مدیریت برند

علی خویه

مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفق
نویسنده ی کتاب مرجع ” مدیریت برند”
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

به زودی کتاب دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی دیجیتال منتشر خواهد شد.

به نام خالق هستی   کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) مدیریت شبکه های اجتماعی بازاریابی شبکه های مجازی و اجتماعی برندسازی بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال و رسانه های اجتماعی بازاریابی محتوا و تکنیک های مدرن بازاریابی Digital Marketing Social Media Marketing SEO , SEM ویرایش اول   تهیه گردآوری و ترجمه: گروه آموزش و مشاوره علی خوبه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، با ۱۹ سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی www.khooyeh.ir www.alikhoobeh.ir

ادامه متن »

مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟

مشاور مدیریت کیست؟ کار مشاور مدیریت چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟ مشاورین نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تشخیص و تفکیک لازم را اعمال فرمایند. کار مشاور مدیریت ارایه مشاوره به مدیران ارشد در خصوص انتخاب راه های بهبود کارایی سازمان است. او به مدیران در حوزه های ...

ادامه متن »

چرا آموزش و مشاوره بازاریابی فروش و برند

اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش های سازمانی باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. گروه تخصصی gmas.ir که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش، تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمت گذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ...

ادامه متن »

اهمیت و ضرورت آموزش و مشاوره مدیریت برند بازاریابی و فروش در محل شرکت

برندسازی فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توسط استاد علی خویه با 19 سال تجربه اجرایی

LikeCommentSave ۹۲ likes khooyeh.irوقتی شما مریض می شوید و مشکل جسمی برای شما پیدا می شود پیش دکتر می روید و بدن خود را کاملا در اختیار پزشک قرار می دهید تا پزشک با آزمایش ها و معاینات مختلف بر روی جسم شما ضمن تشخیص، تجویز مناسبی برای شما داشته باشد و اگر نیاز به جراحی داشته باشید در یک بیمارستان مجهز عمل جراحی بر روی بدن شما انجام می گیرد. اگر شرکت شما مریض شود.. اگر سازمان شما دچار مسائل و مشکلات گردد.. اگر فروش شما کاهش یابد.. اگر برند شما تضعیف گردد.. اگر عارضه های مختلفی درگیر سازمان ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند

کارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارت. مدرس:علی خویه branddoctor.ir و khooyeh.ir و khooyeh.com صفحه اینستاگرام www.instagram.com/khooyeh.ir    

ادامه متن »

الگو های بازاریابی برندهای بزرگ

برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / بازاریابی به وسعت جهان به لطف اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی به مخاطب جهانی دیگر نیازمند صرف هزینه های گزاف نیست. این امر به معنای خروج انحصاری مخاطبان جهانی از دست برندهای بزرگ و اولویت برنامه هدفمند است. در واقع امروزه عرصه بازاریابی روی تمامی برندها با ایده های خلاقانه باز است. اکنون آنچه تفاوت ها را رقم خواهد زد، ایده برتر است. در ادامه به بررسی سازوکار بازاریابی برخی برندهای معتبر خواهیم پرداخت. آشنایی با نحوه بازاریابی جهانی نیازمند کسب آگاهی در زمینه های مختلف است. ...

ادامه متن »

مدیریت بازاریابی Marketing Management

مدیریت بازاریابی قسمتی از فعالیتهای عمده بازاریابی به کارهای پیش تولیدی معطوف میشود ازجمله فعالیتهای بازاریابی پیش تولیدی، شناخت مصرف کنندگان و رفتار آنان در بازار را میتوان نامبرد. فعالیت دیگر شامل بررسی بازار کالا جهت تولید و فروش مقرون به صرفه آنها میباشد باز هم قبل از اینکه واحد تولیدی به ساخت محصول اقدام کند مدیر بازاریابی باید کالا را طوری طرحریزی کند که پس از تولید موردپسند مصرفکنندگان قرار گرفته و نیازها و خواستههای آنها را برآورده سازد. نوآوری محصولات و خرید کالا و قطعات به منظور تولید و فروش نیز از جمله فعالیتهای بازاریابی پیش تولیدی میباشد. ...

ادامه متن »

ارزش ویژه ی برند Brand

مفهوم ارزش ویژه ی برند تعریف واژه نامه ی بین المللی بازاریابی از ارزش ویژه ی برند: ارزش ها،دارایی ها،سرمایه ها و ادراکات مربوط به یک محصول،خدمت یا ایده که به آن اختصاص می یابد و به وسیله سازنده آن محصول،خدمت یا ایده ترویج داده میشود.ارزش ویژه ی برند به اعهدات و مسیولیت هایی که با برند مرتبط است نیز اطلاق میشود. تعریف دیدگاه)مصرف کننده(محور از ارزش ویژه برند:ارزش ویژه برند،وضعیت و قدرت برند و توانایی آن برای براورده کردن و بالا بردن انتظاراتی است که مصرف کنندگان از این انتظارات برای تعریف گروه محصول ایده آل استفاده می کنند ...

ادامه متن »

وفاداری به برند

وفاداری به برند:   یکی از مهم ترین مسایلی که امروزه مدیران سازمان ها با آن مواجه اند،نحوه درک بهتری از رابطه بین مفاهیم برند و وفاداری مشتری است.وفاداری به برند میتواند از راه عملکرد بالاتر از انتظار خریدار به دست آید،به نحوی که خریدار از ارزشی که کسب کرده است،احساس شگفتی کند و آن ارزش را مافوق انتظارات خود تشخیص دهد.وفاداری به برند نقش به سزایی در  ایجاد منافع بلند مدت برای شرکت ایفا میکند،زیرا مشتریان وفادار به برند شرکت نیاز به فعالیت های ترفیعی کم تری نسبت به دیگر مشتریان دارند. آن ها با کمال میل حاضرند مبلغ ...

ادامه متن »

رشد و تقویت برند BRAND

رقابت بر زیرشاخه برای رشد برند باید به دنبال پیروزی در تمام رقابت‌های تجاری باشیم. رقابت بر زیرشاخه زمانی آغاز میگردد که شرکت به دنبال ایجاد بایدهایی باشد که از طریق آنها به تعریف و بازتعریف زیرشاخه ها بپردازید. بایدها شامل : یک ویژگی خاص در یک محصول . مثل وجود فیبر در ماست. ارائه یک محصول که شامل یک یا چند محصول دیگر باشد ( ترکیبی از چند محصول ) . مثل مایکروسافت آفیس. ایجاد یک محصول برای بخش خاصی از بازار. مثل تولید شکلات برای بیماران با قند بالا. ارائه خدمات یا محصولات با قیمت بسیار پایین تر ...

ادامه متن »