید. بسیاری از فروشندگان در اینکه چه ...
ادامه متن »قوانین جدید بازاریابی
قوانین جدید بازاریابی اگر در مورد بازاریابی همانطور که بیست یا حتی ده سال پیش فکر میشد فکر میکنید، باید گفت که سخت در اشتباه هستید. دلیل این امر ساده است، قوانینی که امروز کار میکند مخالف چیزی است که در گذشته کار میکرده است. قوانین قدیمی آنچه در پی میآید، قوانین بازاریابی است که در بیشتر دروس کسبوکار مطرح میشوند و درون بیشتر شرکتها رایج هستند (که بسیاری از این شرکتها در حال دست و پا زدن برای بقا هستند). • گام ۱٫ محصولی را ایجاد کنید که برای تعداد زیادی از مشتریان یا خریداران جذاب باشد. • گام ...
ادامه متن »هوش تجاری برای فروش ، توزیع و بازاریابی
برای پیروزی در بازار و حفظ مشتریان در دنیای کسب و کار رقابتی امروز، باید به فکر ایجاد یک فرایند خرید یکپارچه بود. بازاریابی، فروش و توزیع باید همگام برای برآورده کردن نیاز مشتری و ارائه محصولات و خدمات باشد تا در زمانی که مشتری آماده خرید است محصول مورد نیاز را در اختیارش بگذارند. هوش تجاری برای فروش: هوش تجاری برای عملکرد فروش می تواند به مدیران فروش و نمایندگان آنها اطلاعات تحلیلی مناسبی در رابطه با محصول، نوسانات قیمت، مشتریان، جمعیت شناسی مشتریان، مناطق و تیم های فروش را آماده نماید. این اطلاعات می تواند به همراه جزئیاتی از ...
ادامه متن »