برند سازی کالا

برند سازی کالا

کتاب مدیریت و مهندسی برند دکتر علی خویه و همکاران

کتاب مدیریت و مهندسی برند دکتر علی خویه و همکاران

کتاب مدیریت و مهندسی برند دکتر علی خویه و همکاران  amirhossein khooye  مشاور فروش ، مشاور بازاریابی، مشاور برند، تبلیغات و مذاکره, آموزش مذاکره, آموزش مذاکره تجاری, استخدام نیروی انسانی کارآمد, استراتژی های افزایش فروش, افزایش فروش فروشگاه ها, افزایش کارایی و اثربخشی سازمان, انواع برندسازی, برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند (Planning & Brand Strategy), برنامه ی شرکت پخش, برند – برندسازی – برندینگ, برند brand, برند حرفه ای, برند سازی, برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندسازی, برندسازی بهتر, برندسازی محصول, برندسازی و افزایش فروش, برندسازی و مدیریت برند, برندینگ, مدیریت برند, مشاور برند brand, مشاوره مدرس برندینگ, مقالات برند کتاب “مدیریت نام و نشان تجاری (مهندسی برند)، سبک‌ها و تکنیک‌های برندسازی” تألیف علی خویه و فهیمه احمدی، یکی از منابع جامع و کاربردی در حوزه برندینگ، ...

ادامه متن »

۱۵۰ تکنیک بازاریابی فروش دکتر علی خویه

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه  دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir  مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir   ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی،  متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...

ادامه متن »

🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) اثر دکتر علی خویه و فهمیه احمدی انتشارات دیباگران تهران

🟢کلینیک مدیریت برند انجمن برند دکتر برند سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در کلینیک مدیریت برند انجمن برند بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید. http://anjomanbrand.ir http://brandfa.blogfa.com ✅صفحه اینستاگرام ...

ادامه متن »

چرا برندها برندند؟

چرا برندها برندند؟ سلسله مطالب دکتر علی خویه درباره مدیریت برند برندسازی انجمن برند مشاور برند مدرس برند مدرسه برند مشاور برندینگ و برندسازی دکتر برندkhooyeh.ir و دکتر برند branddoctor.ir

سلسله مطالب چرا برندها برندند؟ دکتر علی خویه در صفحه ایستاگرام انجمن برند دکتر علی خویه کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ ———————————————————- . . قدرشناس هستید یا نمک نشناس ؟ چرا برندها برندند؟ . . @drkhooyeh.ir @Khooyeh.ir دکتر برند branddoctor.ir . . . برندها برندند چون قدرشناس هستند نمک نشناس نیستند چون خوش استقبال و خوش بدرقه هستند چون تشکر کردن بلدند چون نمک نشناس نیستند خوبی و محبت را فراموش نمی کنند اتفاقات بد و خطاها باعث از بین رفتن خوبی ها نمی ...

ادامه متن »

دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی مدیریت برند دکتر برند

گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند    مشاور برند     مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست برای ما که فضاهای بین‌المللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بین‌المللی فجر شاید یکی از همان برگ برنده‌هایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانی‌مان را ...

ادامه متن »

مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مدیریت بازاریابی مدیریت فروش مدرس برند مهندسی فروش

باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه خصوصیات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای چیست؟ ویژگی های یک مدرس فروش و بازاریابی خوب و حرفه ای چیست؟ شاید این سوال را خیلی از شما پرسیده باشید یک مدرس و مشاور فروش حرفه ای باید چه خصوصیتی داشته باشد؟ ویژگی های مدرس و مشاور فروش حرفه ای از چهار منظر قابل بررسی است. اول شخصیت مشاور ومدرس فروش، دوم  نگرش و بینش یک مشاور و مدرس فروش، سوم مهارت یک مشاور و مدرس فروش و چهارم دانش یک مشاور و مدرس فروش ...

ادامه متن »

روش های موفق در بازاریابی و فروش کالا

اکثر بنگاه های اقتصادی فعال نظر بر این دارند که بخش فروششان باید جور تمام سازمانشان را بکشد . آیا این نظر در نگاه اول درست است و چقدر این نگاه بر واقعیت منطبق می باشد؟ فروش یک محصول به چند لایه تقسیم می شود که عمده ترین آنها را میتوان اینگونه نام برد : فروش مستقیم : تک سطحی ، میزبانی ( گردهمایی ) فروش اینترنتی : راه اندازی فروشگاه ، استفاده از شبکه های اجتماعی، که اگر دقیقتر بخواهیم نگاه بیندازیم بسته به نوع محصول و مخاطب میتوانیم از هر کدام از رسانه ها استفاده کنیم . اما ...

ادامه متن »

مدیریت بازاریابی و برندسازی در صنعت کاشی و سرامیک سنگ و صنایع ساختمانی دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه بازاریابی برندسازی در صنعت ساختمان کاشی سرامیک دکوراسیون

مروری بر تحقیقات صورت گرفته در حوزه بازاریابی و برندسازی صنعت کاشی و سرامیک دکتر علی خویه، مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی در حوزه کاشی و سرامیک www.khooyeh.com   بازاریابی سنگ تزیینی،کاشی و سرامیک ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در سنگ، کاشی و سرامیک آگوست ۲۱, ۲۰۱۷ ۰ ۱,۴۰۶ بازدید   دانلود سرفصل های دوره ی آموزشی  دوره ی مربوط به فعالان صنعت سنگ تزیینی،کاشی، سرامیک و سایر صنایع تزیینی ساختمان     بررسی اثرات به کارگیری اینترنت بر اثربخشی مدیریت بازاریابی در شرکتهای کاشی و سرامیک ایران اکنون در آستانه هزاره سوم ...

ادامه متن »

دانستنی های برندینگ و برندسازی

مقالات برندینگ برندسازی و بازاریابی در صنعت نساجی و پوشاک برندسازی و بازاریابی برندینگ و برندسازی ارزش ویژه برند، وفاداری نام تجاری و رضایت مصرف کننده مشاور برند و مجری طرح های مهندسی فروش، نام تجاری ، BRAND کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری مولف و مترجم: علی خویه برندسازی در یک کلام : جلب رضایت مشتریان چالش های تعیین نام برند brand name مشکل «برند» در ایران مطالب برند brand مشاور برند، مشاور فروش ...

ادامه متن »

برندسازی بین المللی و تدوین استراتژی برند

برندسازی برندینگ

مفهوم برند را باید در بازاریابی محصول ردیابی کرد جایی که نقش مدیریت برند و برند سازی در آغاز برای خلق تفاوت و ترجیح برای یک کالا/ خدمت در ذهن مشتریان بوده است [۱۵]. شرکتهایی که از استراتژی برندسازی استفاده می کنند، تلاش میکنند تا جنبه های مختلف برند را مدیریت کنند و آن را به استراتژی کسب و کار خود گره بزنند. در این شرکتها در واقع برند، مرجعی استراتژیک است که با جستجوی راهی در بین توانمندی های شرکت و محیط خارجی کسب و کار آن را گسترش می دهد [۱۵] بسیاری از مدیران تمام تلاش بازاریابی خود را ...

ادامه متن »