خلاصه: تولید بدون فروش یعنی آشغال ! کمی بی رحمانه است اما تمام تولید کنندگانی که با انبار کالای تولید شده ی خود متحیر و خسته زمان را طی میکنند کم کم این جمله را باور میکنند . برای فروش باید وارد حیطه ی جدیدی از کار شد که کاملا با تولید متفاوت است . در زیر نکته های جالب و کلیدی از فروش خواهید خواند نکات مهم و کلیدی در مورد فروش آسان: ۱٫ فرآیند بازاریابی و فروش همچون رشد یک نهال آرام و همیشگی است. روشی تحت عنوان فروش برق آسا نداریم. موارد استثنا و فروشهای شانسی را ...
ادامه متن »تکنیکهای فروش حرفهای
تکنیکهای فروش حرفهای شاید تاکنون به کتابی در حوزه فروش نیز نگاهی انداختهاید ولی نهایتا آن را کاربردی نیافتهاید. اما اگر این کار را انجام ندادهاید، چیزی از دست ندادهاید ، زیرا محتوای کتابهای فروش یا بسیار قدیمی هستند و یا اصلا کاربردی نیستند. حالا شمای فروشنده و یا مشاور که این کتاب را میخوانید ، حتما اطلاعات جدیدی دریافت نمینمایید. کتابی خویی است که موجب تغییر نگرش در فروش سازمان شما گردد. برای مثال پیشتر طی مقالهای با مثال و تفضیل بیان نمودیم که برخی مدرسین حوزه فروش هنوز تکنیکهای فروش منسوخشده دهه ۸۰ را در کلاسهای خود آموزش میدهند. برای ...
ادامه متن »نکات مهم در بازاریابی
نکاتی در خصوص بازاریابی اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند، محصولاتی را تولید و به بازار مصرف ارایه نماید که از بالاترین ارزش برخوردار باشند و قیمت گذاری، توزیع، ترویج و تبلیغ را به روشی کارساز انجام دهد، به طور حتم محصولات به راحتی به فروش خواهند رفت. بنابراین فروش و تبلیغ، تنها بخشی هستند از معجون بازاریابی. معجون به معنی مجموعه ای از ابزار و وسایل بازاریابی که با هم بر روی بازار اثر میگذارند. بنابراین میتوان بازاریابی را نوعی فرایند اجتماعی و مدیریتی دانست که به وسیله آن افراد و گروهها فارغ از مرزبندیهای رایج جغرافیایی ...
ادامه متن »کانال تلگرام صاحبان فروشگاه ها و پرسنل و کارکنان مجتمع ها تجاری
کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری لینک عضویت: https://telegram.me/drmall مخصوص فروشگاه داران، مدیران و پرسنل فروشگاه ها مراکز خرید لوازم خانگی، مراکز خرید پوشاک، لباس، مانتو، کیف و کفش، فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فروشگاه لپ تاپ و موبایل، فروشگاه لوازم جانبی خوردو، فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه لوازم برقی، فروشگاه تلویزیون LCD LED، فروشگاه میز تلویزیون، فروشگاه، فروشگاه لوازم پلاستیک، فروشگاه مانتو و پوشاک زنانه، فروشگاه کت و شلواز، فروشگاه لوازم آشپزخانه ، فروشگاه جهیزیه، فروشگاه سیسمونی ...
ادامه متن »ویژگی های یک فروشنده حرفهای
فروشندگی حرفهای ، امری ضروری و مایه حیات هر شرکتی است که از طریق فروش و فروشندگی ، کسب درامد مینماید. فروشندگی حرفهای موجب موفق شرکت خواهد شد اگر فروشندگان سازمان نه فقط در حرف بلکه در عمل نیز حرفهای باشند. اما چگونه باید عمل یک فروشنده را مورد قضاوت قرارداد ؟ چگونه میتوان یک فروشنده را حرفهای و یا یک نیروی فروش متوسط یا ضعیف نامید ؟ شش خصیصه یک فروشنده حرفهای ۱- آگاهی از مشخصات محصولات یکی از مشکلاتی که در بسیاری از شرکتها در زمان آموزش فروشندگی حرفهای و یا مشاوره فروش با آن مواجه ...
ادامه متن »فروش حرفه ای
بخش دوم ۵٫ بهطور منظم و صادقانه، نتایج بهدست آمده را اندازه گیری کنید. معمولا فروشندگان معمولی، تحمل حقایق را ندارند. آنها از اینکه نتایج عملکرد کاری ماه گذشته خود را مرور کنند به شدت طفره میروند، مگر آنکه در آن ماه عملکرد فروش خوبی داشته باشند! اما فروشندگان فوق حرفهای به خوبی میدانند که راز موفقیت فروش در مرور اعداد –چه خوب و چه بد-است، چرا که اعداد همیشه چیزی برای یادگیری در درون خود دارند. فروش شما صعودی است؟ این خیلی خوب است. اکنون باید کاری کنید که این عملکرد را حفظ کنید و آن را توسعه دهید. ...
ادامه متن »روش های افزایش فروش pdf
کتاب الکترونیک راه های افزایش فروش و فروش موفق دانلود کتاب۸۷ راه فروش موفق .
ادامه متن »اشتباهات بازاریابی و فروش
هفت باور غلط در مورد فروش و بازاریابی با وجود اینکه فروش و بازاریابی در سالهای اخیر از نظر علمی پیشرفت زیادی داشتهاند اما هنوز هم باورهای غلطی در بین فروشندگان و بازاریابان وجود دارد که باعث میشود نتوانند به اهداف موردنظر خود و شرکتشان دست یابند. در ادامه به تعدادی از این باورهای غلط اشاره شده است: ۱٫ قیمت اصلیترین فاکتور افراد برای گرفتن تصمیم خرید است هرگز نمیتوان این واقعیت را که قیمت یک عامل مؤثر در همهی تصمیمات خرید مشتریان است، رد کرد اما اگر بتوانید ذهن مشتریان را به سمت ارزش محصول خود ببرید دیگر ...
ادامه متن »روش های عملی جذب مشتری
چرا مشتریان از دیگران خرید میکنند نه از شما؟ چرا مشتریان از شما خرید نمیکنند؟ این پرسش به ظاهر ساده، پاسخهای دشواری دارد. اثر حاضر بدون کمترین حاشیه، این پرسش را با ۵ دلیل پاسخ میدهد. البته دلایل فراوان دیگری نیز دارد که این اثر به دلیل اختصارگزینی، به آن دلایل نپرداخته است. برخی از دلایل بر این موضوع تأکید ورزیدهاند که مشتری از منافعی که با خرید کالای شما به دست میآورد، آگاه نیست. پس وظیفهی شما است که این منافع را برای مشتری برشمارید. گاه مشتری از این منافع کاملاً آگاه است، اما کالای شما در دسترس ...
ادامه متن »چرا مشتری از من خرید نمی کند؟
برخلاف موردی که مشتری امکان خرید ندارد، در این مورد مشتری اجازه و قدرت خرید دارد، اما نمیخواهد از آن استفاده کند. در مجموع، من با افراد دودل و مردد میترسم که معامله کنم. بخشی از وجودم از من میخواهد که روی میز خم شوم، یقه آنها را بگیرم و فریاد بزنم: «آنچه من از شما میخواهم چیز پیچیدهای نیست، علم فضایی نیست، فقط تصمیم بگیر و خریدت را انجام بده!» خوشبختانه در طول دوره شغلیام که سالهای زیادی از آن میگذرد، هرگز این کار را نکردهام. در عوض، یاد گرفتهام که عصبانیتم را پنهان کنم و فقط به این ...
ادامه متن »