پخش و توزیع مویرگی

موزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،
راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع
mooyragi.ir
09122991608
Www.marketingdoctor.ir

۵اصل مهم بازاریابی

بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

اکثر بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، از عدم موفقیت خود شکوه دارند. در برخی از موارد هم فرآیند به گونه‌ای است که به ماهیت بازاریابی محتوا به دیده شک و تردید نگریسته می‌شود. اما این پرسش مطرح است که اگر بازاریابی محتوا شیوه‌ای است نوین و توسعه یافته به طوری که بیش از ۹۰ درصد صاحبان کسب‌وکار از آن استفاده می‌کنند، چرا برخی آن را شیوه‌ای بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند؟ آن‌طور که مشخص است، این روش از بازاریابی، شیوه‌ای نیست که در همه جا شکست خورده باشد. این تحلیل افراد بوده که آن را روشی ناکارآمد جلوه ...

ادامه متن »

سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques

ادامه متن »

نیاز مدیران به درک ارزش‌های فرهنگی نمایندگان فروش

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد کارمندانی که محصولات نوآورانه را ارائه می‌دهند، مسوولیت خطیری به عهده دارند؛ اما این کارمندان می‌توانند توسط مدیران‌شان تشویق شوند و این تشویق انگیزه‌های آنها را برای رسیدن به موفقیت افزایش می‌دهد. مشاهده محصولات نوآورانه آنها در قفسه فروشگاه‌ها، یک اولویت مهم و یک استراتژی کلیدی رشد برای بسیاری از شرکت‌ها است. اما تجاری کردن این محصولات نوآورانه به هیچ‌وجه آسان نیست. فروش محصولات ثابت آسان است؛ چرا که مصرف‌کنندگان با آنها آشنایی دارند و می‌توانند نسبت به آنها اهمیت نسبی قائل شوند. اما گجت‌های نوظهور یا ارائه‌های جدید از کالاها، می‌توانند برای نمایندگان فروش پیچیده و ...

ادامه متن »

تدریس مدیریت بازاریابی

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران - دانشجویان ارشد و دکتری

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران  دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی  

ادامه متن »

کنفرانس توزیع و پخش مویرگی

کنفرانس توزیع و پخش مویرگی برج میلاد تهران سخنران علی خویه  

ادامه متن »

بازاریابی و فروش مواد غذایی

بازاریابی و فروش، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاور فروش، اصول و فنون مذاکره

Marketing and sale of food بازاریابی و فروش در صنعت مواد غذایی علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی، فروش، برندسازی، مدیریت، اصول و فنون مذاکره، CRM و مشتری مداری

ادامه متن »

چگونه کسب و کاری توسعه می یابد؟

هر شرکتی قطعا می تواند وضعیتی بهتر از وضعیت کنونی خود داشته باشد و برای این موفقیت هیچ فرمول پیچیده ای نیاز نیست که بدانید یا حتی نیاز به پیاده سازی فرآیندی به غیر از فرآیندهای جاری شما نیست، در واقع استفاده بهتر از امکانات و منابع تان شما را به این مهم می رساند. ولی چگونه می توانید از امکانات و منابع تان بهتر استفاده کنید؟ ۱- تمرکز بسیاری بر این باورند که با کوشش بسیار می توان یک کار را بهتر انجام داد، البته این نظریه می تواند درست باشد ولی هزینه زیادی را به سازمان تحمیل می ...

ادامه متن »

تولید تکنولوژی با استراتژی

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

استراتژی های تولید روزبه روز در حال تغییر است و شاید تا چند ماه پس از مطالعه این یادداشت، استراتژی ها تا حد زیادی متفاوت شده باشد، اما به هرحال خطوط منسجمی وجود دارد که می تواند خط اصلی موفقیت در این خصوص باشد. جالب اینجاست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اتفاقا این شرکت های قدیمی تر هستند که به عنوان ستارگان بخش صنعتی دوباره ظهور می کنند و برخلاف کشور ما که بسیاری از شرکت های قدیمی دچار ورشکستگی و از چرخه رقابت خارج شده اند، آنها بار دیگر افسار بازار را در دست گرفته ...

ادامه متن »

بزرگ ترین اشتباه های فروش

کتاب بر هم زدن معامله ی فروش ((KILLING THE SALE همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، تان دانکن ده اشتباه بزرگ را در هنگام فروش توسط فروشنده توضیح می دهد. این کتاب توسط محمد ابراهیم گوهریان و مریم میرجمالی به فارسی ترجمه شده است. تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش : «تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش » در اصطلاح استفاده کردن از محرک های بیرونی است. نظیر: کتاب های موفقیت نوارها فیلم های ویدئویی سمینارها و  محرک هایی از این قبیل تا انرژی بگیرید و اشتیاق خود را برای فروش حفظ کنید. بزرگ ترین ...

ادامه متن »

مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین : در رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضر باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشتری دردسترس وی قرارداد. خواست مشتری برکیفیت بالا و خدمت رسانی سریع موجب افزایش فشارهایی شده است که قبلا وجود نداشته است، در نتیجه شرکتها بیش از این نمی توانند به تنهایی از عهده تمامی کارها برآیند. در بازار رقابتی موجود، بنگاه های اقتصادی و تولیدی علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلی، خود را به مدیریت و نظارت بر منابع و ارکان مرتبط خارج از سازمان نیازمند یافته اند. لذا امروزه مدیریت زنجیره تامین به عنوان یکی از مبانی ...

ادامه متن »